Hier helpt roos vicee laxo tegen harde keutels!quote:Op zondag 29 december 2013 20:41 schreef Vanyel het volgende:
Dot heeft het juist andersom, die poept knetterharde drolletjes. Niet erg genoeg om naar medicatie te willen grijpen, maar wel erg genoeg dat ze er af en toe heeel hard van moet huilen.
Minstens een beker per dag. Denk dat dat is waardoor het er überhaupt nog op eigen kracht uitkomt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hier helpt roos vicee laxo tegen harde keutels!
Drinkt ze voldoende? ik bedoel water/thee overdag?quote:Op zondag 29 december 2013 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Minstens een beker per dag. Denk dat dat is waardoor het er überhaupt nog op eigen kracht uitkomt.
Gedroogd fruit, ik let wel een beetje op dat er geen toevoegingen in zitten.quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Vanyel het volgende:
Is dat gedroogd fruit? Fruit op siroop?
Maar tutti frutti geven de dames om de ontlasting wat soepeler te maken. Ik geef het ook niet want niks mis met zijn ontlasting maar als je kindje huilt van de harde keutels zou ik ook andere dingen gaan geven.quote:Op maandag 30 december 2013 08:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Bij Daan is het eigenlijk dunner sinds hij tanden kreeg. Maar na anderhalf jaar loopt hij nog steeds rond. Dus het zal wel loslopen
Chris heeft een periode verstopping gehad, dan liever wat aan de dunne kant..
Dat gedroogde spul geef ik amper, dan liever vers fruit, gelijk wat vocht extra en meer vulling.
Geen tips, hier laat hij ze ook staan. Maar ik vertel hem altijd wel dat hij er goed het brood van moet eten en niet een halve boterham eraan moet laten zitten.quote:Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Heeft iemand hier nog tips over het laten eten van brood met korst. Daan weigert het de laatste weken, maar eet soms wel 5 boterhammen zonder korst weg.
Hij gaat over in een driftbui als hij zijn korstjes niet mag opruimen/weggeven/wegschuiven. En hij piept ook net zolang tot hij nieuw eten heeft.
Lastige leeftijd, omdat ze het net niet snappen, maar wel eigenwijs zijn..
Het is ook niet zo heel erg, maar het geeft een hoop eetbaar afval..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |