SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wolve000 op 16-12-2013 13:48:37 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vreemde gewaarwording: sinds de Bruggenloop drie trainingen gedaan waar ik steeds tevreden over was. Het ging gewoon niet slecht, ondanks dat ook ik standaard een waslijst aan excuses heb.
Vanmiddag tussen nachtdiensten door een 10x400 gedaan. Ik vond het koud, dus lang/lang.
Wijsteen nog steeds niet optimaal, voorvoet nog steeds beurs, maar eigenlijk heb ik er tijdens het hardlopen niet echt last van. Ik hoop dat die teen toch gebroken is, zodat ik later kan zeggen dat ik maanden lang met een gebroken teen hardgelopen heb en PR's liep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren een voorzichtige 5km gedaan. Geëindigd bij de beste 20 procent van het veld (het was dan ook droevig qua niveau). Maar nu weer door naar de tien!Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Netjes hoor Corniel! Lekker gelopen.
Voor mij stond vandaag 10 Engelse Mijlen op het programma, een wedstrijdje redelijk in de buurt, waar ik zelfs nog een viaduct meepakte waar ik zelf ook vaker gelopen had in trainingen.
Gisterenavond redelijk laat gemaakt, een paar biertjes op en wat gepokerd, dacht dat dat wel goed zou gaan. Eerst 's morgens gewoon naar de kerk en daarna meteen door, wat uiteindelijk flink wat haasten betekende, maar gelukkig stapte ik 20 min voor de start de auto uit en kon ik in de rij gaan staan voor mijn startnummer, het was duidelijk drukker dan ze hadden verwacht. Ik moest nog omkleden en kwam daardoor pas een kleine 10 minuten voor de start het kleedhok uit.
Het doel was een PR lopen, wat eigenlijk goed te doen moest zijn, want als ik naar de tijd van de 7 heuvelen keek, zou ik een minuut moeten kunnen pakken op mijn PR van 1:06:41. De start was eerst een ronde op de baan en toen vooral fietspaden op het parcours. Na de eerste km kwam er een flink viaduct en die liep ik gemakkelijk op, na het viaduct sloegen de 5 km lopers af en bleven alleen de 10 km en 10 EM lopers over. Ik liep nog steeds erg makkelijk en de eerste 2 km gingen ook in ongeveer 3:50, wat eigenlijk 15 seconden boven mijn richtsnelheid was. Dus expres nog even getemporiseerd en toen kwam de snelste vrouw uit mijn regio in een groepje voorbij (Anne Zijderveld) en daarbij aangehaakt, omdat we de wind tegen kregen. De eerste 5 km in 19:39 gelopen, wat eigenlijk sneller was dan het plan. Ik merkte dat het langzaam zwaarder werd en moest het groepje ook laten gaan. Na 7 km kwam het bekende viaduct in zicht en wist dat ik daar niet te hard op moest gaan, dus rustig tempo gehouden. De km tijden bleven oplopen maar km 9 en 10 kon ik met de wind wat in de rug toch weer iets versnellen en kwam de 10 in 40:14 door, maar een halve minuut boven mijn PR. Maar net als bij de 7 heuvelen was de pijp na 11 km leeg. Er was wel wat wind, maar eigenlijk zou ik tempo moeten kunnen houden. Het was toen nog lang naar de finish. De kmtijden vlogen omhoog en de hoop op een PR vervloog per km, zeker toen vlak voor de laatste km dat viaduct weer opdoemde. Maar ik zag dat als ik nog flink zou doortrekken ik mijn PR misschien net kon breken. Maar jammergenoeg kwam ik 9 seconden later over de streep. Dus een eindtijd van 1:06:50...
Dus weer een flinke dip na 11 km, dus in Schoonhoven maar eens kijken hoe het uitpakt als ik voor mijn gevoel echt super traag ga starten.
http://www.endomondo.com/workouts/277216240/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
@Zwabber: mooi samengevat, en nog mooier zelf gelopen.
@MaleDuck: Pokeren, bier, kerkbezoek... Het doet mijn wenkbrauwen fronzen, en mijn mondhoeken opkrullen.![]()
![]()
Ik denk toch dat je moet proberen iets rustiger te beginnen. Ik denk dat 3:50 gewoon te gek is voor een 10EM als je je richt op 1:06:00. Je gaat dan 17 seconde per kilometer harder weg dan je schema. Als je ook al ziet wat je verval is tussen je eerste 5km en tweede 5km tijd, heb je je denk ik iets teveel laten opjutten door je groep. Desalniettemin een hele mooie tijd!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Training van het jaar!![]()
Op de planning: 10x 500m op 80% met 200m herstel. 80% had ik gedefinieerd als 5:50 min/km.
Speciaal: mijn eigen coachmeneer mee op de fiets voor de monitoring en correctie als te hard.
En?: eerste 500m best te hard, correctie was dus hard nodig!
Resultaat: 5:40 min/km is blijkbaar mijn nieuwe 80%. Laatste nog eventjes <5:30 min/km.
Geweldig lekker getraind!Voor grafiekjes-nerds: klik
Vanaf nu strak aan mijn HM-schema. Zo'n Bruggenloop haalde me toch ook weer uit mijn trainingsroutine. Zo nodig neem ik gewoon weer mijn coach mee![]()
![]()
Geregeld wedstrijden lopen kan toch juist een prima onderdeel van een schema vormen?quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Quoi het volgende:
Zo'n Bruggenloop haalde me toch ook weer uit mijn trainingsroutine.
Maar: het is om de een of de andere reden een week geweest waarin trainingen lekker liepen!![]()
Zo probeer ik ook zeker te denken. Maar toch moest ik dinsdagavond een té intensieve training na de Bruggenloop skippen. Ik had de Bruggenloop rustiger moeten lopen, zodat 'ie binnen het schema viel. Maar dan Rotterdam, adrenaline, de Kuip, de brienenoord, mijn zus die sneller gaat, probeer dan maar eens rustig aan te doenquote:Op zondag 15 december 2013 16:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Geregeld wedstrijden lopen kan toch juist een prima onderdeel van een schema vormen?
Maar: het is om de een of de andere reden een week geweest waarin trainingen lekker liepen!
of ik had dinsdag mijn eigen training in elkaar moeten knutselen
Jij ook goed bezig geweest met je 10x 400m'tjes![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Quoi het volgende:
Training van het jaar!![]()
Op de planning: 10x 500m op 80% met 200m herstel. 80% had ik gedefinieerd als 5:50 min/km.
Speciaal: mijn eigen coachmeneer mee op de fiets voor de monitoring en correctie als te hard.
En?: eerste 500m best te hard, correctie was dus hard nodig!
Resultaat: 5:40 min/km is blijkbaar mijn nieuwe 80%. Laatste nog eventjes <5:30 min/km.
Geweldig lekker getraind!Voor grafiekjes-nerds: klik
Vanaf nu strak aan mijn HM-schema. Zo'n Bruggenloop haalde me toch ook weer uit mijn trainingsroutine. Zo nodig neem ik gewoon weer mijn coach meegoed teken dat je laatste interval de snelste was!
![]()
Ik ben niet gaan lopen vandaag. geen smoesjes, gewoon geen zin. Een doodzonde
![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tja, ik ben geen doorsnee pokeraar, bierdrinker of kerkbezoekerquote:Op zondag 15 december 2013 16:17 schreef Corniel het volgende:
@Zwabber: mooi samengevat, en nog mooier zelf gelopen.
@MaleDuck: Pokeren, bier, kerkbezoek... Het doet mijn wenkbrauwen fronzen, en mijn mondhoeken opkrullen.![]()
![]()
Ik denk toch dat je moet proberen iets rustiger te beginnen. Ik denk dat 3:50 gewoon te gek is voor een 10EM als je je richt op 1:06:00. Je gaat dan 17 seconde per kilometer harder weg dan je schema. Als je ook al ziet wat je verval is tussen je eerste 5km en tweede 5km tijd, heb je je denk ik iets teveel laten opjutten door je groep. Desalniettemin een hele mooie tijd!Kan het je wel uitleggen in Schoonhoven, face to face werkt beter en is makkelijker
Ja, denk het ook, is de valkuil waar ik in blijf trappenMoet echt leren met de rem erop te lopen in de eerste 5 km. Lukte in de 7^^ wel beter, dus gaat in het plan voor oudejaarsdag, al ga ik daar niet mikken op 59:59, maar eerder op 1:01:24, omdat dat mijn PR is, dus langzaam starten...
En lekker bezig Quoi! Handig zo'n coachmeneer
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Welnee, dan zeg je gewoon dat rust ook training is en dan is alles weer goedquote:Op zondag 15 december 2013 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben niet gaan lopen vandaag. geen smoesjes, gewoon geen zin. Een doodzonde
![]()
![]()
Je hebt ook aardig wat topprestaties neergezet de afgelopen tijd, dus je lijf dan eventjes een klein beetje met rust laten is heel zo gek niet. Ik geloof echt niet dat je er slechter van wordt.![]()
Wel fijn, iemand die mijn schuldgevoel wat minder maaktquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Welnee, dan zeg je gewoon dat rust ook training is en dan is alles weer goed![]()
Je hebt ook aardig wat topprestaties neergezet de afgelopen tijd, dus je lijf dan eventjes een klein beetje met rust laten is heel zo gek niet. Ik geloof echt niet dat je er slechter van wordt.Heel even niks moeten is ook wel eens fijn
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat zegt men.quote:Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef MaleDuck het volgende:
face to face werkt beter en is makkelijkerDat kan je natuurlijk wel doen, alleen moet je dan zorgen dat zorgt dat je op 4:00 weggaat, en niet met doorkomsten van onder de 3:50 begint. Je hoeft dan minder terug te schroeven als het er niet in blijkt te zitten, en je kan wellicht iets versnellen na een km of 10 als je over hebt. (Als zit dat laatste er bij mij nooit in)quote:Ja, denk het ook, is de valkuil waar ik in blijf trappenMoet echt leren met de rem erop te lopen in de eerste 5 km. (..)
al ga ik daar niet mikken op 59:59 (..)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb de bruggenloop ook inderdaad veel te hard gelopen dan dat goed zou zijn voor een training. Heb nu echt even 2 dagen herstel nodig.quote:Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zo probeer ik ook zeker te denken. Maar toch moest ik dinsdagavond een té intensieve training na de Bruggenloop skippen. Ik had de Bruggenloop rustiger moeten lopen, zodat 'ie binnen het schema viel. Maar dan Rotterdam, adrenaline, de Kuip, de brienenoord, mijn zus die sneller gaat, probeer dan maar eens rustig aan te doen
of ik had dinsdag mijn eigen training in elkaar moeten knutselen
Jij ook goed bezig geweest met je 10x 400m'tjes
En wat een mooie tijden allemaal hier. 1:27 op een HM![]()
![]()
Misschien wel een goeie om echt op 4:00 te starten en dan eens kijken wat er daarna met mijn km tijden gebeurt op een 10km+ wedstrijdquote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat zegt men.
[..]
Dat kan je natuurlijk wel doen, alleen moet je dan zorgen dat zorgt dat je op 4:00 weggaat, en niet met doorkomsten van onder de 3:50 begint. Je hoeft dan minder terug te schroeven als het er niet in blijkt te zitten, en je kan wellicht iets versnellen na een km of 10 als je over hebt. (Als zit dat laatste er bij mij nooit in)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
+ doelen te ver vooruit schuiven. Dat doet Swetsenegger beter.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En ik heb juist zoiets van "Heb ik niet teveel hooi op m'n vork genomen". Het gaat de komende weken een wankel evenwicht worden tussen het krap aan voldoende kilometers maken die noodzakelijk zijn voor een marathon en een stevige overbelastingsblessure. Ik probeer er wel alles aan te doen om de balans de goede kant op te laten slaan.quote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
+ doelen te ver vooruit schuiven. Dat doet Swetsenegger beter.![]()
Als je af en toe een dagje rust plant en naar je lichaam luistert (en dat doe je al), dan komt 't vast goedquote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ik heb juist zoiets van "Heb ik niet teveel hooi op m'n vork genomen". Het gaat de komende weken een wankel evenwicht worden tussen het krap aan voldoende kilometers maken die noodzakelijk zijn voor een marathon en een stevige overbelastingsblessure. Ik probeer er wel alles aan te doen om de balans de goede kant op te laten slaan.
Verslagje van de Meschbergerloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 15-12-2013 19:01:51 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En dat loopje was een 15km?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yup...quote:
Zit even te kijken naar mijn km tijden... all over the place
van 4 min 17 sec tot 7 min 20 secMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Was het heuvelachtig? En snel weg bij de start?quote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup...
Zit even te kijken naar mijn km tijden... all over the place
van 4 min 17 sec tot 7 min 20 secDat moet ik ook afleren
Ja heel heuvelachtig, 280 hoogtemeters geloof ik.quote:Op zondag 15 december 2013 18:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was het heuvelachtig? En snel weg bij de start?Dat moet ik ook afleren
En de snelle km's zitten in idd in het begin
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gewoon goed naar je lichaam luisteren, dan komt alles goedquote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ik heb juist zoiets van "Heb ik niet teveel hooi op m'n vork genomen". Het gaat de komende weken een wankel evenwicht worden tussen het krap aan voldoende kilometers maken die noodzakelijk zijn voor een marathon en een stevige overbelastingsblessure. Ik probeer er wel alles aan te doen om de balans de goede kant op te laten slaan.Je hebt nog maaaaaanden
Flats, gewoon eerste in je categorieSnelle deerne!
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 18:20 schreef Guard het volgende:
Verslagje van de Meschbergerloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen verkeerde tijd hoor![]()
Hmm mijn duurloop van vandaag viel vies tegen. Ik ging langzamer dan ik wilde, en bij hogere hartslag dan ik wilde. En ik heb overal spierknopen en pijntjes.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dankjequote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon goed naar je lichaam luisteren, dan komt alles goedJe hebt nog maaaaaanden
Flats, gewoon eerste in je categorieSnelle deerne!
![]()
Zegt natuurlijk ook wel wat over de rest van het deelnemersveld, maar vandaag was ik gewoon de beste van de vrouwen jonger dan 45(en ja, er waren er heus wel meer)
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef Skv het volgende:
Gisteren een voorzichtige 5km gedaan. Geëindigd bij de beste 20 procent van het veld (het was dan ook droevig qua niveau).
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nee, stiekem had 1u20 als richttijd, dus zover zat ik daar niet vanafquote:
En zet jij 14 dec 2014 maar in je agenda, volgend jaar moet je mee
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn eerste cross vandaag, had per ongeluk mijn goede schoenen aangetrokkenIk vond het wel heel erg tof! Voor herhaling vatbaar
The line is a dot to you!![]()
Lollig dat bos. Verkeerde afslag genomen, en toen kon ik niet meer in het daglicht terug naar mn auto![]()
Uiteindelijk half in de schemer en via een omweg nog terug komen. Kreeg nog een iets te waakse hond achter me aan ook![]()
Voordeel, 21,2 km op de klok! Vrij relaxed in 2u11![]()
4x geweest deze week, 40 km. Nu ff een paar dagen rust![]()
Hoe was ieders loopweekend? Ik zag wat mooie tijden voorbij komen op de N201!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Stefanovic83 op 15-12-2013 21:44:59 ]![]()
LOLquote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef kepler het volgende:
Mijn eerste cross vandaag, had per ongeluk mijn goede schoenen aangetrokken (..)![]()
![]()
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik moest om 7u de trein hebben, dus heb ze met mn slaperige kop automatisch aangetrokkenquote:Toen ik er achter kwam kon ik ze niet meer omwisselen, anders zou ik de trein missen
Ze zitten nu in de wasmachine
Je begrijpt dat ik nu een beeld voor me heb van jou hardlopend op je Floris van Bommel schoenen hè?quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik moest om 7u de trein hebben, dus heb ze met mn slaperige kop automatisch aangetrokkenToen ik er achter kwam kon ik ze niet meer omwisselen, anders zou ik de trein missen
Ze zitten nu in de wasmachine
![]()
![]()
Lopen is er hier (ook) niet meer van gekomen, maar we zijn wel echt ontzettend opgeschoten met de badkamer. Die is nu klaar voor de laatste tegelsessie, wat we volgende week gaan doen. Anderhalf uur geleden zouden we nog wél gaan, maar inmiddels is 't al 7 uur en moeten we ook nog eten.
Wel goed: de smoes was niet een kater, want dat was uiteraard écht een kutsmoes geweest
Gelukkig morgen een 6 mijl head torch run met de club![]()
Ja doei.![]()
al was het deelnemersveld misschien niet al te sterk, 1ste van 23 dames is een prachtig resultaat Hatsie!quote:Op zondag 15 december 2013 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
Netto/brutotijd van 54:53. Er deden toch nog 23 dames jonger dan 45 mee.
ik zou zeggen, daar proosten we op!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes Hats.![]()
Leuk om de verslagen te lezen!
Ik tel de dagen af dat ik weer mag. Nog 'maarr' 3 weken."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
tevreden met je herstel tot nu toe?quote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef _MvN_ het volgende:
Netjes Hats.![]()
Leuk om de verslagen te lezen!
Ik tel de dagen af dat ik weer mag. Nog 'maarr' 3 weken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 15 december 2013 19:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu een beeld voor me heb van jou hardlopend op je Floris van Bommel schoenen hè?Stiekem zijn ze alweer aan vervanging toe, maar een kapotte auto, motor en telefoon gooien een beetje roet in het eten
De laatste in je categorie is gewoon 20 minuten laterquote:Op zondag 15 december 2013 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
Netto/brutotijd van 54:53. Er deden toch nog 23 dames jonger dan 45 mee.![]()
![]()
Ja, die heb ik nog naar binnen gejompeld. Volgens mij is dat echt veel zwaarder, die moeten veel langer doorzetten. Ik maar een kwartiertje ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De laatste in je categorie is gewoon 20 minuten later![]()
Oh, ik was niet de enige die het opviel blijkbaar.quote:
Hoewel... als er iemand met zo'n instelling meeloopt, dan telt dat ook wel als een droevig niveau.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
ik vraag me af waarom je met zo'n instelling aan een evenement mee doe.quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh, ik was niet de enige die het opviel blijkbaar.
Hoewel... als er iemand met zo'n instelling meeloopt, dan telt dat ook wel als een droevig niveau.
ga dan lekker alleen lopen als je niet met zulke droeftoeters geassocieerd wil worden, stel je de afschuw voor als je samen met deze mensen in de uitslagenlijst voorkom op een website...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gisteren 5km op flink tempo getraind met ca 4:05/km, vandaag 19,8km rustigaan met 5:25/km. Wereld van verschil, maar beide erg fijn. Goed loopweekend dus![]()
![]()
stats speak for themself!!quote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vind dit loopje ook wel iets voor Jero...quote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, stiekem had 1u20 als richttijd, dus zover zat ik daar niet vanaf
En zet jij 14 dec 2014 maar in je agenda, volgend jaar moet je mee
Hier eindtijd van 1:19. De eerste 5k gingen net binnen de 24 minuten en dat door weiland en bergop. Veel te snel gestart, zie ook verhaal van Guard die ik aan t begin van t weiland in mijn ooghoek voorbij ging.
2e 5k herstellen en trappenpad in 30 minuten, 3e 5k in 25 minuten maar dat ging voor een groot deel naar beneden.
Heb te veel moeten wandelen naar mijn wens. Meer hoogtemeters nodig, wil ik ooit nog aan de Sella Ronde meedoen.
O, en wel 12 minuten sneller dan vorig jaar!
Minimeet was wel weer grappig. Toch weer een gezicht bij een naam. En Guard, hoe kom jij nou aan startnummer 6Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: