1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Hey goed idee. Kan iemand hier niet ff catcoin maken? Op basis van dogecoin met wat aanpassingen ofzo. Wij zijn dan de eerste die minen... profit!
Zou zelf geen idee hebben hoe dat moet
Doge is grappigquote:
Heb zelf ook wat dogecoin uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Doge is grappig
Ik laat het denk ik staan tot het echt wat waard word.
Had net ff gerekend en het is nu 0,145BTC waard wat ik heb, niet slecht natuurlijk in zo'n 30-35 uur minen. Maar wie weet wordt het nog beter.
Je moet een deposit address hebben van jou account. Die moet je waarschijnlijk generaten eerst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Xeanor het volgende:
Hoe deposit ik op coinedup.com? Er staat een deposit address, maar ik neem aan dat ik een of andere message erbij moet doen ofzo zodat ze weten naar welk account dat moet gaan? Ik zie helemaal nergens een FAQ ofzo.
Als dat adres van jou account is, is het uniek. (het adres is altijd uniek tho, maar van wie het adres is is ff de vraagquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Xeanor het volgende:
...of is dat adres uniek en ben ik de enige die daar op deposit?
Dat ligt ook aan de website, sommige websites houd je gewoon continue dezelfde code. Niemand kan wat met die code behalve stortenquote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef Xeanor het volgende:
Ik snap het nu pas ja. Dat adres wordt speciaal voor jou gegenereerd, voor een enkele deposit ook maar. Zodra je 1x stort staat er weer een nieuwe.
4x 1200 kHash en dan nog 2 kleine pctjes wat neerkomt op ongeveer 5.5k. Inmiddels is de difficulty alweer omhoog gegaan dus het zal nu rond de 1.8 liggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zou de kaarten en mobo echt uit de behuizing halen... en waar doe jij 2ltc per dag met 3000 4000kHash (of heb ik je totaal hash verkeerd?)?
Edit; wel leuk.. hoeveel watt trekt het allemaal?
Ik zo'n 350K, cashenquote:Op zondag 15 december 2013 04:50 schreef r8v2 het volgende:
Schitterend, 75K Dogecoin in een avondje/nacht.
Ik hoef helemaal geen ports te openen voor het minen op pools met verschillende ports, gek genoeg? (of is dat niet gek?)quote:Op zondag 15 december 2013 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Port 3333 openen blijkt dus niet mogelijk te zijn voor mij... nu begin ik de twijfelen of dit wel nodig is, is dit echt nodig om in een pool te minen?
Het is niet zo gek, maar ik las in veel tutorials dat het nodig was. In mijn pool bleef mijn worker ook op 0khash/s hangen. Waarschijnlijk weer iets fout in mijn instellingenquote:Op zondag 15 december 2013 11:13 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen ports te openen voor het minen op pools met verschillende ports, gek genoeg? (of is dat niet gek?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |