SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+ Willems en Tamata.quote:Op zondag 15 december 2013 16:51 schreef iketurnerjr het volgende:
Rekik genomineerd voor Gehandicapte sporter van het jaar
Dat zou zuur zijn voor Cillesen.quote:
Heeft Utrecht je iets aangedaan?quote:Op zondag 15 december 2013 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Je zag al dat hij ging missenUtrecht faalt
en hard ook
Dan klopt mijn post toch.quote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom op, CillessenBlonde Nimweegse hommo die in Amsterdam in het doel staat pfff
Ok.quote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
Utrecht een echte volksclub, het leeft. Volle stadions, grote harde kern. Voetbalspelers die knokken voor het team.
Utrecht
quote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
Logisch, Aad300 heeft al gezegd dat PSV dit wint, dan is helpen 10 penalties zelfs niet meer.
Aldus een Heerenveensupporterquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
Utrecht een echte volksclub, het leeft. Volle stadions, grote harde kern. Voetbalspelers die knokken voor het team.
Utrecht
Kutclub.quote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
Utrecht
jawel, als het 2-0 zou staan zou ik me helemaal ongemakkelijk voelen als ramptoeristquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef Tyron het volgende:
deze wedstrijd is helemaal niet leuk meer nu psv 0-2 voor staat
Jij bent? Oh psv staat voor.quote:
Utrecht bij Hooligansquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
Utrecht
Die gooit vuurwerkquote:
Parkquote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
PSV-verdedigingsbingo: Wie pakt er deze week rood?
Lol nee.quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel weer tijd voor een dikverdiende 0-3.
XDquote:Op zondag 15 december 2013 16:53 schreef MouzurX het volgende:
Die engelse commentator: Rikik.
Lijkt wel een kikker.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil eigenlijk wegzappen nu PSV voor staat.
DIRTY LONG HAIRSquote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Utrecht bij Hooligans
YEAR ENT WHEN THE TRAIN CAME TRUE WE HIT IT WITH FIRE THEY WHERE ALL BURNING HAHAHHAA
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
Gaat PSV over Utrecht heen als ze dit winnen?
Is dit de nieuwe lopende grap.quote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Genomineerd voor Gehandicapte sporter van het jaar
Grapjas xDquote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol nee.
Utrecht speelt beter
PSV Carnaval-publiek kwam niet eens aan bod, worden totaal niet serieus genomenquote:Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Utrecht bij Hooligans
YEAR ENT WHEN THE TRAIN CAME TRUE WE HIT IT WITH FIRE THEY WHERE ALL BURNING HAHAHHAA
Nee gelukkig niet, Danny Dyerquote:Op zondag 15 december 2013 16:55 schreef IMVHI het volgende:
[..]
PSV Carnaval-publiek kwam niet eens aan bod, worden totaal niet serieus genomen
quote:
Ze gaan nu in een keer over het publiek pratenquote:Op zondag 15 december 2013 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Weinig users ineens na de goals van PSV valt me op
Veel PSV'ers ineens na de goals valt me wel op.quote:Op zondag 15 december 2013 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Weinig users ineens na de goals van PSV valt me op
De spelers wel, maar dan vooral in de catacombenquote:Op zondag 15 december 2013 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben die fans nooit laten zien.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Doet me denken aan de zaterdag-amateurcompetitiequote:
Ik vind jou een prima user.quote:
quote:
Je kan weer weggaanquote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha die keeper van utrecht
Godverdomme wat slecht
Die was slecht vandaag zegquote:Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef Mansjester het volgende:
Droge knal.Siggy had deze niet gemaakt
Utrecht?quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Hmm, Ajax krijgt er een concurrent bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |