26 is voor een verdediger een prima leeftijd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:24 schreef GSbrder het volgende:
Pas op: kritiek!
Ik sta open voor alle verbeteringen in de defensie, maar is een 26-jarige speler die 8 jaar bij dezelfde club in Denemarken heeft gespeeld de beste manier om enkele tonnen aan te spenderen?
Ik noem het niet oud, maar leeftijd i.c.m. ervaring (aantal clubs/aantal competities) steekt er niet bovenuit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
26 is voor een verdediger een prima leeftijd.
In potentie echt een prima speler. Maar kon het hier niet brengen. Sjokte als een lamzak over het veld, iedere pass was matig en bracht 0,0. Hij kan voor Sparta heel belangrijk worden maar dan moet ie wel zijn Excelsior vorm hervinden! Het is ook zijn laatste kans om echt te slagen in het betaald voetbal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Mars88 het volgende:
En we hebben ook Roorda van jullie nu. Hoe kijken jullie tegen hem aan?
Bij wie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef deBibliotheek het volgende:
500 kaarten beschikbaar voor de halve finale..... Helaas geen uitkaart+, dus dat wordt nog billenknijpen haha.
Bij mij, moet natuurlijk wel een kaartje bemachtigen.quote:
Gelukkig heb ik die welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef deBibliotheek het volgende:
500 kaarten beschikbaar voor de halve finale..... Helaas geen uitkaart+, dus dat wordt nog billenknijpen haha.
Dat wordt dus schieten op een A1-keeper?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Nieuwe keep van de Eagles is niet speelgerechtigd
Dankjewel Vitessequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef -J-D- het volgende:
Jup.
ZIe http://www.destentor.nl/s(...)-tegen-nec-1.4201624
Inderdaad. Nu wordt het knallen tegen NAC, hoop ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef -J-D- het volgende:
Bah, slecht resultaat en een slechte wedstrijd. Heel teleurstellend.
Twee plekken stijgen is dan allemaal wel leuk, maar blij word ik hier niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |