Tot daar kwam ik ook, en nou vraag ik me af met wie ze dan verloofd is.quote:Op zondag 15 december 2013 14:24 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik kwam niet verder dan "manlief"....Maar gefeliciteerd Ingrid! Hoeveel had Henk over voor een ring?
Ohquote:
Die kussens op de grond vond ik wat merkwaardig. Maar misschien woont TS niet in Nederland.quote:Op zondag 15 december 2013 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot daar kwam ik ook, en nou vraag ik me af met wie ze dan verloofd is.
Dankjewel Abrahamquote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef abraham het volgende:
Gefeliciteerd TS! Lekker klassiek, nodeloos over-de-top-omdat-het-kan, romantisch aanzoek.
Het topic staat hier prima in R&P. Alle zuurbekken en klagers mogen direct door naar de Psych met vermoedelijke empathie disfunctie!
En dat is zeer waarschijnlijk een overjarige maagd die nog bij zijn ma op een zolderkamer woont en de hele dag WoW speelt (als hij zijn opblaaspop niet aan het uitwonen is).quote:
Mensen die hun trieste leven op anderen reflecterenquote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef RichardDawkins het volgende:
Who cares.
Nutteloos ritueel en zo te horen een weinig originele toekomstige manlief.
Succes met de zelf opgezette illusie en de realiteit die door de jaren heen deze helemaal kapot zal maken.
Het blijft FOK! he. Als iedereen met een nieuwtje komt die andere onbekenden geen bal kan interesseren maar wel hartstikke nep blij zijn dan is de geloofwaardigheid al helemaal ver te zoeken...quote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef abraham het volgende:
Gefeliciteerd TS! Lekker klassiek, nodeloos over-de-top-omdat-het-kan, romantisch aanzoek.
Het topic staat hier prima in R&P. Alle zuurbekken en klagers mogen direct door naar de Psych met vermoedelijke empathie disfunctie!
Ze lijkt me wel oprecht blij. Ik vindt het wel een leuk nieuwtje, keer weer wat positiefs. Vind het wel geloofwaardig. En denk dat gewoon de meesten voor de grap dat neerzetten zonder het echt zo serieus te menen. Ook al geloof ik bij jou wel dat je dit wel serieus meent gezien je TH.quote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Het blijft FOK! he. Als iedereen met een nieuwtje komt die andere onbekenden geen bal kan interesseren maar wel hartstikke nep blij zijn dan is de geloofwaardigheid al helemaal ver te zoeken...
Zij zal misschien wel blij zijn maar iedereen die hier blij is voor haar meent het naar mijn mening niet. Aangezien ze hier gewoon een naampje met een plaatje is. En vervolgens de mensen die volgens de ongeschreven regels posten (met posts in de trant van 'dus?') naar de psych te sturen vind ik een beetje zielig.quote:Op zondag 15 december 2013 17:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel oprecht blij. Ik vindt het wel een leuk nieuwtje, keer weer wat positiefs. Vind het wel geloofwaardig. En denk dat gewoon de meesten voor de grap dat neerzetten zonder het echt zo serieus te menen. Ook al geloof ik bij jou wel dat je dit wel serieus meent gezien je TH.
Gelukkig maakt jouw mening niet uit voor de realiteit. Mensen leven zich in. Je wordt er wat door beïnvloed. En niemand zit hier echt te overdrijven. De meest enthousiaste mensen begrijpen gewoon hoe belangrijk het voor haar is en hebben het zelf ook al meegemaakt bijvoorbeeld. Dan denk je ook terug naar die tijd en vind je het ook extra leuk voor TS. Zo werkt dat.quote:Op zondag 15 december 2013 17:36 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Zij zal misschien wel blij zijn maar iedereen die hier blij is voor haar meent het naar mijn mening niet. Aangezien ze hier gewoon een naampje met een plaatje is. En vervolgens de mensen die volgens de ongeschreven regels posten (met posts in de trant van 'dus?') naar de psych te sturen vind ik een beetje zielig.
Ik denk dat mijn aanzoek romantischer was, helaas is het op een later tijdstip toch mis gegaan in mijn relatie...quote:Op zondag 15 december 2013 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gefeliciteerd TS, wat een romanticusZo te zien kunnen de kerels die hier gereageerd hebben, daar nog heel veel van leren
Ha fijn, iemand die positief in het leven staat.quote:Op zondag 15 december 2013 17:24 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Het blijft FOK! he. Als iedereen met een nieuwtje komt die andere onbekenden geen bal kan interesseren maar wel hartstikke nep blij zijn dan is de geloofwaardigheid al helemaal ver te zoeken...
Goh, trauma? Zuur persoonquote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef RichardDawkins het volgende:
Who cares.
Nutteloos ritueel en zo te horen een weinig originele toekomstige manlief.
Succes met de zelf opgezette illusie en de realiteit die door de jaren heen deze helemaal kapot zal maken.
Ik zie het al, jij komt hier nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef ELCanguro het volgende:
Dit is meer iets voor het viva forum ts,![]()
Fokkers zullen nooit trouwen en daarom cynisch reageren
Nee al bijna 9 jaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie het al, jij komt hier nog niet zo lang.
Oh, dus geen enkel excuus voor die domme opmerking.quote:
Je wou zeggen dat fokkers vrolijk en gelukkig op hun zolderkamer zitten ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, dus geen enkel excuus voor die domme opmerking.
Ik ken geen enkele fokker waarvan ik echt heb gehoord dat ze letterlijk op een zolderkamer zitten trouwens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat fokkers vrolijk en gelukkig op hun zolderkamer zitten ?
Ach knul, blijf maar lekker op je eigen zolderkamertje al die baarden herhalen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:20 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat fokkers vrolijk en gelukkig op hun zolderkamer zitten ?
Lienekien de immer gefrusteerde zeiksnolquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach knul, blijf maar lekker op je eigen zolderkamertje al die baarden herhalen.
Gefrustreerd, waarover?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:22 schreef ELCanguro het volgende:
[..]
Lienekien de immer gefrusteerde zeiksnol
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gefrustreerd, waarover?
Overigens: lafbek.
Haha, dat zeg je nu. Wacht maar, over 3 weken kan je nergens anders meer aan denken.quote:Op zondag 15 december 2013 13:53 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat het niet perse hoeft, maar ik weet dat ik altijd bij hem wil blijven dus ik ben van gedachte veranderd! We gaan ook nog lang niet trouwen, dus ik heb ook nog genoeg tijd om erover na te denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |