SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Jij hebt het niet in je.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef xminator het volgende:
Waarom het dragen van een ring gevaarlijk kan zijn:Dikke orgasme door je fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Oh wij noemen dat bazlama. Maar je bedoelt dus witbrood?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef expans het volgende:
[..]
Homemade stuff.
[ afbeelding ]
Heeft in andere regio's vast een andere naam.
Konyaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef expans het volgende:
[..]
Homemade stuff.
[ afbeelding ]
Heeft in andere regio's vast een andere naam.
Welkom terugquote:
Dat is mayo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Toen ik klein was dacht ik dat het een badpak betekende
Nee, ik bedoel mayali. Bij normaal wit brood/pide heb ik het niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh wij noemen dat bazlama. Maar je bedoelt dus witbrood?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef xminator het volgende:
Waarom het dragen van een ring gevaarlijk kan zijn:Ik heb mijn trouwring verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh vaag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef expans het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel mayali. Bij normaal wit brood/pide heb ik het niet.
Dat weet ik nu toch welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Is slecht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef MaidensTower het volgende:
We gaan het nu hebben over vaginale douches! En yoghurt smeren!
Oh JAH! Ook bedanktquote:
Uggsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga mijn uggs terugsturen. Ze zijn iets te groot, ga een maat kleiner halen.
Oh really?quote:
Nou, ik moest dat ooit doen van mijn arts ivm pH-waarde van de vagina (zuur) die door sperma (base) werd verstoord.quote:
Ohaaa.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou, ik moest dat ooit doen van mijn arts ivm pH-waarde van de vagina (zuur) die door sperma (base) werd verstoord.
Gezien we het toch over plassen en poepen hebben
Ik moest ...
Ok, laat maar.
Too much info already.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou, ik moest dat ooit doen van mijn arts ivm pH-waarde van de vagina (zuur) die door sperma (base) werd verstoord.
Ik moest ...
Ok, laat maar.
Oh god, oh god, dezen kan ik niet laten:quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik moest ...
Ok, laat maar.
Git ya!quote:
KLB / Ontiegelijke meur kut.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik moest ...
Ok, laat maar.
Hehehe, als je maar een rokje aan hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kafani ezersem uggslerimle gorursun.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, als je maar een rokje aan hebt
quote:
OMG nee! Denk je dat ik seks ga hebben met een meurkut? Ik stop gewoon een pot yoghurt erin en doe de deksel erop in vorm van een tampon. De volgende dag kan het weerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
KLB / Ontiegelijke meur kut.
Dat you?
Juist..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef MaidensTower het volgende:
Ik stop gewoon een pot yoghurt erin en doe de deksel erop in vorm van een tampon.
Eey dat ik doe ik ook altijd voordat ik naar een meet gaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
OMG nee! Denk je dat ik seks ga hebben met een meurkut? Ik stop gewoon een pot yoghurt erin en doe de deksel erop in vorm van een tampon. De volgende dag kan het weer
Maar dat helpt dus wel? Beetje komkommer erbij en je hebt cacikquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
OMG nee! Denk je dat ik seks ga hebben met een meurkut? Ik stop gewoon een pot yoghurt erin en doe de deksel erop in vorm van een tampon. De volgende dag kan het weer
Jij hebt nog veel te leren... en trouwens wij moeten nog in een sumo pak worstelenquote:
HAHA.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar dat helpt dus wel? Beetje komkommer erbij en je hebt cacik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |