stap 1: Koop taartquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wilde je de lapo als dit het eindresultaat is?
Nu eis ik een lief konijntje in de OP.
Kan geregeld worden.quote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wilde je de lapo als dit het eindresultaat is?
Nu eis ik een lief konijntje in de OP.
kom gewoon eens langsquote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik tc een eng kliekje vind.
Jullie mogen altijd pogen mij van gedachte te laten veranderen.
ik heb hier op geklikt en nu luister ik naar een zingende vent, beetje raarquote:Op zondag 15 december 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
kom gewoon eens langs
http://tinychat.com/spatieboos
Mede mogelijk gemaakt door de VBL SCquote:Op zondag 15 december 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb hier op geklikt en nu luister ik naar een zingende vent, beetje raar
jalalalalaquote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door de VBL SC
Ik heb dit niet gezegdquote:Op zondag 15 december 2013 21:18 schreef Ezell het volgende:
IT'S MY LIFE
IT'S NOW OR NEVER
I'M GONNA LIVE FOREVAAAAAAH ALONE!
- VA
quote:
tis watquote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Jhali het volgende:
gezellig hier
mijn moeder zag ''wil je met me trouwen'' staan en dacht dat ik ''stiekeme dingen'' aan het doen was
Hou je bek kutuser. Jij voegt geen moer toe aan deze SCquote:
Alsof jij zo vermakelijk bent met je gay UIquote:Op zondag 15 december 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou je bek kutuser. Jij voegt geen moer toe aan deze SC![]()
Ik had trouwens chicken doner met salade en patat. Was wel okay. 6/10![]()
wil je met me trouwen?quote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef Jhali het volgende:
gezellig hier
mijn moeder zag ''wil je met me trouwen'' staan en dacht dat ik ''stiekeme dingen'' aan het doen was
waaraan?quote:
herkenbaarquote:
nog niet, ben nog geen 25quote:Op zondag 15 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
of je loaded met money bent
en lief bent
oke hit me up als je 25 bent danquote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog niet, ben nog geen 25
en soms, als ik wil
ja maar misschien heeft iemand anders mn munnie dan alquote:
Deze is echt te grappigquote:
Hahahahaquote:Op zondag 15 december 2013 22:50 schreef Jhali het volgende:
holy shit stu
could you read it back to me please
die man heeft gewoon alleen maar money op z'n mind hahaquote:
Moet je die van YouTube luisteren. Zo weird en yet zo grappigquote:Op zondag 15 december 2013 22:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
die man heeft gewoon alleen maar money op z'n mind haha
ik zou wel iets hebben van wtf en dat ook tegen ze zeggen maar het uiteindelijk wel doen denk ik
als ik me een keer verveel, ik ga nu slapenquote:Op zondag 15 december 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je die van YouTube luisteren. Zo weird en yet zo grappig
Welterustenquote:Op zondag 15 december 2013 22:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
als ik me een keer verveel, ik ga nu slapen
welterusten iedereen
Goed bezigquote:Op zondag 15 december 2013 22:54 schreef Jhali het volgende:
trouwens, nu je het over engels hebt, ik heb een soort intake/oefentoets gemaakt voor cambridge english certificate en ik kreeg als advies om voor CPE/Profiency te gaan oftewel het hoogste niveaufucking blij.
Ik heb FCE gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 22:54 schreef Jhali het volgende:
trouwens, nu je het over engels hebt, ik heb een soort intake/oefentoets gemaakt voor cambridge english certificate en ik kreeg als advies om voor CPE/Profiency te gaan oftewel het hoogste niveaufucking blij.
Echt zo jongquote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb FCE gedaan
Maar toen was ik 12.
Eerste van de middelbarequote:
In welke klas doe je die danquote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste van de middelbare
Toen gehaald met 80/100
Als ik niet van het gymnasium getrapt was had ik CPE nu ook
Eerste 2 jaar FCE, 3e en 4e CAE en de 5e CPEquote:
Is dat standaard in Nederland op schoolquote:Op zondag 15 december 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar FCE, 3e en 4e CAE en de 5e CPE
wat is ditquote:Op zondag 15 december 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar FCE, 3e en 4e CAE en de 5e CPE
Absoluut nietquote:Op zondag 15 december 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat standaard in Nederland op school
Op zich wel handig om te hebben als je in NL op school zitquote:
oh ik zie het, ook eens gedaan. Proficiency is toch 2e niveau dan of had ik het van een ander instituut.quote:
Proficiency is het hoogstquote:Op zondag 15 december 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik zie het, ook eens gedaan. Proficiency is toch 2e niveau dan of had ik het van een ander instituut.
Deze dag in het specifiek?quote:
quote:
gewoon grote kutzooiquote:
Jaquote:
Heeft het een reden?quote:
wat is omhoog mijn mede zwarthuid?quote:
halloquote:
Nee hoorquote:
jaquote:
inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven met Frans in je vakkenpakket gaat niet over rozen.
wil je het met ons delen?quote:
Alles goed Stu?quote:
wow. nu in het Nederlands?quote:Op zondag 15 december 2013 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is omhoog mijn mede zwarthuid?
Sofquote:
zeg carrieretijgerquote:Op zondag 15 december 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven met Frans in je vakkenpakket gaat niet over rozen.
hoe ist?quote:Op zondag 15 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed Stu?
[..]
wow. nu in het Nederlands?
[..]
Sof
mja gewoon beetje kut dagquote:
Ik heb geeneens Linkedin. Mijn uitkeringtrekkende vrienden zouden mij uitlachenquote:Op zondag 15 december 2013 23:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zeg carrieretijger
weet jij hoe je bij linkedin je vakgebied kan wijzigen
Uhm ja, wel oke denk ik.quote:
mooi zoquote:
is het ook zet maar nude pics opquote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
ik dacht dat linkedin een dating site was
Klopt ook wel. Ik als golddigger/twinkboy zit dagenlang naar rijken mannen/vrouwen te zoeken.quote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
ik dacht dat linkedin een dating site was
Mwah niet echt, maar maakt niet uit.quote:Op zondag 15 december 2013 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooi zo
denk ik
wel goed, verveel me alleen de tering
quote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is het ook zet maar nude pics op
ok gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah niet echt, maar maakt niet uit.
Tof weekend gehad?
Hej Vaatjequote:
Ja, wel okay hoor. How are you?quote:Op zondag 15 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed Stu?
[..]
wow. nu in het Nederlands?
[..]
Sof
Herkenbaar. Hopelijk spendeer ik morgen niet de halve dag in bed door zodat ik weer eens wat kan sporten. Komt er ook al tijden niet van, terwijl ik het wel wilquote:Op zondag 15 december 2013 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh... geen slecht weekend, alleen niets bijzonders
Vergeet je referenties niet in te vullen. Als je liever je exen niet aan het woord laat kan ik je wel van dienst zijn.quote:
Same samequote:
hoe deel ik deze???????quote:
Leukquote:
Daarom breng ik nu mijn zusje elke ochtend naar schoolquote:Op zondag 15 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hopelijk spendeer ik morgen niet de halve dag in bed door zodat ik weer eens wat kan sporten. Komt er ook al tijden niet van, terwijl ik het wel wil
Ja, zekerquote:
Handig jaquote:Op zondag 15 december 2013 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom breng ik nu mijn zusje elke ochtend naar schoolanders weet ik dat ik tot 12 uur in bed lig
mis je je ouders?quote:Op zondag 15 december 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker
Ben er sinds eind augustus niet meer geweest
Tjakkiequote:
not muchquote:
je mag een broertje van me lenenquote:Op zondag 15 december 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handig jaVorige keer zette ik m`n wekker wel maar vertikte ik alsnog weg te gaan
Die heb ik al. Maar die ligt zelf tot 2 uur in bed dusquote:
Halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |