1.2.3.4.5.6.7.8.910quote:
Top is het! Ze heeft het knuffelen ontdekt en loopt de hele dag te kletsen of zingen. Liefst medleys, met eigen brouwsels ertussen. Hilariteit alom.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:28 schreef laziness het volgende:
Hoe is het met Dot? Grote zus to be!
Ah ok, nou taksi drinkt hij eigenlijk nooit, voornamelijk water (en borstvoeding ook nog). En elke dat natuurlijk brood en groente. Al eet hij niet elke dag er evenveel van.quote:Op zondag 29 december 2013 18:25 schreef DJMO het volgende:
heeft Geert ook last van. Zolang ze vrolijk zijn en geen zieke indruk maken maak ik me er niet echt zorgen om. Drinkt hij vaak taksi ? daar gaan mijn jongens steevast van aan de dunne .. te weinig vezels (groente, bruinbrood) wil ook wel voor minder vaste ontlasting zorgen.
ook een teveel aan water - wat voor vocht dan ook / inname kan voor minder vaste onlasting zorgen. Geert drinkt vrij veel tov wat hij eet. Ik weet dus ongeveer wel waar de oorzaak bij Geert ligt, maar goed. Hij maakt verder geen zieke indruk zoals ik al zei .. en wordt het te gortig dan perk ik het drinken weer wat in .. hou eens bij hoeveel water / bv hij drinkt op een dag en zet dat eens tegenover wat hij aan vast voedsel / vezels binnenkrijgt. denk dat je daar wel een aanwijzing in kan vinden.quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah ok, nou taksi drinkt hij eigenlijk nooit, voornamelijk water (en borstvoeding ook nog). En elke dat natuurlijk brood en groente. Al eet hij niet elke dag er evenveel van.
Maar hij maakt geen zieke indruk dus dan maak ik me er ook maar niet druk om als ik jouw bericht zo lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |