abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 december 2013 @ 15:51:52 #1
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_134292211

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 1% gewijzigd door Wolve000 op 16-12-2013 13:48:37 ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_134292538
Vreemde gewaarwording: sinds de Bruggenloop drie trainingen gedaan waar ik steeds tevreden over was. Het ging gewoon niet slecht, ondanks dat ook ik standaard een waslijst aan excuses heb.

Vanmiddag tussen nachtdiensten door een 10x400 gedaan. Ik vond het koud, dus lang/lang.
Wijsteen nog steeds niet optimaal, voorvoet nog steeds beurs, maar eigenlijk heb ik er tijdens het hardlopen niet echt last van. Ik hoop dat die teen toch gebroken is, zodat ik later kan zeggen dat ik maanden lang met een gebroken teen hardgelopen heb en PR's liep.

SPOILER
pi_134292754
Gisteren een voorzichtige 5km gedaan. Geëindigd bij de beste 20 procent van het veld (het was dan ook droevig qua niveau). Maar nu weer door naar de tien!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 15 december 2013 @ 16:08:29 #4
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_134292768
Netjes hoor Corniel! Lekker gelopen.

Voor mij stond vandaag 10 Engelse Mijlen op het programma, een wedstrijdje redelijk in de buurt, waar ik zelfs nog een viaduct meepakte waar ik zelf ook vaker gelopen had in trainingen.
Gisterenavond redelijk laat gemaakt, een paar biertjes op en wat gepokerd, dacht dat dat wel goed zou gaan. Eerst 's morgens gewoon naar de kerk en daarna meteen door, wat uiteindelijk flink wat haasten betekende, maar gelukkig stapte ik 20 min voor de start de auto uit en kon ik in de rij gaan staan voor mijn startnummer, het was duidelijk drukker dan ze hadden verwacht. Ik moest nog omkleden en kwam daardoor pas een kleine 10 minuten voor de start het kleedhok uit.
Het doel was een PR lopen, wat eigenlijk goed te doen moest zijn, want als ik naar de tijd van de 7 heuvelen keek, zou ik een minuut moeten kunnen pakken op mijn PR van 1:06:41. De start was eerst een ronde op de baan en toen vooral fietspaden op het parcours. Na de eerste km kwam er een flink viaduct en die liep ik gemakkelijk op, na het viaduct sloegen de 5 km lopers af en bleven alleen de 10 km en 10 EM lopers over. Ik liep nog steeds erg makkelijk en de eerste 2 km gingen ook in ongeveer 3:50, wat eigenlijk 15 seconden boven mijn richtsnelheid was. Dus expres nog even getemporiseerd en toen kwam de snelste vrouw uit mijn regio in een groepje voorbij (Anne Zijderveld) en daarbij aangehaakt, omdat we de wind tegen kregen. De eerste 5 km in 19:39 gelopen, wat eigenlijk sneller was dan het plan. Ik merkte dat het langzaam zwaarder werd en moest het groepje ook laten gaan. Na 7 km kwam het bekende viaduct in zicht en wist dat ik daar niet te hard op moest gaan, dus rustig tempo gehouden. De km tijden bleven oplopen maar km 9 en 10 kon ik met de wind wat in de rug toch weer iets versnellen en kwam de 10 in 40:14 door, maar een halve minuut boven mijn PR. Maar net als bij de 7 heuvelen was de pijp na 11 km leeg. Er was wel wat wind, maar eigenlijk zou ik tempo moeten kunnen houden. Het was toen nog lang naar de finish. De kmtijden vlogen omhoog en de hoop op een PR vervloog per km, zeker toen vlak voor de laatste km dat viaduct weer opdoemde. Maar ik zag dat als ik nog flink zou doortrekken ik mijn PR misschien net kon breken. Maar jammergenoeg kwam ik 9 seconden later over de streep. Dus een eindtijd van 1:06:50...

Dus weer een flinke dip na 11 km, dus in Schoonhoven maar eens kijken hoe het uitpakt als ik voor mijn gevoel echt super traag ga starten.

http://www.endomondo.com/workouts/277216240/2924303
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 15 december 2013 @ 16:17:31 #5
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134293120
@Zwabber: mooi samengevat, en nog mooier zelf gelopen.

@MaleDuck: Pokeren, bier, kerkbezoek... Het doet mijn wenkbrauwen fronzen, en mijn mondhoeken opkrullen. ;) :) ;)

Ik denk toch dat je moet proberen iets rustiger te beginnen. Ik denk dat 3:50 gewoon te gek is voor een 10EM als je je richt op 1:06:00. Je gaat dan 17 seconde per kilometer harder weg dan je schema. Als je ook al ziet wat je verval is tussen je eerste 5km en tweede 5km tijd, heb je je denk ik iets teveel laten opjutten door je groep. Desalniettemin een hele mooie tijd!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  zondag 15 december 2013 @ 16:21:21 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134293250
Training van het jaar! *O*

Op de planning: 10x 500m op 80% met 200m herstel. 80% had ik gedefinieerd als 5:50 min/km.
Speciaal: mijn eigen coachmeneer mee op de fiets voor de monitoring en correctie als te hard.
En?: eerste 500m best te hard, correctie was dus hard nodig!
Resultaat: 5:40 min/km is blijkbaar mijn nieuwe 80%. Laatste nog eventjes <5:30 min/km.

Geweldig lekker getraind! O+ Voor grafiekjes-nerds: klik

Vanaf nu strak aan mijn HM-schema. Zo'n Bruggenloop haalde me toch ook weer uit mijn trainingsroutine. Zo nodig neem ik gewoon weer mijn coach mee ;)
pi_134293637
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Quoi het volgende:
Zo'n Bruggenloop haalde me toch ook weer uit mijn trainingsroutine.
Geregeld wedstrijden lopen kan toch juist een prima onderdeel van een schema vormen?
Maar: het is om de een of de andere reden een week geweest waarin trainingen lekker liepen!
  zondag 15 december 2013 @ 16:33:16 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134293808
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Geregeld wedstrijden lopen kan toch juist een prima onderdeel van een schema vormen?
Maar: het is om de een of de andere reden een week geweest waarin trainingen lekker liepen!
Zo probeer ik ook zeker te denken. Maar toch moest ik dinsdagavond een té intensieve training na de Bruggenloop skippen. Ik had de Bruggenloop rustiger moeten lopen, zodat 'ie binnen het schema viel. Maar dan Rotterdam, adrenaline, de Kuip, de brienenoord, mijn zus die sneller gaat, probeer dan maar eens rustig aan te doen ;)

of ik had dinsdag mijn eigen training in elkaar moeten knutselen

Jij ook goed bezig geweest met je 10x 400m'tjes ^O^
pi_134294174
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:21 schreef Quoi het volgende:
Training van het jaar! *O*

Op de planning: 10x 500m op 80% met 200m herstel. 80% had ik gedefinieerd als 5:50 min/km.
Speciaal: mijn eigen coachmeneer mee op de fiets voor de monitoring en correctie als te hard.
En?: eerste 500m best te hard, correctie was dus hard nodig!
Resultaat: 5:40 min/km is blijkbaar mijn nieuwe 80%. Laatste nog eventjes <5:30 min/km.

Geweldig lekker getraind! O+ Voor grafiekjes-nerds: klik

Vanaf nu strak aan mijn HM-schema. Zo'n Bruggenloop haalde me toch ook weer uit mijn trainingsroutine. Zo nodig neem ik gewoon weer mijn coach mee ;)
*O* goed teken dat je laatste interval de snelste was!
  zondag 15 december 2013 @ 16:46:16 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134294495
Ik ben niet gaan lopen vandaag. geen smoesjes, gewoon geen zin :@ . Een doodzonde :o :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 15 december 2013 @ 16:48:09 #11
236410 MaleDuck
pi_134294579
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:17 schreef Corniel het volgende:
@Zwabber: mooi samengevat, en nog mooier zelf gelopen.

@MaleDuck: Pokeren, bier, kerkbezoek... Het doet mijn wenkbrauwen fronzen, en mijn mondhoeken opkrullen. ;) :) ;)

Ik denk toch dat je moet proberen iets rustiger te beginnen. Ik denk dat 3:50 gewoon te gek is voor een 10EM als je je richt op 1:06:00. Je gaat dan 17 seconde per kilometer harder weg dan je schema. Als je ook al ziet wat je verval is tussen je eerste 5km en tweede 5km tijd, heb je je denk ik iets teveel laten opjutten door je groep. Desalniettemin een hele mooie tijd!
Tja, ik ben geen doorsnee pokeraar, bierdrinker of kerkbezoeker ;) Kan het je wel uitleggen in Schoonhoven, face to face werkt beter en is makkelijker ;)

Ja, denk het ook, is de valkuil waar ik in blijf trappen :X Moet echt leren met de rem erop te lopen in de eerste 5 km. Lukte in de 7^^ wel beter, dus gaat in het plan voor oudejaarsdag, al ga ik daar niet mikken op 59:59, maar eerder op 1:01:24, omdat dat mijn PR is, dus langzaam starten...

En lekker bezig Quoi! Handig zo'n coachmeneer :Y
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_134294842
quote:
11s.gif Op zondag 15 december 2013 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben niet gaan lopen vandaag. geen smoesjes, gewoon geen zin :@ . Een doodzonde :o :D
Welnee, dan zeg je gewoon dat rust ook training is en dan is alles weer goed ^O^

Je hebt ook aardig wat topprestaties neergezet de afgelopen tijd, dus je lijf dan eventjes een klein beetje met rust laten is heel zo gek niet. Ik geloof echt niet dat je er slechter van wordt.
  zondag 15 december 2013 @ 16:53:42 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134294877
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Welnee, dan zeg je gewoon dat rust ook training is en dan is alles weer goed ^O^

Je hebt ook aardig wat topprestaties neergezet de afgelopen tijd, dus je lijf dan eventjes een klein beetje met rust laten is heel zo gek niet. Ik geloof echt niet dat je er slechter van wordt.
Wel fijn, iemand die mijn schuldgevoel wat minder maakt O+ Heel even niks moeten is ook wel eens fijn :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_134295153
Het is de winterdip...
  zondag 15 december 2013 @ 17:00:46 #15
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134295219
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef MaleDuck het volgende:

face to face werkt beter en is makkelijker ;)
Dat zegt men. ;)

quote:
Ja, denk het ook, is de valkuil waar ik in blijf trappen :X Moet echt leren met de rem erop te lopen in de eerste 5 km. (..)

al ga ik daar niet mikken op 59:59 (..)
Dat kan je natuurlijk wel doen, alleen moet je dan zorgen dat zorgt dat je op 4:00 weggaat, en niet met doorkomsten van onder de 3:50 begint. Je hoeft dan minder terug te schroeven als het er niet in blijkt te zitten, en je kan wellicht iets versnellen na een km of 10 als je over hebt. (Als zit dat laatste er bij mij nooit in)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 december 2013 @ 17:03:22 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134295412
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zo probeer ik ook zeker te denken. Maar toch moest ik dinsdagavond een té intensieve training na de Bruggenloop skippen. Ik had de Bruggenloop rustiger moeten lopen, zodat 'ie binnen het schema viel. Maar dan Rotterdam, adrenaline, de Kuip, de brienenoord, mijn zus die sneller gaat, probeer dan maar eens rustig aan te doen ;)

of ik had dinsdag mijn eigen training in elkaar moeten knutselen

Jij ook goed bezig geweest met je 10x 400m'tjes ^O^
Ik heb de bruggenloop ook inderdaad veel te hard gelopen dan dat goed zou zijn voor een training. Heb nu echt even 2 dagen herstel nodig.

En wat een mooie tijden allemaal hier. 1:27 op een HM _O_
  zondag 15 december 2013 @ 17:04:37 #17
236410 MaleDuck
pi_134295483
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef Corniel het volgende:

[..]

Dat zegt men. ;)

[..]

Dat kan je natuurlijk wel doen, alleen moet je dan zorgen dat zorgt dat je op 4:00 weggaat, en niet met doorkomsten van onder de 3:50 begint. Je hoeft dan minder terug te schroeven als het er niet in blijkt te zitten, en je kan wellicht iets versnellen na een km of 10 als je over hebt. (Als zit dat laatste er bij mij nooit in)
Misschien wel een goeie om echt op 4:00 te starten en dan eens kijken wat er daarna met mijn km tijden gebeurt op een 10km+ wedstrijd :Y
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  zondag 15 december 2013 @ 17:09:54 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134295773
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2013 16:59 schreef Devv het volgende:
Het is de winterdip...
+ doelen te ver vooruit schuiven. Dat doet Swetsenegger beter.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 december 2013 @ 17:20:48 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134296349
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

+ doelen te ver vooruit schuiven. Dat doet Swetsenegger beter.
En ik heb juist zoiets van "Heb ik niet teveel hooi op m'n vork genomen". Het gaat de komende weken een wankel evenwicht worden tussen het krap aan voldoende kilometers maken die noodzakelijk zijn voor een marathon en een stevige overbelastingsblessure. Ik probeer er wel alles aan te doen om de balans de goede kant op te laten slaan.
  zondag 15 december 2013 @ 17:38:21 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134297024
quote:
11s.gif Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En ik heb juist zoiets van "Heb ik niet teveel hooi op m'n vork genomen". Het gaat de komende weken een wankel evenwicht worden tussen het krap aan voldoende kilometers maken die noodzakelijk zijn voor een marathon en een stevige overbelastingsblessure. Ik probeer er wel alles aan te doen om de balans de goede kant op te laten slaan.
Als je af en toe een dagje rust plant en naar je lichaam luistert (en dat doe je al), dan komt 't vast goed :)
pi_134298671
Verslagje van de Meschbergerloop:

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 15-12-2013 19:01:51 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 15 december 2013 @ 18:22:07 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134298718
En dat loopje was een 15km?
pi_134298885
quote:
5s.gif Op zondag 15 december 2013 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
En dat loopje was een 15km?
Yup...
Zit even te kijken naar mijn km tijden... all over the place :D
van 4 min 17 sec tot 7 min 20 sec
  zondag 15 december 2013 @ 18:29:41 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134298995
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Yup...
Zit even te kijken naar mijn km tijden... all over the place :D
van 4 min 17 sec tot 7 min 20 sec
Was het heuvelachtig? En snel weg bij de start? :P Dat moet ik ook afleren :P
pi_134299112
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 18:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Was het heuvelachtig? En snel weg bij de start? :P Dat moet ik ook afleren :P
Ja heel heuvelachtig, 280 hoogtemeters geloof ik.
En de snelle km's zitten in idd in het begin :P
  zondag 15 december 2013 @ 18:35:06 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134299234
quote:
11s.gif Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon goed naar je lichaam luisteren, dan komt alles goed :Y Je hebt nog maaaaaanden :*

Flats, gewoon eerste in je categorie _O_ Snelle deerne!
pi_134299537
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:20 schreef Guard het volgende:
Verslagje van de Meschbergerloop:

SPOILER
^O^
Geen verkeerde tijd hoor
pi_134299566
Hmm mijn duurloop van vandaag viel vies tegen. Ik ging langzamer dan ik wilde, en bij hogere hartslag dan ik wilde. En ik heb overal spierknopen en pijntjes.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_134299591
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Gewoon goed naar je lichaam luisteren, dan komt alles goed :Y Je hebt nog maaaaaanden :*

Flats, gewoon eerste in je categorie _O_ Snelle deerne!
Dankje :*

Zegt natuurlijk ook wel wat over de rest van het deelnemersveld, maar vandaag was ik gewoon de beste van de vrouwen jonger dan 45 :D (en ja, er waren er heus wel meer)
  zondag 15 december 2013 @ 18:50:13 #30
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134299727
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:08 schreef Skv het volgende:
Gisteren een voorzichtige 5km gedaan. Geëindigd bij de beste 20 procent van het veld (het was dan ook droevig qua niveau).
;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_134299745
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef streamnl het volgende:

[..]

^O^
Geen verkeerde tijd hoor
Nee, stiekem had 1u20 als richttijd, dus zover zat ik daar niet vanaf
En zet jij 14 dec 2014 maar in je agenda, volgend jaar moet je mee ;)
  zondag 15 december 2013 @ 19:06:01 #32
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134300154
Mijn eerste cross vandaag, had per ongeluk mijn goede schoenen aangetrokken :') Ik vond het wel heel erg tof! Voor herhaling vatbaar :D
The line is a dot to you!
pi_134300475
Lollig dat bos. Verkeerde afslag genomen, en toen kon ik niet meer in het daglicht terug naar mn auto }:|
Uiteindelijk half in de schemer en via een omweg nog terug komen. Kreeg nog een iets te waakse hond achter me aan ook :')
Voordeel, 21,2 km op de klok! Vrij relaxed in 2u11 :)
4x geweest deze week, 40 km. Nu ff een paar dagen rust 8-)

Hoe was ieders loopweekend? Ik zag wat mooie tijden voorbij komen op de N201! ^O^

SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Stefanovic83 op 15-12-2013 21:44:59 ]
  zondag 15 december 2013 @ 19:26:19 #34
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134301052
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef kepler het volgende:
Mijn eerste cross vandaag, had per ongeluk mijn goede schoenen aangetrokken (..)
LOL _O- :D _O-
  zondag 15 december 2013 @ 19:35:29 #35
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134301499
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:26 schreef Corniel het volgende:

[..]

LOL _O- :D _O-
Ik moest om 7u de trein hebben, dus heb ze met mn slaperige kop automatisch aangetrokken :D Toen ik er achter kwam kon ik ze niet meer omwisselen, anders zou ik de trein missen :D Ze zitten nu in de wasmachine
  zondag 15 december 2013 @ 19:36:56 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134301570

kerstkadootje voor mijzelf besteld
  zondag 15 december 2013 @ 19:39:17 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134301702
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik moest om 7u de trein hebben, dus heb ze met mn slaperige kop automatisch aangetrokken :D Toen ik er achter kwam kon ik ze niet meer omwisselen, anders zou ik de trein missen :D Ze zitten nu in de wasmachine
Je begrijpt dat ik nu een beeld voor me heb van jou hardlopend op je Floris van Bommel schoenen hè? :P
pi_134302326
Netto/brutotijd van 54:53. Er deden toch nog 23 dames jonger dan 45 mee.
pi_134302351
Lopen is er hier (ook) niet meer van gekomen, maar we zijn wel echt ontzettend opgeschoten met de badkamer. Die is nu klaar voor de laatste tegelsessie, wat we volgende week gaan doen. Anderhalf uur geleden zouden we nog wél gaan, maar inmiddels is 't al 7 uur en moeten we ook nog eten.
Wel goed: de smoes was niet een kater, want dat was uiteraard écht een kutsmoes geweest :+

Gelukkig morgen een 6 mijl head torch run met de club *O* O+
Ja doei.
  zondag 15 december 2013 @ 20:03:29 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134302685
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
al was het deelnemersveld misschien niet al te sterk, 1ste van 23 dames is een prachtig resultaat Hatsie!
ik zou zeggen, daar proosten we op!
  zondag 15 december 2013 @ 20:10:30 #41
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_134302998
Netjes Hats. ^O^

Leuk om de verslagen te lezen!
Ik tel de dagen af dat ik weer mag. Nog 'maarr' 3 weken.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  zondag 15 december 2013 @ 20:19:46 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134303405
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef _MvN_ het volgende:
Netjes Hats. ^O^

Leuk om de verslagen te lezen!
Ik tel de dagen af dat ik weer mag. Nog 'maarr' 3 weken.
tevreden met je herstel tot nu toe?
  zondag 15 december 2013 @ 20:28:34 #43
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134303842
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 19:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Je begrijpt dat ik nu een beeld voor me heb van jou hardlopend op je Floris van Bommel schoenen hè? :P
:D Stiekem zijn ze alweer aan vervanging toe, maar een kapotte auto, motor en telefoon gooien een beetje roet in het eten :')
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 december 2013 @ 20:32:28 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_134304128
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:55 schreef hatsaflats het volgende:
De laatste in je categorie is gewoon 20 minuten later :)
pi_134305505
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De laatste in je categorie is gewoon 20 minuten later :)
Ja, die heb ik nog naar binnen gejompeld. Volgens mij is dat echt veel zwaarder, die moeten veel langer doorzetten. Ik maar een kwartiertje ofzo.
  zondag 15 december 2013 @ 20:56:06 #46
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_134305698
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

;(
Oh, ik was niet de enige die het opviel blijkbaar. :o

Hoewel... als er iemand met zo'n instelling meeloopt, dan telt dat ook wel als een droevig niveau. :s)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 15 december 2013 @ 21:06:27 #47
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134306411
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Oh, ik was niet de enige die het opviel blijkbaar. :o

Hoewel... als er iemand met zo'n instelling meeloopt, dan telt dat ook wel als een droevig niveau. :s)
ik vraag me af waarom je met zo'n instelling aan een evenement mee doe.
ga dan lekker alleen lopen als je niet met zulke droeftoeters geassocieerd wil worden, stel je de afschuw voor als je samen met deze mensen in de uitslagenlijst voorkom op een website...
pi_134306666
Gisteren 5km op flink tempo getraind met ca 4:05/km, vandaag 19,8km rustigaan met 5:25/km. Wereld van verschil, maar beide erg fijn. Goed loopweekend dus :)
  zondag 15 december 2013 @ 21:12:32 #49
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134306824
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef thettes het volgende:
Goed loopweekend dus :)
stats speak for themself!! ^O^
  zondag 15 december 2013 @ 22:14:02 #50
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_134310163
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee, stiekem had 1u20 als richttijd, dus zover zat ik daar niet vanaf
En zet jij 14 dec 2014 maar in je agenda, volgend jaar moet je mee ;)
Vind dit loopje ook wel iets voor Jero...

Hier eindtijd van 1:19. De eerste 5k gingen net binnen de 24 minuten en dat door weiland en bergop. Veel te snel gestart, zie ook verhaal van Guard die ik aan t begin van t weiland in mijn ooghoek voorbij ging.
2e 5k herstellen en trappenpad in 30 minuten, 3e 5k in 25 minuten maar dat ging voor een groot deel naar beneden.
Heb te veel moeten wandelen naar mijn wens. Meer hoogtemeters nodig, wil ik ooit nog aan de Sella Ronde meedoen.

O, en wel 12 minuten sneller dan vorig jaar!

Minimeet was wel weer grappig. Toch weer een gezicht bij een naam. En Guard, hoe kom jij nou aan startnummer 6
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')