abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134534676
Spannend mevr mus!
Daan is een dikke week geleden naar een peuterbedje gedaan. Maar na 2 dagen uitproberen gaat hij nu prima slapen. En ook al zonder slaapzak, sinds 3 dagen onder een dekbedje.
pi_134535085
:o
Ik zie hier nog geen peuter bedje hoor! en een open ledikant...volgens mij gaat ze meteen weer eruit! ik durf het nog echt niet :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134535278
Dat had ik ook gedacht bitterend. Het eerste slaapje is hij achter de deur in slaap gevallen. Maar daarna is hij (met een paar keer terug brengen) steeds in zijn bedje in slaap gevallen.
We hebben het nu gedaan, omdat hij nu (na 8 maand) weer goed ging slapen. Misschien hadden we anders weer een slecht slapen fase en was de strijd misschien groter als hij perse over zou moeten..
pi_134535398
^O^ Goed hoor!!
Denk dat ze hier over een grote bedje gaat als ze ook naar de andere kamer verhuisd, over een jaar ofzo :P Ze slaapt nog zo lekker naast me *;
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134535665
we hebben Liene al een paar maanden geleden in een groot bed gelegd, die klom namelijk uit het ledikantje, zelfde als bij DF; 1ste ochtend vond ik dr op de grond, toen nog een paar keer de kasten leeggetrokken ;) en nu slaapt ze als een roosje, zonder slaapzak in een 1 persoonsbed...
Gaat wel snel dan, ze worden zo groot ineens...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_134535720
Open ledikant of peuterbed lijkt hier ook best wel ver weg. Maar als ze gaan klimmen dan wordt het gewoon gevaarlijk inderdaad.

/illegaal
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:13:31 #187
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134535732
Ik ben ook heel benieuwd... S. vond het wel heel interessant, maar slapen vond hij zoals altijd niks: "ikke wakker blijven!". Vriend is bij hem blijven zitten en uiteindelijk is S. wel lekker gaan slapen. Ben benieuwd hoe het vannacht en morgenochtend gaat :)

S. wil eigenlijk nooit in bed en we vermoeden dat dit te maken heeft met gebrek aan controle. De zijkant uit het bed halen is een experiment om te kijken of het in bed gaan liggen minder weerstand oproept als hij er zelf in en uit kan klimmen.
Oude (on)bekende.
pi_134535815
BJ ja! dan zijn ze ineens zo groot!

Musje, hoop dat het goed gaat! is het elke avond moeilijk met slapen? je zei op fb dat hij ook klom uit zijn ledikant of niet??
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:19:03 #189
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134535966
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:15 schreef bitterend het volgende:

Musje, hoop dat het goed gaat! is het elke avond moeilijk met slapen? je zei op fb dat hij ook klom uit zijn ledikant of niet??
Geen slaapdrama's, maar wel vaak weerstand. Uit bed klimmen heeft ie ook even gedaan ja, maar dat was afgelopen nadat we z'n kamertje hadden omgegooid, toen had hij geen hulpstukken meer binnen bereik :+
Oude (on)bekende.
pi_134536197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:15 schreef bitterend het volgende:

dat vind ik sowieso nu wel hoor... het gaat ineens zo snel, en nu de grote ineens op school zit, ben ik me ineens, veel meer bewust van het feit dat mijn andere 'baby' ook al ineens een echt meisje is geworden, met een heel eigen karaktertje en een leuk belevingswereldje.

Ook echt prachtig om te zien hoe Liene functioneert als dr zus op school zit, ze kan ineens heerlijk ongestoord op 'haar' manier spelen, met grote zus erbij gaat dat toch anders, nu zit ze zo een uur heerlijk te keutelen met een bak duplo. Echt leuk!
En ook een spraakontwikkeling de laatste maand, echt ongelofelijk. Evie sprak met 1,5 al best heel goed, Lien was veeeel later, maar begint direct ook echt ALLES na te papegaaien ;) Leuk dat dat zo verschillend kan zijn ...

echt een leukerd is het:
pi_134536801
O+ wat een moppie!

Hier is ze ook niet snel met praten, losse woordjes herhaalt ze maar zinnetjes niet echt nog. Wat wel zo leuk is, is dat ze alles wil doen wat wij doen!
Smeer ik boter op een boterham roept ze "oohhoook", sta ik in de keuken af te wassen wil ze ook! slik ik vitaminen, wil ze ook _O- :D
pi_134536912
Haha dat is heeeel herkenbaar, dat riep Liene zelfs toen Evie haar vaccinatie kreeg ....
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:48:37 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_134537320
Oh, jouw kleine baby BJ! O+

Hier zijn het vitamime O+

En geen groot bed nog, ze past nog in de ledikant en klimt er nog niet uit, vind het wel prima. Buiten het feit om dat de andere kamer (groter) nog leuk gemaakt moet worden en heb zoveel leuke ideeën daarvoor....maar dan moet ik wel ff flink voor aan het haken :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_134537943
BJ _O- ik zie het voor me O+

Susie! ben benieuwd! ik werd haken moe dus ben gestopt. Geen idee hoe we de kamer gaan doen als ze wat ouder is, we zijn niet zo creatief -O-
  zondag 22 december 2013 @ 14:05:27 #195
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134557908
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
Haha dat is heeeel herkenbaar, dat riep Liene zelfs toen Evie haar vaccinatie kreeg ....
:D

Pfff, drie keer raden wie er gisteravond om 23.00 naast ons bed stond :') "papa, mama, ik uit het bed *) "

Hij had zichzelf wakker gehoest en had ook koorts dus ivm met onze eigen nachtrust voor de makkelijkste oplossing gekozen: ik in het logeerbed, S. al hoestend en zwetend bij papa in het grote bed. Vannacht nieuwe poging :)
Oude (on)bekende.
  maandag 23 december 2013 @ 08:24:28 #196
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_134596457
En vannacht Mus?

Ik heb het idee ook maar gepikt van dit forum Bitterend! :D Maar ben nog maar met eerste beestje bezig, eerst maar zien of het lukt! En ik heb nog even :P
pi_134596782
Arme S! hoe gaat het nu Musje?

Susie! waar staan die leuke ideetjes O-)

Hier sinds gisteren een dame met koorts..ben maar thuis gebleven. Morgen mijn man als het nodig is..

We zouden woensdag naar schoonmoeder gaan, ik zou koken en het meenemen (anders wou ze chinees afhalen en ik moet altijd aan de schijt van hun afhaal chinees -O- dus gezegd dat ik ging koken). Nou ik bel om te vragen of ze hier kunnen komen eten als R nog niet lekker is...daar moest ze over na denken eerst zei ze }:| ik ben benieuwd of ik straks met 2 kilos vlees thuis blijf zitten.......
  maandag 23 december 2013 @ 09:21:15 #198
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_134596889
Kinderkamer inspiratie topic ;)

Arme R! En wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen hè? Daarom hoeven van mij suks soort dagen dus niet. Wij zijn uitgenodigd bij schoonzus, mijn vader is al 2 dagen onder de pannen, dus 2de kerstdag lekker met zijn 3-tjes. O+
  maandag 23 december 2013 @ 10:49:12 #199
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134598377
Sneu voor R... En gedoe met Kerst... Ik zou er nu al geen zin meer in hebben.

Wij hebben geluk dit jaar, mijn moeder is op vakantie en mijn vader en zusje komen hier. Tweede kerstdag naar schoonouders maar die wonen niet zo achterlijk ver weg als mijn familie ;) Andere jaren reisden we echt het hele land door, zo blij dat dat nu niet hoeft!

En het bedje... :') Dat heeft vriend vannacht weer in elkaar gezet, tot grote opluchting van S: "ja, papa bedje goed maken weer *O* " Gister was groot drama en uiteindelijk dus besloten dat we hier geen drama van wilden maken. S. vindt naar bed gaan al matig en we waren een beetje bang om het, door het open bed door te drukken, nog erger te maken. Over een tijdje nog maar eens proberen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mevr_Mus op 23-12-2013 11:56:48 ]
Oude (on)bekende.
  maandag 23 december 2013 @ 10:59:38 #200
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_134598632
Je hebt nog even toch?
pi_134598844
mevr mus het is ook een grote verandering. fijn dat hij blij was met zijn ledikantje
beterschap voor R bitterend.

sinds ean is het grote bed ligt is ze nog veel vroeger wakker. of het door het grote bed, de geboorte van sac of iets anders komt weet ik niet. maar vermoeiend is het wel.

ze bouwt tegenwoordig met de foamtegels een huis op de grond, ik ruim die elke dag weer op. van het weekend komt ze beneden
ean: oh mama en papa huis pot maak.
ik: ja schat mama moet toch schoonmaken?
ean: wijst naar het andere gedeelte van de woonkamer mama dan maar daar poetsen en begint haar huis weer in elkaar te leggen.

even later hoor ik mama niet huis pot maken he? oke? afgesproken?? en vervolgens anders ik heel boos hoor. Je kon mij opvegen.
  maandag 23 december 2013 @ 11:55:37 #202
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134600296
-quote ipv edit -
Oude (on)bekende.
pi_134603640
Oww Musje toch terug naar een ledikant! had S beloofd om niet meer eruit proberen te klimmen? :P
Je was toch in mei/juni uitgerekend? dan hebben jullie nog tijd :*

F_R O+ O+ zo lief!! hier ook eentje die mij af en toe verteld wat ik moet doen :D vooral als ze kom mama zegt en mijn hand pakt O+

Tja kerst, ik had dus vanochtend gebeld om te zeggen dat R niet lekker was. Schoonmoeder had meteen gezegd "oh ik denk dat ze kiezen krijgt"
Erm ok, ja kan zei ik, maar ze is ook enorm snotterig en moet hoesten.."oh dan zal ze verkouden zijn, dat hebben veel kinderen hoor" }:| nee echt? :')
Nou en nu moet ze overna denken of ze hier wil eten met kerst! wat maakt het uit? ik zou toch koken en al mijn eten en zooi daar naar toe meenemen? kunnen we het net zo goed hier doen en dat R lekker kan slapen in de middag en beter worden.

Vorig jaar met kerst was ook zoiets bij mijn ouders thuis. Ze eten daar rond 9 uur 's avonds. R was al naar bed en toen we zaten te eten had ik gevraagd of het was stiller kon..gewoon ietsje! ze waren echt boos hoor! want toen wij klein waren, hielden de volwassenen nooit rekening met onze slaaptijden! :') waarom maakte ik me zo druk altijd over dat ze genoeg slaap kreeg en andere onzin :(
pi_134604153
Wat stom bitterend -O-

Ik snap best dat niet iedereen het even leuk vind om zich aan te passen aan een dreumes maar opa en oma kunnen dat toch wel opbrengen? En als R niet lekker is, is het toch veel fijner om lekker thuis te zijn? En als jij toch zou koken? Beterschap voor R :*
pi_134604448
Een klein kind is leuk als hij/zij maar niet te veel van je vraagt :+
en Dankje :*
  maandag 23 december 2013 @ 14:36:56 #206
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134606487
Wat lief van Ean. De manier waarop peuters ook wat te zeggen willen hebben op hoe het er in huis aan toe gaat vind ik zo leuk :D

En lastig Bitterend. Hoe goed bedoeld ook, ouders die wel weten wat goed is zijn irritant. Mijn moeder heeft er een handje van om oplossingen te bedenken voor dingen die wij helemaal niet als een probleem ervaren. Meestal laat ik dat lekker langs me heen gaan, maar soms kan ik me er ook druk om maken.

En nog even over het bedje, Simon hoeft zijn ledikant gelukkig niet uit voordat de baby komt (begin april). De baby gaat eerst lekker in 't wiegje :Y
Oude (on)bekende.
pi_134607395
Bitterend, jammer dat ze dan niet even mee willen werken. Met bedtijden zit jij daarna met de ellende. En ziek zijn is toch overmacht. Kun je ook niks aan doen..

Musje, toch maar terug.. Misschien inderdaad proberen als het slapen ook even lekker gaat..

Ik gooi nog even een Daan-foto-spam erin..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134608798
Mooie foto's df

En mus mocht s toch nog in het ledikant liggen als de baby er eigenlijk in moet kun je ook het campingbedje gebruiken daar past het matras van het ledikant ook in.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 december 2013 @ 15:37:47 #209
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134608908
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 14:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat lief van Ean. De manier waarop peuters ook wat te zeggen willen hebben op hoe het er in huis aan toe gaat vind ik zo leuk :D

het kan ook enorm vermoeiend zijn :') Ik zet de tv aan, geert hem boos uit met de woorden ik doen om hem vervolgens weer aan te zetten. We gaan de deur uit, en hij slaat de deur kwad dicht (met mijn vingers er bijna tussen) omdat hij de deur open wil doen. en zo gaat het letterlijk met alles wat er gebeurt :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 23 december 2013 @ 18:57:11 #210
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134616673
Dat het ook heel vermoeiend kan zijn ben ik me je eens ;) Maar toch vind ik het vooral leuk, die mening over alles. We hebben hier nu echt iemand in huis om rekening mee te houden O+

Overigens blijven wij wel de baas hè :+ En ter compensatie voor de belangrijke keuzes die wij maken, mag S. de minder belangrijke keuzes maken, ook over ons, welke sokken we aan moeten enzo :+
Oude (on)bekende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')