Ik ga het volgenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in januari komt das superstar
Leuk. Ik kijk meestal alleen de Amerikaanse en dit jaar ook Australias got Talent gekeken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zal eens wat vaker wat duitse talentenjachten openen
Ronan Parke bij Australia... veel beter gaat het niet meer wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. Ik kijk meestal alleen de Amerikaanse en dit jaar ook Australias got Talent gekeken.
Nee joh Kenichi bij Americas got Talenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ronan Parke bij Australia... veel beter gaat het niet meer wordenNaja, daarna naar Brittain got talent...
Ik heb YT's van Ronan waarbij je je geluid zachter zet... Zoveel geluid komt er uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh Kenichi bij Americas got Talen
Kenichi Ebina. Vooral de videogame act was echt geweldig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb YT's van Ronan waarbij je je geluid zachter zet... Zoveel geluid komt er uit(en ik ga nu Kenichi opzoeken
)
Meh, MJ wannabe... En Ronan Parke zingt gewoon... je moet gewoon volume zachter zettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Kenichi Ebina. Vooral de videogame act was echt geweldig.
Nee joh hij maakt alles zelf, alle decors, alle dansen in de act doet hij ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meh, MJ wannabe... En Ronan Parke zingt gewoon... je moet gewoon volume zachter zetten
Fysiek onmogelijk om alle dansers te zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh hij maakt alles zelf, alle decors, alle dansen in de act doet hij ook.
Nee joh hij filmt het he? Wat je in die videogamedans ziet: alle dansers is hij zelf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk om alle dansers te zijnmar wel goed dat hij het allemaal zelf doet verder..
Moet je dit eens luisterenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk om alle dansers te zijnmar wel goed dat hij het allemaal zelf doet verder..
Euhm, hoe moet je dan een optreden geven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh hij filmt het he? Wat je in die videogamedans ziet: alle dansers is hij zelf.
Tijdens het optreden zag je hem zelf op het podium en de 'videogame' erachter geprojecteerd. Hij danste tegen een karakter in de game.quote:Op zondag 15 december 2013 00:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, hoe moet je dan een optreden geven?
Je, misschien dat ik het daarom niet zoveel vond... je danst uit je hart met mensen... niet een kata..quote:Op zondag 15 december 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Tijdens het optreden zag je hem zelf op het podium en de 'videogame' erachter geprojecteerd. Hij danste tegen een karakter in de game.
OK. 'Wij' (de mensen die het volgden) vonden het helemaal geweldig. Hij had overigens ook een 'normale' act erbij met een wat gevoeligere dans.quote:Op zondag 15 december 2013 00:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je, misschien dat ik het daarom niet zoveel vond... je danst uit je hart met mensen... niet een kata..
Dat kan natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
OK. 'Wij' (de mensen die het volgden) vonden het helemaal geweldig. Hij had overigens ook een 'normale' act erbij met een wat gevoeligere dans.
Kijk dit maar eens, hoe hij dat doet met zijn hoofdquote:Op zondag 15 december 2013 00:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijkMaar ik heb niet zoveel met mensen die dansen met het geprojecteerde evenbeeld van zichzelf
Komt op mij een beetje, naja, bijna psychotisch over
OK, you win.. wtf.. hoe is hij zo goed daarquote:Op zondag 15 december 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dit maar eens, hoe hij dat doet met zijn hoofd
Geen idee hoe hij dat fliktquote:Op zondag 15 december 2013 00:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
OK, you win.. wtf.. hoe is hij zo goed daar
Maar daarna niks meer denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |