Ik zie het al, jij komt hier nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef ELCanguro het volgende:
Dit is meer iets voor het viva forum ts,![]()
Fokkers zullen nooit trouwen en daarom cynisch reageren
Nee al bijna 9 jaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij komt hier nog niet zo lang.
Oh, dus geen enkel excuus voor die domme opmerking.quote:
Je wou zeggen dat fokkers vrolijk en gelukkig op hun zolderkamer zitten ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dus geen enkel excuus voor die domme opmerking.
Ik ken geen enkele fokker waarvan ik echt heb gehoord dat ze letterlijk op een zolderkamer zitten trouwens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat fokkers vrolijk en gelukkig op hun zolderkamer zitten ?
Ach knul, blijf maar lekker op je eigen zolderkamertje al die baarden herhalen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat fokkers vrolijk en gelukkig op hun zolderkamer zitten ?
Lienekien de immer gefrusteerde zeiksnolquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach knul, blijf maar lekker op je eigen zolderkamertje al die baarden herhalen.
Gefrustreerd, waarover?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Lienekien de immer gefrusteerde zeiksnol
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gefrustreerd, waarover?
Overigens: lafbek.
Haha, dat zeg je nu. Wacht maar, over 3 weken kan je nergens anders meer aan denken.quote:Op zondag 15 december 2013 13:53 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat het niet perse hoeft, maar ik weet dat ik altijd bij hem wil blijven dus ik ben van gedachte veranderd! We gaan ook nog lang niet trouwen, dus ik heb ook nog genoeg tijd om erover na te denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |