Het valt me de laatste tijd op dat veel nieuwsberichten dubbel worden gepost onder een andere titel en herschreven. Het meeste wat ik geteld heb waren 3 dezelfde post in het rijtje. Slaapt hier iemand? Of lezen de posters de overige berichten niet?
Het valt me de laatste tijd op dat veel nieuwsberichten dubbel worden gepost onder een andere titel en herschreven. Het meeste wat ik geteld heb waren 3 dezelfde post in het rijtje. Slaapt hier iemand? Of lezen de posters de overige berichten niet?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende: Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo. [/quote]
Het valt me de vandaag de dag op dat veel nieuwsberichten dubbel worden gepost. Vaak onder een andere titel en ook wat herschreven. Het meeste wat ik geteld heb waren 3 dezelfde post in één rijtje. Slaapt hier iemand ofzo? Of lezen de posters de overige berichten niet?
Het valt je de laatste tijd op dat veel nieuwsberichten dubbel worden gepost onder een andere titel en herschreven. Het meeste wat ik geteld heb waren 3 dezelfde post in het rijtje. Slaapt hier iemand? Of lezen de posters de overige berichten niet?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Op maandag 13 januari 2014 13:13 schreef BechirPSV het volgende: Ga dit eens na:Draait de aarde ook maar 0,00001 cm verkeerd om de zon dan kunnen wij al niet meer leven.