Je denkt in hokjes, labelt het leven! Weg met de etiketjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hallo, ik ben geen filantropische instelling of een hotel
Ga jij maar in je eentje drinken in het Frieslandquote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Je denkt in hokjes, labelt het leven! Weg met de etiketjes.
Helaas het minst begrepen font dat er is....quote:
orlyquote:Op woensdag 18 december 2013 19:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Helaas het minst begrepen font dat er is....
Ik weet niet of iedereen die mening met mij deelt hoor?quote:
Snap niet waarom mensen de font haten. Ik heb m vroeger alleen maar gebruikt op msn. Zelf zou ik m ook niet gebruiken nu, zijn zoveel mooiere fonts.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen die mening met mij deelt hoor?
Er zijn namelijk veel tegenstanders van het font.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Hier zien we bijvoorbeeld Stef en Pieter, trotse mannen uit het Zuiden, terwijl ze moordlustig en bloeddorstig op zoek zijn naar truffels, wilde kastanjes en andere etenswaren.
Michhas used wolves...
It's super effective!
Maurikachu fainted.
Gast....quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Redneck Zuiderlingen used pistol.
It's super effective! Michhas fainted.
Ik heb geen kelder. Is de kruipruimte of zolder ook goed?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
Bob we houden wel een Oost feestje met Stoma in de kelder
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
In de kruipruimte, lekker liggen onder de vloerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder. Is de kruipruimte of zolder ook goed?
Lekker tussen de spinnen kroelenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In de kruipruimte, lekker liggen onder de vloer
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die zie je toch nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker tussen de spinnen kroelen
Ja was meteen de laatste keerquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die zie je toch nietHeb je ooit wel eens in je kruipruimte gelegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mien jong in je kruipruimte gebeuren dingen waarvan je niet eens wil weten dat ze gebeurenquote:
Je kwam er niet meer uit en ligt er nog steeds?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja was meteen de laatste keer
Ja alleen wifi doet af en toe kut en dan moet ik aan een kabeltje trekken om het router te resettenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je kwam er niet meer uit en ligt er nog steeds?
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja alleen wifi doet af en toe kut en dan moet ik aan een kabeltje trekken om het router te resetten
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Australia used torpedo attack
It's super effective!
Maurikatchu didn't survive!
quote:
quote:
Kijk ze haten.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Australia used torpedo attack
It's super effective!
Maurikatchu didn't survive!
Haha zak hooiquote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Kutmanager het volgende:
Hier, zure matten om het goed te maken, stelletje zuurpruimen
Dit soort posts brengen immer een lach op mijn gezichtquote:
niet " I want to taste you like yoghurt"?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:49 schreef Rossdale het volgende:
3e kerstdag chickgettogether themesong
That's sooooooo last Junequote:Op donderdag 19 december 2013 11:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet " I want to taste you like yoghurt"?
Niet hopen kerel.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:49 schreef Rossdale het volgende:
3e kerstdag chickgettogether themesong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australian pakkie aan en gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeker mijn air max aan en hakken op Botsautomix 2
Ik sta in je sigquote:Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Australian pakkie aan en gaan.
Zie je dat nu pas! Oh oh oh.quote:
Zag het nu pas jaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas! Oh oh oh.
Ja, die valt weer onder Pierre's Finest.
er staat wel een pakketje te wachten op mij, maar kan hem morgen pas ophalen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:00 schreef Rossdale het volgende:
Blijkbaar zijn er nog PS4's te koop bij de intertoys in Den Bosch
Nickolous?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/playstation+4+console+(500+gb)_PS4.html
such cheesequote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik net een tosti op werk met oude kaas. Was goed
Ga lekker in de kruipruimte zitten met je jonge kaasquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:27 schreef KoningStoma het volgende:
Altijd er weer even bij zeggen dat het oude kaas was.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:58 schreef Kutmanager het volgende:
Mijn god, kerstdiners en uberhaupt kerstvakanties.Een grote aaneenschakeling van drank, vlees en vrouwen met net zoveel drank in hun mik als jij.
Hoe dichter bij de nul, hoe meer ik ervan smul!quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga lekker in de kruipruimte zitten met je jonge kaas
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe meer ik ervan smul!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Van deze had ik 'm nog, maar had weer eens zin om mijn zuurheid hier te ventilerenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je inlogcodes weer gevonden?![]()
![]()
Welkom terug
quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:42 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Heb je al Dogecoins?
http://www.dogecoin.com/
Hahahaquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:42 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Heb je al Dogecoins?
Hoezo moet je je zuurheid ventileren? Tentamens achter de rug?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:41 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Van deze had ik 'm nog, maar had weer eens zin om mijn zuurheid hier te ventileren
Wtfquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:42 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Heb je al Dogecoins?
Ja, onder andere. Jij ging in februari weer beginnen, toch?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo moet je je zuurheid ventileren? Tentamens achter de rug?
Yes, van de week officiele statement binnengekregen dat ik ben toegelatenquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ja, onder andere. Jij ging in februari weer beginnen, toch?
Mooi! Vergeef me, welke master was het ook alweer? European Studies? Ben laatst ook bij een voorlichtingsavond geweest en ben er al aardig uitquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, van de week officiele statement binnengekregen dat ik ben toegelatenHeeft me drie motivatiebrieven en telefonische sollicitatie gekost (
) maar dan heb je wel wat
![]()
Dus vanaf februari in Leiden inderdaad!
Yes, die inderdaadquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:17 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Mooi! Vergeef me, welke master was het ook alweer? European Studies? Ben laatst ook bij een voorlichtingsavond geweest en ben er al aardig uit
Het wordt een keuze tussen Tilburg, Rotterdam of Amsterdam. Inhoudelijk verschilt het niet zo veel (alle drie een track socio-/public economic policy), maar een keer een andere omgeving kan ook geen kwaad. Keuzevakken gaan wel goed, maar ga nog niet aan m'n thesis beginnen dit jaar. Heb nog wat tweedejaars vakken die zo verschrikkelijk oninspirerend zijn, maar daar zal ik dus nog even doorheen moeten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, die inderdaad![]()
Ook al bezig met oriëntatie dus, goede zaak. Blijf je in Tilburg? Heb je je minor al op orde?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:48 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Het wordt een keuze tussen Tilburg, Rotterdam of Amsterdam. Inhoudelijk verschilt het niet zo veel (alle drie een track socio-/public economic policy), maar een keer een andere omgeving kan ook geen kwaad. Keuzevakken gaan wel goed, maar ga nog niet aan m'n thesis beginnen dit jaar. Heb nog wat tweedejaars vakken die zo verschrikkelijk oninspirerend zijn, maar daar zal ik dus nog even doorheen moeten.
nice!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)n-4-gamespakket.html
Snel een PS4 kopen
Haha nice gastquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
Snel een PS4 kopen
Gezellig!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
Snel een PS4 kopen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
Snel een PS4 kopen
Van Economie. Ik volg nu ook gewoon de minor Economie: Economics of the European Union, History of Economic Thought en Finance and Development. Voor die track: Labor Economics en Public Sector Economics. Environmental Economics en Health Economics lijken me ook wel interessant voor volgend jaar. Voor de rest weet ik het nog niet echt. Misschien is het wel een idee om wat vakken aan een andere faculteit te volgen, maar Bestuurskunde trekt me niet echt, dan liever iets als Sociologie of Filosofie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ah, is die track onderdeel van Economie of van Bestuurskunde? Klinkt in ieder geval goedWelke keuzevakken volg je trouwens en welke minor?
Ziet er goed uit. Environmental en Health is nog steeds erg actueel en zal dat voorlopig ook zeker wel blijven, vooral Health. Tenminste, als je ziet hoe de gezondheidszorg nu op de schop gaat, en dan vooral de gehandicapten- en ouderenzorg. Maar goed, mocht je richting Sociologie willen gaan kijken, moet je het even laten weten. Denk dat ik nog wel wat mooie vakken voor je weet en ik kan je ook aan het cursusmateriaal helpenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:31 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Van Economie. Ik volg nu ook gewoon de minor Economie: Economics of the European Union, History of Economic Thought en Finance and Development. Voor die track: Labor Economics en Public Sector Economics. Environmental Economics en Health Economics lijken me ook wel interessant voor volgend jaar. Voor de rest weet ik het nog niet echt. Misschien is het wel een idee om wat vakken aan een andere faculteit te volgen, maar Bestuurskunde trekt me niet echt, dan liever iets als Sociologie of Filosofie.
Lang leve de LTS.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Environmental en Health is nog steeds erg actueel en zal dat voorlopig ook zeker wel blijven, vooral Health. Tenminste, als je ziet hoe de gezondheidszorg nu op de schop gaat, en dan vooral de gehandicapten- en ouderenzorg. Maar goed, mocht je richting Sociologie willen gaan kijken, moet je het even laten weten. Denk dat ik nog wel wat mooie vakken voor je weet en ik kan je ook aan het cursusmateriaal helpen
Niemand heeft ook een kut aan jou, hoor je mij ook niet overquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:48 schreef Kutmanager het volgende:
bestuurskunde heb je ook echt geen kut aan.
Hendrik-Ido-Ambachtquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MBO IJzerhandelTegelzetten
Ambachten
Verwarmingsmonteurquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hendrik-Ido-Ambacht
De carrière van Mooiboy Nova.
Interessante vergelijking, aangezien dat ook mijn punt was.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niemand heeft ook een kut aan jou, hoor je mij ook niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |