SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees liever blij dat ze het nog met ons deelt. Anders had je ook niks te lezen. Dit soort kutusers als jij verpesten het voor Fok.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 13:36 schreef ClaudeFiolle het volgende:
Oh jongens ik ben zo blij! Ik ben verloofd!![]()
Het was zo romantisch.. Gisteravond zou manlief voor mij koken en toen ik thuiskwam van een dagje shoppen met vriendinnen lagen er overal rozenblaadjes en er stonden overal kaarsjes door het hele huis.
Midden in de woonkamer stond een klein tafeltje met daarop heerlijk eten en een fles champagne.
Na het eten zei hij tegen mij dat ik naar de achtertuin moest lopen en toen ik daar aankwam lagen er overal kussens op de grond en een vuurkorf. Ik ging zitten en enkele seconde later zag ik in een boom in de tuin licht aanspringen. Er stond in de vorm van verlichting: Wil je met me trouwen?
Het was zo romantisch en ik ben zo blij!!!!
Wow.... wat super romantisch van hem zeg, dat is nog eens echte liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pubertjequote:Op zondag 15 december 2013 13:41 schreef boyd153 het volgende:
Heb je je man een extra likbeurt gegeven?
quote:Op zondag 15 december 2013 13:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wow.... wat super romantisch van hem zeg, dat is nog eens echte liefde
Ik hoef ook niet perse te trouwen, maar hier kan ik echt geen nee tegen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is wel heel leuk!!!
Tja... zou wel lullig voor hem zijn, maar je moet er toch echt over nadenken natuurlijk... in het moment beslissen is ook niet zo verstandig vind ik zelf...quote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet perse te trouwen, maar hier kan ik echt geen nee tegen zeggen
En het is wel heel leuk!!!
quote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef RichardDawkins het volgende:
Who cares.
Nutteloos ritueel en zo te horen een weinig originele toekomstige manlief.
Succes met de zelf opgezette illusie en de realiteit die door de jaren heen deze helemaal kapot zal maken.
Zijn al een hele poos samen en het was een mooi moment en het voelt helemaal goedquote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja... zou wel lullig voor hem zijn, maar je moet er toch echt over nadenken natuurlijk... in het moment beslissen is ook niet zo verstandig vind ik zelf...
Mogen we ook op de bruiloft komen?quote:Op zondag 15 december 2013 13:50 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Zijn al een hele poos samen en het was een mooi moment en het voelt helemaal goed
Tuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mogen we ook op de bruiloft komen?
ja, als je zeker weet dat je wilt gaan trouwen... omdat je eerder zei dat je niet perse hoeft te trouwen, klinkt het in mijn oren dat je nu in het moment ineens het wel wilt doen, vanwege deze ene actie nu ??quote:Op zondag 15 december 2013 13:50 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Zijn al een hele poos samen en het was een mooi moment en het voelt helemaal goed
Ik heb altijd gezegd dat het niet perse hoeft, maar ik weet dat ik altijd bij hem wil blijven dus ik ben van gedachte veranderd! We gaan ook nog lang niet trouwen, dus ik heb ook nog genoeg tijd om erover na te denkenquote:Op zondag 15 december 2013 13:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, als je zeker weet dat je wilt gaan trouwen... omdat je eerder zei dat je niet perse hoeft te trouwen, klinkt het in mijn oren dat je nu in het moment ineens het wel wilt doen, vanwege deze ene actie nu ??
Anderzijds boeit het ook geen flikker meer. Het is makkelijker een huwelijk op te zeggen dan een abbonoment op de sportschool.quote:Op zondag 15 december 2013 13:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, als je zeker weet dat je wilt gaan trouwen... omdat je eerder zei dat je niet perse hoeft te trouwen, klinkt het in mijn oren dat je nu in het moment ineens het wel wilt doen, vanwege deze ene actie nu ??
Ok... in elk geval wel goed dat jullie bij elkaar blijven voor langere termijn, dat is wel belangrijk als je wilt gaan trouwen sowieso.... maar ok, goed dat je nog niet meteen gaat trouwen en erover gaat nadenken eerst.. lijkt me een goede zetquote:Op zondag 15 december 2013 13:53 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat het niet perse hoeft, maar ik weet dat ik altijd bij hem wil blijven dus ik ben van gedachte veranderd! We gaan ook nog lang niet trouwen, dus ik heb ook nog genoeg tijd om erover na te denken
Klopt... was laatst in het nieuws dat het nu nog makkelijker geworden is, en ja als een samenlevingscontract ook genoeg is voor hun... tja dan is die optie er altijd ook nog natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 13:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Anderzijds boeit het ook geen flikker meer. Het is makkelijker een huwelijk op te zeggen dan een abbonoment op de sportschool.
We houden erg van elkaar en hebben de intentie de rest van ons leven met elkaar te delen, dus ik vind trouwen een mooie volgende stap. Trouw aan elkaar zweren en het is voor mij ook om de liefde tegenover elkaar te uiten.quote:Op zondag 15 december 2013 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom trouwen? Geloven jullie in God? Zijn jullie onzeker tov elkaar(s monogamie)? Zat de relatie in een dip? Heeft ie een koter in je gespoten? Hebben jullie gewoon zin in een feestje?
Mr. Realityquote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doe ff normaal. TS is helemaal blij (en terecht). Wie ben jij om dat de grond in te boren...
Inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
je hoeft echt geen verantwoording af te leggen hoor
Gefeliciteerd!
Eigenlijk niet nee.. Hahaquote:Op zondag 15 december 2013 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
je hoeft echt geen verantwoording af te leggen hoor
Gefeliciteerd!
Dat was niet haar foto, hè?quote:Op zondag 15 december 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwen
Rozenblaadjes__________!!!!!
Manlief
Shoppen met vriendinnen
Verzoek in het engels___!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |