quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef viezerik_ het volgende:
Niks mis met 14-jarigen.
[ afbeelding ]
de mijne ook, al was ik toen zelf 16quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Cucumissativus het volgende:
Mijn eerste neukertje was ook 14!
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Chiu het volgende:
Dus je kreeg een stijve plasser, en daarna kwam ze op schoot zitten?
24 dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als die 14jarige bij jou op schoot komt zitten, vraagt ze er om. Dat wil niet zeggen dat je er ook op in moet gaan natuurlijk, dat is ook afhankelijk van jouw leeftijd.
Jezus, het staat ook gewoon in de op, sorry hoorquote:
mag het ook niet een klein beetjequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jezus, het staat ook gewoon in de op, sorry hoor
Maar nee, afblijven dus. Helaas voor jou.
Alleen het topjequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
mag het ook niet een klein beetje
maarja, wat is het verstand?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef practics het volgende:
Herkenbare klacht vooral als het overduidelijk is dat het minderjarige object jou ook wel ziet zitten.![]()
Maar goed, verstand wint wel als het goed is.
Naah dat het totaal nutteloos is? je hebt er niks aan, het gaat je niks opleveren behalve gezeik.quote:
slecht voorbeeldquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
We leven met je mee!
[ afbeelding ]
Nee maar het is overduidelijk dat die 14 is, maar die gevallen waarvan je twijfelt zijn het ergste. En dat is dit meisje op de foto gewoon duidelijk niet, heeft potentie over 5 jaar maar daar stopt het.quote:
Britney Spearsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef practics het volgende:
[..]
Nee maar het is overduidelijk dat die 14 is, maar die gevallen waarvan je twijfelt zijn het ergste. En dat is dit meisje op de foto gewoon duidelijk niet, heeft potentie over 5 jaar maar daar stopt het.
anders lees je de OP evenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef DefinitionX het volgende:
Wat doet een 24 jarige uberhaupt op het verjaardagsfeestje van een 14 jarige?
Tenzij je natuurlijk familie bent. Of een goede kennis.
Een goede kennis word je niet na 1 jaar. Dus jij kende haar misschien toen zij 10 was. Jij was toen 20.
Dat is dus eigenlijk best raar.
Edit:
En als het familie was; wut?????
toen was ze toch 16?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]uit '99 ten tijden van haar hit Sometimes
Nee natuurlijk niet, pedo is als je je aangetrokken voelt tot kinderen die nog NIET de volwassen seksuele kenmerken hebben ontwikkeld. Jij was hier omringd door adolescenten. Als je die lekker vind ben je misschien een efebofiel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Moet ik mezelf nou een vieze pedo vinden? Mij lijkt toch dat dit vrij normaal is, als je zag hoe die meiden er bij liepen. En ze waren allemaal 14-15.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |