een asm 1 staat in winkels tot 219.000, vanaf winkels met een omzet 210.000 staan vaak al wel een asm2 daarnaast heb je als asm 2, 1competentie meer. Maar welke weet ik even niet.quote:Op maandag 16 december 2013 18:40 schreef Halldor het volgende:
Wat is het verschil tussen een ASM 1 en een ASM 2?
ik heb de lijst gehad er waren zelfs winkels met meer dan 300 gemiste artikelen.quote:Op maandag 16 december 2013 15:11 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[..]![]()
Eigenlijk geen idee hoeveel het er bij ons waren, maar vast meer dan dat.
Jezus, dan doe je iets goed foutquote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ik heb de lijst gehad er waren zelfs winkels met meer dan 300 gemiste artikelen.
Jep, wij! 350quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ik heb de lijst gehad er waren zelfs winkels met meer dan 300 gemiste artikelen.
de drijfveer was natuurlijk de taart die morgen of overmorgen komt. Okay geintje. Alle groepen controleren middels de computer af alle artikelen geraakt waren. En goed zorgen dat alle displays incl assortimentsgroep goed op de moederlijkst staan. Wel heel fijn dat het dc het nodig vond om de initiële actie er pas vanmorgen bij te tellen. En dan wel alleen van stroom 1 dus nu alles dubbel.... Paar dingen naar een grote winkel ozen want die raken we echt niet kwijt. Hadden er meer winkels last van slechte actie vers leveringen op groente, deli en zuivel.quote:Op maandag 16 december 2013 12:09 schreef Halldor het volgende:
[..]
Super!
Wat was je methode als ik vragen mag?
dat merk je toch met de computerscherm? Of hadden jullie die niet?quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Questionmarks het volgende:
In het begin hebben een aantal bij Selectie tellen niet op enter gedrukt bij de artikelen met al juiste voorraad.
Jup, echt amper iets zondag gehad, en net was die zuivelbancarella op 10 producten na ook gewoon helemaal leegquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hadden er meer winkels last van slechte actie vers leveringen op groente, deli en zuivel.
Hoe bedoel je??quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
dat merk je toch met de computerscherm? Of hadden jullie die niet?
Op houdbaar mag ik hopen?quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef exelletor het volgende:
Vandaag 17 producten uit het schap gehaald welke alweer twee maanden over de datum waren. Stonden ook nog eens gewoon voorin.
Houdbaar idd. Op dat brood van paar weken terug kon je gewoon zien dat die maanden daar heeft gelegen, aan de doosjes toastjes kon je amper zien dat de tht-code al was verstreken....quote:
Welke datum stond er voor in CB dan?quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef exelletor het volgende:
Vandaag 17 producten uit het schap gehaald welke alweer twee maanden over de datum waren. Stonden ook nog eens gewoon voorin.
Heb maar niet gekeken. Kom toch nooit achter wie het ingevoerd heeft.quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef einschtein het volgende:
Welke datum stond er voor in CB dan?
Hoezo? dat is toch geen bonus deze week?quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef einschtein het volgende:
Wij krijgen 6 pallets met Heineken binnen.
Volgende week wel!quote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoezo? dat is toch geen bonus deze week?
En je voert dan ook niet even nieuwe code in?quote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Heb maar niet gekeken. Kom toch nooit achter wie het ingevoerd heeft.
als een assortimentsgroep terug komt voert iemand hem in in fvos Beheer. Raadplegen mutaties per assortimentsgroep en dan maar kijken of bij ieder artikel het knopje mutaties oplicht. Blijft hij grijs? Dan is het product niet geteld.quote:
Weet niet eens hoe dat kan.quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef einschtein het volgende:
En je voert dan ook niet even nieuwe code in?
Hoe danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 23:34:22 ]
Klopt, we waren er na 10 minuten ook achtergekomen dat bepaalde mensen alleen doorklikten met pennetje.quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
als een assortimentsgroep terug komt voert iemand hem in in fvos Beheer. Raadplegen mutaties per assortimentsgroep en dan maar kijken of bij ieder artikel het knopje mutaties oplicht. Blijft hij grijs? Dan is het product niet geteld.
Het is een dorpswinkel met de helft van de omzet van jouw winkel.quote:
Waar zie ik hoeveel wij krijgen? Ergens op plaza gok ik?quote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het is een dorpswinkel met de helft van de omzet van jouw winkel.
Nee, dit betekent 700 kratten Heineken die geleverd gaan worden.![]()
Weet je niet hoe je een datum in codeboek moet invoeren?quote:Op maandag 16 december 2013 23:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Weet niet eens hoe dat kan.Maar nu zijn alle pakken met een tht-code van juni 2014, dus dat blijft nog even goed.
60 winkels gaan Heineken rechtstreeks van de leverancier krijgen, welke winkels dat zijn kun je op plaza terugvinden.quote:Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
Waar zie ik hoeveel wij krijgen? Ergens op plaza gok ik?
Handboeken > Evenementen & Thema's > Oud & Nieuw > Assortiment > Heinekenquote:Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar zie ik hoeveel wij krijgen? Ergens op plaza gok ik?
Jawel, maar dan krijg ik gewoon een lijst met artikelen met een tht van <7 dagen(?). Moet vast een optie zijn om hele assortimentsgroep te selecteren, maar heb eerlijk gezegd nooit naar gekeken en nooit nodig gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef einschtein het volgende:
Weet je niet hoe je een datum in codeboek moet invoeren?
59. Scherp blijven.quote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
60 winkels gaan Heineken rechtstreeks van de leverancier krijgen, welke winkels dat zijn kun je op plaza terugvinden.
Handboeken - Evenementen - Oud&Nieuw - Heineken.
Ah, wij krijgen niks via daar dan.quote:Op maandag 16 december 2013 23:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
60 winkels gaan Heineken rechtstreeks van de leverancier krijgen, welke winkels dat zijn kun je op plaza terugvinden.
Handboeken - Evenementen - Oud&Nieuw - Heineken.
Zal aan mijn SM maar eens vragen dan hoe zij dat gaan doen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef d4v1d het volgende:
Ah, wij krijgen niks via daar dan.
maar 700 kratten, hoe willen ze die gaan opslaan in een dorpswinkel?
Cluster selecteren waar die in valt > artikel scannen. Dan zie je het product met de datum die ie heeft en kun je gewoon nieuwe/andere datum invoeren.quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jawel, maar dan krijg ik gewoon een lijst met artikelen met een tht van <7 dagen(?). Moet vast een optie zijn om hele assortimentsgroep te selecteren, maar heb eerlijk gezegd nooit naar gekeken en nooit nodig gehad.
Tijdens het codeboeken kun je gewoon een artikel scannen, ook als het niet in de lijst staat.quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jawel, maar dan krijg ik gewoon een lijst met artikelen met een tht van <7 dagen(?). Moet vast een optie zijn om hele assortimentsgroep te selecteren, maar heb eerlijk gezegd nooit naar gekeken en nooit nodig gehad.
Aha, oke. Alweer wat geleerd, maar klinkt wel logisch.quote:Op maandag 16 december 2013 23:40 schreef einschtein het volgende:
Cluster selecteren waar die in valt > artikel scannen. Dan zie je het product met de datum die ie heeft en kun je gewoon nieuwe/andere datum invoeren.
Leer te Google'n.quote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef d4v1d het volgende:
Hoe kom ik erachter welk filiaalnummer bij welk adres hoort? Ben benieuwd wel filiaal in Utrecht 1626 is
Toen ik op het filiaalnummer googlede van waar ik werk kwam ik bij een winkel in Maarssen uit, dus ik ging er vanuit dat het deze keer ook niet gingquote:
Ik Google'de en kwam uit op de Twitter pagina van ze.quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen ik op het filiaalnummer googlede van waar ik werk kwam ik bij een winkel in Maarssen uit, dus ik ging er vanuit dat het deze keer ook niet ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |