Zijn battle sowiesoquote:
Ik normaal ook niet.. Maar als ik het geluid zachter moet gaan zetten omdat er 1 ff los gaat... mwoa, dan wil ik wel eens een uitzondering makenquote:Op zondag 15 december 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel goed maar ik houd niet zo van zingende kinderen
Nee zelfs dan niet. Ik zit me altijd te ergeren, kan er niets aan doen. Nog meer dan aan dansende kinderen.quote:Op zondag 15 december 2013 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet.. Maar als ik het geluid zachter moet gaan zetten omdat er 1 ff los gaat... mwoa, dan wil ik wel eens een uitzondering maken
Heb je kids gepland?quote:Op zondag 15 december 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zelfs dan niet. Ik zit me altijd te ergeren, kan er niets aan doen. Nog meer dan aan dansende kinderen.
Zoals ik zeg: kids zijn geweldig, maar nog leuker om ze terug te geven aan de ouders (liefst helemaal opgefokt en stuiterend van de suikerquote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heb ze ook nooit gewild. Neefjes en nichtjes, leuk hoor, maar niet voor mezelf.
En wat ook leuk is: kadootjes geven die heel veel lawaai makenquote:Op zondag 15 december 2013 00:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg: kids zijn geweldig, maar nog leuker om ze terug te geven aan de ouders (liefst helemaal opgefokt en stuiterend van de suiker)
JAquote:Op zondag 15 december 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat ook leuk is: kadootjes geven die heel veel lawaai maken
Nee ik weet niet eens wat het isquote:Op zondag 15 december 2013 00:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
JAvan die klapper dingen laten maken en zo... Heb je ook Jong Nederland of zo gedaan?
Jong Nederland is de niet militaire variant van de scoutingquote:Op zondag 15 december 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik weet niet eens wat het is
Verf is ook leuk trouwens.
Oh nooit van gehoord. Klinkt wel een beetje fout eigenlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jong Nederland is de niet militaire variant van de scoutingZijn ook 2 heel erg verschillende organisaties...
ligt aan de leidingquote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nooit van gehoord. Klinkt wel een beetje fout eigenlijk.
Zou je eerder denken bij 'Jong Nederland' ik krijg daar hele rare associaties bij namelijkquote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ligt aan de leidingJe hebt nogal,. euhm, militaristische mensen rondlopen daar
![]()
bij de scouting dan
och, als je zo een optreden geeft....quote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nooit van gehoord. Klinkt wel een beetje fout eigenlijk.
Dat heb ik bij de scoutingquote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou je eerder denken bij 'Jong Nederland' ik krijg daar hele rare associaties bij namelijk
Dat vind ik dus wel een beetje fout.quote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, als je zo een optreden geeft....
Ben je wel van ze af
Jup, maar eigen keus, wil het zelf, en heeft duizende gillende meiden/jongens voor zich staan.... who's stupid now...quote:Op zondag 15 december 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel een beetje fout.
Treedt hij nog steeds op eigenlijk? Ik hoor er nooit iets over.quote:Op zondag 15 december 2013 00:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup, maar eigen keus, wil het zelf, en heeft duizende gillende meiden/jongens voor zich staan.... who's stupid now...
jup, timmert ook aardig aan de weg (ik follow hem op twitter)quote:Op zondag 15 december 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Treedt hij nog steeds op eigenlijk? Ik hoor er nooit iets over.
Ook hier in Nederland op de radio te horen dan? Al heb ik niet echt zenders op waar je zoiets zou KUNNEN horen trouwens.quote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup, timmert ook aardig aan de weg (ik follow hem op twitter)
Nee, dat niet, maja...quote:Op zondag 15 december 2013 00:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook hier in Nederland op de radio te horen dan? Al heb ik niet echt zenders op waar je zoiets zou KUNNEN horen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |