abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134273211
Iets strafbaars doen en in de gevangenis terecht komen. Gratis onderdak en eten. :)
pi_134273258
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk maar net aan de situatie en tijd waarop je die boer laat (en de manier waarop, discreet een boer laten of voluit lopen blaffen op de bank terwijl je met je luie reet alleen maar tv zit te kijken), dus dat zegt weinig.

Het is allebei in precies dezelfde situatie. Ik zit te te computeren, ik drink cola en laat toevallig 1tje schieten.
En een uur later komt m'n moeder er met 1 aanzetten terwijl ze tv aan het kijken is die vaak ook nog luider is.
Niet dat mij dat wat kan schelen, want ik laat zelf ook boeren en heb er geen last van als iemand anders ze laat gaan.

Zij blijkbaar wel, maar niet als ze het zelf doet. En daar stoor ik me aan.
pi_134273284
Geen opleiding? Want met fulltime minimumloon moet je genoeg verdienen om op jezelf te wonen.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_134273303
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef Chiu het volgende:

[..]

Ik had respect, ook toen ze met dit soort fratsen begon. Maar mijn respect verdwijnt langzamerhand.
Ach, maak het jezelf niet zo moeilijk. Doe wat je moet doen en dan is het prima toch? Zal ook teruggeroepen worden als ik een harde boer laat of drinken op bank laat staan bijvoorbeeld.
pi_134273315
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:14 schreef Chiu het volgende:

[..]

Het is allebei in precies dezelfde situatie. Ik zit te te computeren, ik drink cola en laat toevallig 1tje schieten.
En een uur later komt m'n moeder er met 1 aanzetten terwijl ze tv aan het kijken is die vaak ook nog luider is.
Niet dat mij dat wat kan schelen, want ik laat zelf ook boeren en heb er geen last van als iemand anders ze laat gaan.

Zij blijkbaar wel, maar niet als ze het zelf doet. En daar stoor ik me aan.
Dan kun je toch gewoon hetzelfde reageren als ze zelf doet? Dan heeft ze een mooie spiegel.

Draag je ook nog wat bij in het huishouden/kost-en-inwoning?
pi_134273324
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:

Als ik je verhaal zo in eerste instantie lees komt het meer op mij over dat je inderdaad nogal irritant aanwezig bent daar. Dus:

Oh, en ik kan je vertellen dat ik niet irritant aanwezig ben daar. Ook als ik een voorbeeldig kind was heeft ze wel iets op te merken. Als het haar kant maar op gaat.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:16:06 #32
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_134273336
Lekkere familie, twee van die boerende en schijtende wijven bij elkaar..
pi_134273344
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Woelwater het volgende:
Lekkere familie, twee van die boerende en schijtende wijven bij elkaar..
_O_ _O_
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_134273391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:14 schreef Neuroscience het volgende:
Geen opleiding? Want met fulltime minimumloon moet je genoeg verdienen om op jezelf te wonen.
Ik verdien het minimum jeugdloon, heb een auto en woon in een gebied waar de huizenprijzen nou niet bepaald goedkoop zijn.

Dus nee, als ik het geld had was ik hier al lang weg geweest.
pi_134273397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:14 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn mensen die meer willen dan een krot en droog brood en kleding van de primark/zeeman. :')
  Moderator zaterdag 14 december 2013 @ 22:18:40 #36
45833 crew  Fogel
pi_134273455
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:15 schreef Chiu het volgende:

[..]

Oh, en ik kan je vertellen dat ik niet irritant aanwezig ben daar. Ook als ik een voorbeeldig kind was heeft ze wel iets op te merken. Als het haar kant maar op gaat.
Misschien ligt het aan jouw opvatting van "niet irritant". Irritante mensen vinden vaak zelf niet dat ze irritant zijn.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_134273477
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dan kun je toch gewoon hetzelfde reageren als ze zelf doet? Dan heeft ze een mooie spiegel.

Draag je ook nog wat bij in het huishouden/kost-en-inwoning?
Ja, dat deed ik dus net ook, maar dan flipt ze helemaal en dan moet ik maar opdonderen. Dus dat doe ik dan maar want ik wil ook niet tegen een chagrijnige kop aan kijken die steeds meer op het onderwerp in gaat en op den duur gaat het nergens meer over.
Dat helpt niet. Dat is het kuttige.

Ja ik betaal ¤250,- kost en inwoning. Daar zit ook mijn zorgverzekering in.
pi_134273484
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Chiu het volgende:

[..]

Ik verdien het minimum jeugdloon, heb een auto en woon in een gebied waar de huizenprijzen nou niet bepaald goedkoop zijn.

Dus nee, als ik het geld had was ik hier al lang weg geweest.
Auto wegdoen en terug naar school gaan. Anders blijft het niks.
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_134273511
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Chiu het volgende:

[..]

Ja, dat deed ik dus net ook, maar dan flipt ze helemaal en dan moet ik maar opdonderen. Dus dat doe ik dan maar want ik wil ook niet tegen een chagrijnige kop aan kijken die steeds meer op het onderwerp in gaat en op den duur gaat het nergens meer over.
Dat helpt niet. Dat is het kuttige.

Ja ik betaal ¤250,- kost en inwoning. Daar zit ook mijn zorgverzekering in.
Nou, leg er nog een paar honderd bij per maand en je kunt huren, succes! (ja, zelfs in de randstad, zit je wel krap, dat wel)

Hooooooooo wacht, daar zit je zorgverzekering bij in? :') tering.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 22:21:08 ]
pi_134273522
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Auto wegdoen en terug naar school gaan. Anders blijft het niks.
Ik ga m'n baan niet opzeggen. Ik kan hier groeien en ik vind m'n werk leuk.
  Moderator zaterdag 14 december 2013 @ 22:21:00 #41
45833 crew  Fogel
pi_134273555
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef Chiu het volgende:

[..]

Ja joh, het zou wat zijn, initiatief tonen om je eigen problemen op te lossen ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_134273584
quote:

[..]

Ga naar je baas en onderhandel :W
pi_134273624
Je moet overigens best veel kostgeld betalen..
pi_134273631
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Nou, leg er nog een paar honderd bij per maand en je kunt huren, succes! (ja, zelfs in de randstad, zit je wel krap, dat wel)
Het moet wel reëel blijven.

Ik ben nu totaal ¤800,- kwijt p/m;

- ¤400,- aan autokosten. brandstof, verzekering, belasting etc.)
- ¤250,- kost en inwoning + zorgkosten.
- klein bedrag aan andere dingetjes.

En dan doe ik niet veel qua vrij tijd want dat heb ik nu nauwelijks. Ik ga op dit moment bar weinig uit.

Als hier straks nog huizekosten bijkomen kan ik niet normaal rondkomen, zeg maar helemaal niet. En zover wil ik niet gaan.
pi_134273638
quote:

[..]

Dan zal je iig nog een paar jaar kut verdienen. Deal with it. Succes ermee.
pi_134273674
400 pm aan auto :') Doe dat ding weg. :D
pi_134273699
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:22 schreef Stiftjelinks het volgende:
Je moet overigens best veel kostgeld betalen..
Mijn ouders verdienen ook niet zoveel, en is is het (hier althans) niet meer dan normaal dat ik kostgeld betaal.
Als jouw ouders meer te besteden hebben zou je minder kostgeld moeten betalen inderdaad.
pi_134273700
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef Chiu het volgende:

[..]

Het moet wel reëel blijven.

Ik ben nu totaal ¤800,- kwijt p/m;

- ¤400,- aan autokosten. brandstof, verzekering, belasting etc.)
- ¤250,- kost en inwoning + zorgkosten.
- klein bedrag aan andere dingetjes.

En dan doe ik niet veel qua vrij tijd want dat heb ik nu nauwelijks. Ik ga op dit moment bar weinig uit.

Als hier straks nog huizekosten bijkomen kan ik niet normaal rondkomen, zeg maar helemaal niet. En zover wil ik niet gaan.
Simpel zat dan: auto verkopen en op de fiets gaan, kun je per direct gaan huren. Ik zie je probleem niet zo als je zo graag uit huis wil.

400 per maand voor een auto, kun je er net zo goed in gaan leven.
pi_134273708
Wat moet je met een auto @ 21 :')
pi_134273747
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Simpel zat dan: auto verkopen en op de fiets gaan, kun je per direct gaan huren. Ik zie je probleem niet zo als je zo graag uit huis wil.

400 per maand voor een auto, kun je er net zo goed in gaan leven.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef Neuroscience het volgende:
Wat moet je met een auto @ 21 :')
Woon werk verkeer. Rij elke dag een paar uur naar m'n werk en terug. Vandaar ook de hoge kosten. Dat zit voornamelijk in de brandstof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')