SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het kan ook enorm vermoeiend zijnquote:Op maandag 23 december 2013 14:36 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat lief van Ean. De manier waarop peuters ook wat te zeggen willen hebben op hoe het er in huis aan toe gaat vind ik zo leuk
Wat stom dat ze er zo moeilijk over doen zeg! Helemaal als R ziek is is het voor haar toch het fijnste gewoon thuis te zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 13:27 schreef bitterend het volgende:
Oww Musje toch terug naar een ledikant! had S beloofd om niet meer eruit proberen te klimmen?
Je was toch in mei/juni uitgerekend? dan hebben jullie nog tijd![]()
F_R![]()
zo lief!! hier ook eentje die mij af en toe verteld wat ik moet doen
vooral als ze kom mama zegt en mijn hand pakt
![]()
Tja kerst, ik had dus vanochtend gebeld om te zeggen dat R niet lekker was. Schoonmoeder had meteen gezegd "oh ik denk dat ze kiezen krijgt"
Erm ok, ja kan zei ik, maar ze is ook enorm snotterig en moet hoesten.."oh dan zal ze verkouden zijn, dat hebben veel kinderen hoor"nee echt?
![]()
Nou en nu moet ze overna denken of ze hier wil eten met kerst! wat maakt het uit? ik zou toch koken en al mijn eten en zooi daar naar toe meenemen? kunnen we het net zo goed hier doen en dat R lekker kan slapen in de middag en beter worden.
Vorig jaar met kerst was ook zoiets bij mijn ouders thuis. Ze eten daar rond 9 uur 's avonds. R was al naar bed en toen we zaten te eten had ik gevraagd of het was stiller kon..gewoon ietsje! ze waren echt boos hoor! want toen wij klein waren, hielden de volwassenen nooit rekening met onze slaaptijden!waarom maakte ik me zo druk altijd over dat ze genoeg slaap kreeg en andere onzin
Floris wilde ook een hele tijd niet uit zijn ledikant. Een maand voor Elise geboren werd hadden we het peuterbed neergezet, maar hij wilde er echt niet in. Heeft dus een paar maanden beide bedden in zijn kamer gehad. Lazen we voor in het peuterbed en daarna mocht hij kiezen waar hij ging. Elise sliep toch de eerste tijd in het wiegje. Uiteindelijk hebben we het na 3 maanden een keer "doorgeduwd" en dat was 3 of 4 keer naar m toe gaan op een avond en toen was het goed.quote:Op maandag 23 december 2013 10:49 schreef Mevr_Mus het volgende:
Sneu voor R... En gedoe met Kerst... Ik zou er nu al geen zin meer in hebben.
Wij hebben geluk dit jaar, mijn moeder is op vakantie en mijn vader en zusje komen hier. Tweede kerstdag naar schoonouders maar die wonen niet zo achterlijk ver weg als mijn familieAndere jaren reisden we echt het hele land door, zo blij dat dat nu niet hoeft!
En het bedje...Dat heeft vriend vannacht weer in elkaar gezet, tot grote opluchting van S: "ja, papa bedje goed maken weer
" Gister was groot drama en uiteindelijk dus besloten dat we hier geen drama van wilden maken. S. vindt naar bed gaan al matig en we waren een beetje bang om het, door het open bed door te drukken, nog erger te maken. Over een tijdje nog maar eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Dat is wat mijn dochter poepsoep noemtquote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef danic het volgende:
Hahaha geweldig.
Eva kondigde vandaag aan dat ze een poepdag had.
En inderdaad: 6 luiers. Ze werden steeds dunner. Dus ze zal het hebben voelen aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest is hij wel normaal hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
1.2.3.4.5.6.7.8.910quote:
Top is het! Ze heeft het knuffelen ontdekt en loopt de hele dag te kletsen of zingen. Liefst medleys, met eigen brouwsels ertussen. Hilariteit alom.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef laziness het volgende:
Hoe is het met Dot? Grote zus to be!
Ah ok, nou taksi drinkt hij eigenlijk nooit, voornamelijk water (en borstvoeding ook nog). En elke dat natuurlijk brood en groente. Al eet hij niet elke dag er evenveel van.quote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef DJMO het volgende:
heeft Geert ook last van. Zolang ze vrolijk zijn en geen zieke indruk maken maak ik me er niet echt zorgen om. Drinkt hij vaak taksi ? daar gaan mijn jongens steevast van aan de dunne .. te weinig vezels (groente, bruinbrood) wil ook wel voor minder vaste ontlasting zorgen.
ook een teveel aan water - wat voor vocht dan ook / inname kan voor minder vaste onlasting zorgen. Geert drinkt vrij veel tov wat hij eet. Ik weet dus ongeveer wel waar de oorzaak bij Geert ligt, maar goed. Hij maakt verder geen zieke indruk zoals ik al zei .. en wordt het te gortig dan perk ik het drinken weer wat in .. hou eens bij hoeveel water / bv hij drinkt op een dag en zet dat eens tegenover wat hij aan vast voedsel / vezels binnenkrijgt. denk dat je daar wel een aanwijzing in kan vinden.quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah ok, nou taksi drinkt hij eigenlijk nooit, voornamelijk water (en borstvoeding ook nog). En elke dat natuurlijk brood en groente. Al eet hij niet elke dag er evenveel van.
Maar hij maakt geen zieke indruk dus dan maak ik me er ook maar niet druk om als ik jouw bericht zo lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |