Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Je past je wel goed aan aan het niveau hier. Mijn complimenten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nee we poepten allemaal in ons broek daarvoor hihi xd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee je ben nog op tijd voor de zelfkastijding.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag samenvatting al geweest. Kut drama!
Hij zet zichzelf wel voor schud ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Park die de handjes schut, dat kan toch niet man. Gaan ze dat nu elke wedstrijd doen
Freudiaansquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf wel voor schud ja.
Ik hoef het niet eens meer te zien. Frustrerende pleuris wedstrijd!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nee je ben nog op tijd voor de zelfkastijding.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef Dekatria het volgende:
Ah, PSV.Deze gif heb ik gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ja hoor, dit gaat NEC nooit meer goedmaken, gespeelde wedstrijd. Roda gaat het nu potdicht houden achterin.
xd xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo snel 2-0 voor, dat geeft Roda nooit meer weg.
Spoiler?quote:
welke leuke pot was dat in je sig?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is een jpg, maar je mag er trots op zijn hoor.
Zit ook op een goede nec xDquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die NEC-coach heeft wel een filosofische kop
En Demouge gaat ook niet scoren als ie dit soort spitsenkansen gaat missen, pff..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is wel gespeeld, ja. Ik zie NEC geen drie of zelfs vier keer scoren.
met thierry henry!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Saaie wedstrijden.
Gelukkig kunnen we zo wel genieten van MOTD.
Goede tip.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Saaie wedstrijden.
Dit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Saaie wedstrijden.
Het was een post waarin ik per ongeluk expres een spoiler verneukte, die twee seconden daarna verwijderd werd door Karina.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke leuke pot was dat in je sig?
ah xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het was een post waarin ik per ongeluk expres een spoiler verneukte, die twee seconden daarna verwijderd werd door Karina.
In de 62e minuut komt NEC op 2-2, doelpuntenmaker Tyrannosaurus REX!quote:
Rexdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In de 62e minuut komt NEC op 2-2, doelpuntenmaker Tyrannosourus REX!
Zaterdagavond mijn bestequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als zelfs De Kaat tot dit niveau afzinkt...
Ik pak er nog maar een pinterman bij dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zaterdagavond mijn besteknotsgek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
speelden alleen goed tegen PSVquote:
KNOTSGEKquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
FANTASTISCH
ONGELOFELIJK
WEDSTRIJD VAN DE EEUW
Iedereen speelt goed tegen PSVquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
speelden alleen goed tegen PSV
Bad luck NECtwitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 23:02:48We besluiten de dag met een winnaar. Zijn NEC is met 15 punten de beste hekkensluiter ooit halverwege de competitie. http://t.co/K2HTp1EY2S reageer retweet
In Den Haag wint FC Den Haagquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
ADO moet dit thuis wel kunnen winnen. Ik denk 2-1.
Gek hé, gek hé, gek héquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gek he, als je nog geen kans hebt gekregen na 7 minuten.
Is dat wel de Waalwijkse/Brabantse ruit?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef Dekatria het volgende:
Mozes te paard wat een lelijk uitshirt van RKC.
Een knotsgekke ruit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is dat wel de Waalwijkse/Brabantse ruit?
Even kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Pascalus het volgende:
Er zijn een paar mensen zichzelf ontzettend voor lul aan het zetten in het Feijenoordtopic.
Dat jullie het even weten.
Voor een keertje zou ik dat niet erg vinden. Maar het gaat toch niet gebeuren.quote:
Morgen krijgen jullie Snoeks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Voor een keertje zou ik dat niet erg vinden. Maar het gaat toch niet gebeuren.
Ow ik had Arno besteldquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen krijgen jullie Snoeks.
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geloof je ook dat het gebeurt?
Volgens Shreyas is die kans zeer reëel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geloof je ook dat het gebeurt?
Wie is Shreyas?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens Shreyas is die kans zeer reëel.
Wat dan?quote:
Maurice Buys?quote:
Goeie grap man, degene die deze heeft bedacht is vast een hele pientere jongen.quote:
Die persoon is een genie.quote:Op zondag 15 december 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie grap man, degene die deze heeft bedacht is vast een hele pientere jongen.
Sletjes van Sjelsiequote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
Er hangen Chelsea vlaggen in de Gelredome.
xDquote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Leerdam vind ik wel iets voor Feyenoord.
Terecht zonder Chelsea streden ze tegen degradatie.quote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef Cavaliers het volgende:
Er hangen Chelsea vlaggen in de Gelredome.
duidelijk niet goed genoegquote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meer iets voor PSV of Twentequote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
meerquote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ajax zal wel een goaltje of 5 maken
quote:
Spoilerquote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste helft was erg armoedig van deze wedstrijd.
Deze man is helderziend.quote:Op zondag 15 december 2013 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur domineert, Ajax zal wel scoren.
WTF, De Satwitter:SCCambuurNIEUWS twitterde op zondag 15-12-2013 om 19:13:08Wensenlijstje SC #Cambuur: - Anco Jansen [De Graafschap]- Lesley de Sa [Ajax]- Adnane Tighadouini [Vitesse]- Michael de Leeuw [FCG] reageer retweet
ADJEUHquote:Op zondag 15 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF, De Satwitter:SCCambuurNIEUWS twitterde op zondag 15-12-2013 om 19:13:08Wensenlijstje SC #Cambuur: - Anco Jansen [De Graafschap]- Lesley de Sa [Ajax]- Adnane Tighadouini [Vitesse]- Michael de Leeuw [FCG] reageer retweet
Niks mis mee toch. Bij ons breekt hij toch nooit door.quote:Op zondag 15 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is dat 'WTF'?quote:Op zondag 15 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jansen, Tighadouini en de Leeuw zou ik er maar wat graag bij hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
wiequote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat De Sa slechter is dan Lukako.
Lukaku is natuurlijk wel een bepalende speler bij Cambuur, daar kunnen ze geen tweede van krijgen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat De Sa slechter is dan Lukako.
Kan je wel een aardig elftalletje opstellen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jansen, Tighadouini en de Leeuw zou ik er maar wat graag bij hebben.
Lukaku bij Cambuur ja?quote:Op zondag 15 december 2013 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukaku is natuurlijk wel een bepalende speler bij Cambuur, daar kunnen ze geen tweede van krijgen.
Hij is geen verdediger.quote:Op zondag 15 december 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
Tering zeg. Hoe hard kun je falen als verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |