SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SlechteWoordgrappen op 15-12-2013 15:06:01 ]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Hemmen ken ik, maar Xavi?quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Xavi en Hemmen zijn de enigen die een doelpunt hebben gescoord tegen Ajax in 8 wedstrijden.
ok.quote:
Je gedraagt je als een debiel Rens. Maar hier ben ik het wel mee eens. Al vind ik het wel sneu voor Geo.quote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
Als PSV vanmiddag verliest geeft dat mij een goed gevoel.
Ik heb liever dat Vitesse verliestquote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
Als PSV vanmiddag verliest geeft dat mij een goed gevoel.
In de Kuipquote:
Ja dit natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Vitesse verliest
Ik kijk Vitesse, maar ik ga gewoon blind van jouw gelijk uit.quote:Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Leuke aanval.René is het met me eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |