Ja, wel okay hoor. How are you?quote:Op zondag 15 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed Stu?
[..]
wow. nu in het Nederlands?
[..]
Sof
Herkenbaar. Hopelijk spendeer ik morgen niet de halve dag in bed door zodat ik weer eens wat kan sporten. Komt er ook al tijden niet van, terwijl ik het wel wilquote:Op zondag 15 december 2013 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh... geen slecht weekend, alleen niets bijzonders
Vergeet je referenties niet in te vullen. Als je liever je exen niet aan het woord laat kan ik je wel van dienst zijn.quote:
Same samequote:
hoe deel ik deze???????quote:
Leukquote:
Daarom breng ik nu mijn zusje elke ochtend naar schoolquote:Op zondag 15 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hopelijk spendeer ik morgen niet de halve dag in bed door zodat ik weer eens wat kan sporten. Komt er ook al tijden niet van, terwijl ik het wel wil
Ja, zekerquote:
Handig jaquote:Op zondag 15 december 2013 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom breng ik nu mijn zusje elke ochtend naar schoolanders weet ik dat ik tot 12 uur in bed lig
mis je je ouders?quote:Op zondag 15 december 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zeker
Ben er sinds eind augustus niet meer geweest
Tjakkiequote:
not muchquote:
je mag een broertje van me lenenquote:Op zondag 15 december 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handig jaVorige keer zette ik m`n wekker wel maar vertikte ik alsnog weg te gaan
Die heb ik al. Maar die ligt zelf tot 2 uur in bed dusquote:
Halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |