Nah, over en uit voor mijquote:Op maandag 16 december 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach heb je toch een paar weken lol gehad
Blame Yvonne.... stond eerst in GCquote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
als het niet meer leuk is gewoon wegblijven idd.
Gek trouwens dat die SC in ONZ staat.
Misschien waren er daar al te veel? Of jullie zaten onzin te pratenquote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Blame Yvonne.... stond eerst in GC
hehe, nou, als er geen rellen zijn, is het vooral onzin ja... zoals bij iedere slowchatquote:Op maandag 16 december 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien waren er daar al te veel? Of jullie zaten onzin te praten
Ik zie nu pas dat je nog maar 1 bent.... in februari pas 2... schattigquote:
Rellen zijn soms wel leukquote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hehe, nou, als er geen rellen zijn, is het vooral onzin ja... zoals bij iedere slowchat
Nah, dit ging te ver en te hard... Die kerel heeft me gewoon echt gekwetst...quote:Op maandag 16 december 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Rellen zijn soms wel leukals je er zelf niet bij betrokken bent dan.
ja dat bedoel ik, als je er zelf niets mee te maken hebt is het soms wel 'leuk' om te volgen maar als het persoonlijk wordt niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 17:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nah, dit ging te ver en te hard... Die kerel heeft me gewoon echt gekwetst...
Ik vergeef en vergeet veel, maar dat niet. Dus daar heen gaan, binnen paar dagen ben ik hem weer zo zat... dat het toch weer rellen is
Mwoa, dat was voor niemand meer leuk hoor (A) daar zorgde we wel voorquote:Op maandag 16 december 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, als je er zelf niets mee te maken hebt is het soms wel 'leuk' om te volgen maar als het persoonlijk wordt niet meer.
Is het ook, dat laatstequote:Op maandag 16 december 2013 17:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, dat was voor niemand meer leuk hoor (A) daar zorgde we wel voor
Maar ik ben er al een paar jaar klaar mee
Met sommige nog contact buiten Fok om, dat is toch leuker
Smakelijkquote:Op maandag 16 december 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ook, dat laatsteMensen zijn op een forum toch vaak anders dan IRL. Meestal leuker
Ik ga eten trouwens
hoiquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoi
heb je nog gedroomd over lukas?
ik ben de weddingplannerquote:
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel joh anders had ik hem niet eens kunnen reeksenDruk maar op het pijltje voor de TT.
Deze was al gereeksd joh, je maakt me helemaal in de warquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef Burner82 het volgende:
Dit is toch nog niet vol? Karina?
[..]
tegelijk nieuw topic aanpakken... dan krijg je datquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu zie ik hetJa deze doe ik wel dicht dan, waarom heb je deze geopend eigenlijk
Ow was dat het ik heb niet naar de datum/tijd gekeken. Nou ja dit is gewoon deeltje 2. Zet ik er ook nog even bij trouwens in de TT.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tegelijk nieuw topic aanpakken... dan krijg je dat(was tegelijk aangemaakt met 1e topic in deze reeks geloof ik
)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow was dat het ik heb niet naar de datum/tijd gekeken. Nou ja dit is gewoon deeltje 2. Zet ik er ook nog even bij trouwens in de TT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |