Ja ben echt super blij, we hebben dingen anders gedaan dan vorige jaar en dat heeft gewerkt!!quote:
Lekker.quote:Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Geen lijst ontvangenWij hebben alles geraakt
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 16 december 2013 12:09 schreef Halldor het volgende:
[..]
Super!
Wat was je methode als ik vragen mag?
quote:Op maandag 16 december 2013 09:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Lijst ontvangen met de niet getelde artikelen. Dit zijn er slechts 18
quote:Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef ikbenschipper het volgende:
Geen lijst ontvangenWij hebben alles geraakt
Ik zie onze huidige SM dat filiaal niet echt besturen, maar het zal wel.quote:Op maandag 16 december 2013 15:15 schreef einschtein het volgende:
Die 'Mijn Laatste Werkdag' in de Aha
Onze vorige regiomanager stond daar ook, die is met pension en is nu in Spanje gaan wonen.quote:Op maandag 16 december 2013 15:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik zie onze huidige SM dat filiaal niet echt besturen, maar het zal wel.
Levensgenieter.quote:Op maandag 16 december 2013 15:25 schreef einschtein het volgende:
Onze vorige regiomanager stond daar ook, die is met pension en is nu in Spanje gaan wonen.
Ach, wanneer hij langskwam dan ging het ook alleen maar over vakanties of over zijn iPad.quote:
Dat beest heeft een hesje waar het op staat?quote:Op maandag 16 december 2013 15:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Vind het wel knap dat 'net afgestudeerd HBO studente Vera' een hulphond kan herkennen...![]()
Staat er vaak ook gewoon op, op dat tuigje wat ze om hebben.
Afgelopen zomer kwam er bij ons een vet wijf (150+ kilo's) met zo'n Chihuahua onder d'r arm binnen klossen, heb haar toch maar even vriendelijk verzocht die harige rat buiten te laten.
"Jaaa, maar..."
"Mevrouw, tenzij u mij aan kunt tonen dat het een blindegeleidehond is, mag hij toch écht niet naar binnen."
Toen droop ze maar af, inclusief dat mormel.
Uiterlijk deze vrijdag. Goed nieuws via de telefoon/e-mail, slecht nieuws via de post.quote:Op maandag 16 december 2013 16:28 schreef d4v1d het volgende:
Einschtein, wanneer hoor je of je wel/niet bij Albert aan de slag kan?
Dat, en de persoon die dat beest aan de riem heeft is ook vaak wel een aanwijzing...quote:Op maandag 16 december 2013 16:14 schreef einschtein het volgende:
Dat beest heeft een hesje waar het op staat?
Ja, het is zo te spotten.quote:Op maandag 16 december 2013 16:36 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat, en de persoon die dat beest aan de riem heeft is ook vaak wel een aanwijzing...
Tenzij de hond in opleiding is, maar dan hebben ze een nog groter, felgeel hesje aan waar dat opstaat.
Nicequote:Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Uiterlijk deze vrijdag. Goed nieuws via de telefoon/e-mail, slecht nieuws via de post.
brb, even onze postbus weghalen.
'Ik heb geen post van jullie gekregen, dus wanneer begin ik?'
100% toeslag.quote:Op maandag 16 december 2013 22:30 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik moet op 26 december werken. Een feestdag. Levert dat nog extra geld op of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |