Hoe kom ik in die chat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
kijken, kijken, niet kopen.
Ga je dan 3/4 x per dag douchen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Che_ het volgende:
Ik douche sowieso altijd nadat ik naar wc ben gegaan. Voelt gewoon beter.
En mensen die geen water gebruiken =
oh niemand is op tinychat.com/turkenopfokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
oh niemand is op tinychat.com/turkenopfokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cuus amina sogtim, wie doet 4x nummer 2 op een dag?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef expans het volgende:
[..]
Alsnog zelfde vraag.
Ga je dan 3 keer op een dag douchen? (4 is overdreven tenzij ziek)
Ochtend 1x, misschien in de middag of avond nog een keer. Vezels eten brah.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
cuus amina sogtim, wie doet 4x nummer 2 op een dag?
Huh douchen? Dat vind ik wel een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Che_ het volgende:
Ik douche sowieso altijd nadat ik naar wc ben gegaan. Voelt gewoon beter.
En mensen die geen water gebruiken =
Voor een goede stoelgang is het van belang om tussen 30 en 40 gram vezels te consumeren én tot twee liter water te drinken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef expans het volgende:
Zaterdagavond en ik praat over poepen op fok
fml
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Masallah.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef expans het volgende:
[..]
Ochtend 1x, misschien in de middag of avond nog een keer. Vezels eten brah.
Was jij geen vrouw?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Max 1x.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef expans het volgende:
[..]
Ochtend 1x, misschien in de middag of avond nog een keer. Vezels eten brah.
Dat dacht ik ook bij bilge! Om te janken!quote:
quote:
Mayali?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef expans het volgende:
Relevant detail, ik vermijd het eten van te veel mayali want dat zorgt voor ontstopping
Ik eet altijd brinta, en bruin brood, en ik drink soms koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |