quote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen ik 23 was ben ik meerdere malen afgetrokken door mijn achternichtje die toen 14 was
Elke man is tot op zekere hoogte efebofiel. Zit in de natuur van de man om chicks te willen die op de top van hun vruchtbaarheid zijn en wandelende feromoonvaten zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:30 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, pedo is als je je aangetrokken voelt tot kinderen die nog NIET de volwassen seksuele kenmerken hebben ontwikkeld. Jij was hier omringd door adolescenten. Als je die lekker vind ben je misschien een efebofiel.
Leen je je achternichtje ook uit? Geil manquote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen ik 23 was ben ik meerdere malen afgetrokken door mijn achternichtje die toen 14 was (en wat was ze lekker op die leeftijd). Moet kunnen
hard lekker man.quote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen ik 23 was ben ik meerdere malen afgetrokken door mijn achternichtje die toen 14 was (en wat was ze lekker op die leeftijd). Moet kunnen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef viezerik_ het volgende:
Niks mis met 14-jarigen.
[ afbeelding ]
Kwam voor pics. Niet teleurgesteld.quote:
Gatverdamme een brugkut BAAAAAAAAH!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef viezerik_ het volgende:
Niks mis met 14-jarigen.
[ afbeelding ]
Je gaat er van uit dat ze 14 jaar later nog steeds 14 is?quote:Op zondag 15 december 2013 13:28 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Leen je je achternichtje ook uit? Geil man
Doet me denken aan Michael van gerwen met lang haar en make upquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hmm nee doe dan maar 18.
Maar daarna werd het ook niet beter
Dit op 32jarige leeftijd![]()
[ afbeelding ]
Van welk topic?quote:Op zondag 15 december 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
Lemming. TS heb je niks beters te doen? Uitkeringtrekker
Je weet in ieder geval dat het fout is, je bent dus geen pedo. Maar gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond even bij het buurmeisje van 14 op bezoek geweest....ze was jarig.
Overal liepen er geil geklede leeftijdsgenootjes rond. En ik als 24jarige kreeg er zowaar een harde plasser van.....Komt het buurmeisje ook nog op schoot zitten...![]()
Moet ik mezelf nou een vieze pedo vinden? Mij lijkt toch dat dit vrij normaal is, als je zag hoe die meiden er bij liepen. En ze waren allemaal 14-15.![]()
Ergens voel ik me nu vies, aan de andere kant heb ik zin om mijn buurmeisje een keiharde beurt te geven, maarja de gevolgen....
Joh daar zien ze er allemaal uit alsof ze poep op zich hebben gesmeerdquote:Op zondag 15 december 2013 18:04 schreef antfukker het volgende:
TS gaat graag op vakantie naar Thailand
Erger nog, diaree!!!quote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh daar zien ze er allemaal uit alsof ze poep op zich hebben gesmeerd
blanke kindjes zijn veel mooierquote:
niets mis meequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Chiu het volgende:
Dus je kreeg een stijve plasser, en daarna kwam ze op schoot zitten?
Je ziet een lipje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: krijg bijna zin te fappen
[ Bericht 10% gewijzigd door BaajGuardian op 15-12-2013 19:10:48 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je ziet een lipje.
Als zoiets op me zat was ik direct geen homo meer.Bij al jouw posts moet ik altijd weer denken aan die stem van jou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: krijg bijna zin te fappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |