ja maar misschien heeft iemand anders mn munnie dan alquote:
Deze is echt te grappigquote:
Hahahahaquote:Op zondag 15 december 2013 22:50 schreef Jhali het volgende:
holy shit stu
could you read it back to me please
die man heeft gewoon alleen maar money op z'n mind hahaquote:
Moet je die van YouTube luisteren. Zo weird en yet zo grappigquote:Op zondag 15 december 2013 22:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
die man heeft gewoon alleen maar money op z'n mind haha
ik zou wel iets hebben van wtf en dat ook tegen ze zeggen maar het uiteindelijk wel doen denk ik
als ik me een keer verveel, ik ga nu slapenquote:Op zondag 15 december 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je die van YouTube luisteren. Zo weird en yet zo grappig
Welterustenquote:Op zondag 15 december 2013 22:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
als ik me een keer verveel, ik ga nu slapen
welterusten iedereen
Goed bezigquote:Op zondag 15 december 2013 22:54 schreef Jhali het volgende:
trouwens, nu je het over engels hebt, ik heb een soort intake/oefentoets gemaakt voor cambridge english certificate en ik kreeg als advies om voor CPE/Profiency te gaan oftewel het hoogste niveaufucking blij.
Ik heb FCE gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 22:54 schreef Jhali het volgende:
trouwens, nu je het over engels hebt, ik heb een soort intake/oefentoets gemaakt voor cambridge english certificate en ik kreeg als advies om voor CPE/Profiency te gaan oftewel het hoogste niveaufucking blij.
Echt zo jongquote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb FCE gedaan
Maar toen was ik 12.
Eerste van de middelbarequote:
In welke klas doe je die danquote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste van de middelbare
Toen gehaald met 80/100
Als ik niet van het gymnasium getrapt was had ik CPE nu ook
Eerste 2 jaar FCE, 3e en 4e CAE en de 5e CPEquote:
Is dat standaard in Nederland op schoolquote:Op zondag 15 december 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar FCE, 3e en 4e CAE en de 5e CPE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |