Koerden daar springen uit ramen op daken van busjes en krijgen meer kinderen dan ze kunnen onderhouden. Ga eerst aan die shit werken voordat je begint met annexatieplannen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hu je woont toch niet in Adana. Of ga je elke vakantie ofzo daar naar toe.
Speciaal voor Veldkamp:quote:Op maandag 16 december 2013 21:22 schreef expans het volgende:
[..]
Sexy hoor.
Nu nog eentje waar ze marcheren met de Syrische vlag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
quote:Op maandag 16 december 2013 21:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Speciaal voor Veldkamp:Wel enorm catchySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik bedoelde meer zoiets;
Note; dit zijn trailers voor een film
Ooit op een dag hopelijk![]()
Ja en aan de clip is ook nog aandacht besteed.quote:Op maandag 16 december 2013 21:35 schreef expans het volgende:
[..]
Wel enorm catchymaar ik bedoelde meer zoiets;
Ziet er saai uit... Ik heb welgeteld n Turkse film gezien, ooit eens.quote:Note; dit zijn trailers voor een film
Je wilt het leger in of wil je die film zien?quote:Ooit op een dag hopelijk
Dienstplicht, maar ben bang dat ik het verromantiseer. Ben een militaire nerd af en toe.quote:Op maandag 16 december 2013 21:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja en aan de clip is ook nog aandacht besteed.
[..]
Ziet er saai uit... Ik heb welgeteld n Turkse film gezien, ooit eens.
[..]
Je wilt het leger in of wil je die film zien?
Ziekelijke reactie met je smiley....quote:Op maandag 16 december 2013 18:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...)ieten.26310764.lynkx
quote:Op maandag 16 december 2013 21:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Speciaal voor Veldkamp:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je held Assad kan er helemaal niets aan doen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:43 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ziekelijke reactie met je smiley....![]()
![]()
De ratten en de kakkerlak Assir zijn onder de voet gelopen en verschuilen zich voor de brullende leeuw (Libanese Leger).quote:Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef Peunage het volgende:
Fadhl Shaker, was vroeger popster, maar is ineens 180 graden gedraaid(). Geen idee waar hij nu precies is of wat hij doet, maar het laatste wat ik van heb gezien is dat hij in Libanon 2 soldaten heeft gedood(van het Libanese leger dus). Samen met Al-Assir dus.
Liedje is wel mooi btw
Ik denk dat de brullende leeuw in deze Nasrallah is hoorquote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
De ratten en de kakkerlak Assir zijn onder de voet gelopen en verschuilen zich voor de brullende leeuw (Libanese Leger).
Dit zijn burgers, kinderen en vrouwen. Dat moet niks te maken hebben met Assad.quote:Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En je held Assad kan er helemaal niets aan doen.
Moet vast pijn doen.
Alexandretta "Koerdisch"?quote:Op maandag 16 december 2013 19:06 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Biji Kurdistan.
Wel degelijk, Assad is de leider dus hij zou ze moeten beschermen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit zijn burgers, kinderen en vrouwen. Dat moet niks te maken hebben met Assad.
Dus als ik nou in een oven stop dan faalt Mark Rutte? Gare logica heb jij...quote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel degelijk, Assad is de leider dus hij zou ze moeten beschermen.
Hier faalt Assad alleen aantoonbaar in.
Waarom moet hij ze beschermen? De rebellen kunnen ook gewoon normaal doen en burgers met rust latenquote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel degelijk, Assad is de leider dus hij zou ze moeten beschermen.
Hier faalt Assad alleen aantoonbaar in.
Goed dat Syri nu ook Iraanse drones inzet tegen de terroristen uit Marokko en Saudi.quote:Op maandag 16 december 2013 19:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://www.syrianperspect(...)ber-16-2013-fsa.html
Een leider zou zijn bevolking moeten beschermen ja.quote:Op maandag 16 december 2013 21:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dus als ik nou in een oven stop dan faalt Mark Rutte? Gare logica heb jij...
Blijkbaar niet he.quote:Op maandag 16 december 2013 21:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom moet hij ze beschermen? De rebellen kunnen ook gewoon normaal doen en burgers met rust laten
Nou ja, het kan wel. Deze rebellen zijn een beetje autistisch en doen slachten iedereen ineens af.quote:
Yup, en Assad kan er helemaal niets aan doen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel. Deze rebellen zijn een beetje autistisch en doen slachten iedereen ineens af.
Nee, maar dat is al 2 jaar zo he, niet echt iets nieuws. Syri is geen klein land, het is onmogelijk om alles onder controle te hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 21:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yup, en Assad kan er helemaal niets aan doen.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yup, en Assad kan er helemaal niets aan doen.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:57 schreef Baklava95 het volgende:
ik vind turken op fok wel een goeie reeks zeg.![]()
![]()
Ik ga voortaan alleen maar hier reageren en posten.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |