Haha wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef MaidensTower het volgende:
Zitten jullie nog wel eens op tinychat? Levolution ging toen uit de kleren enzo
Alleen met mensen van een ander forum.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef MaidensTower het volgende:
Zitten jullie nog wel eens op tinychat? Levolution ging toen uit de kleren enzo
aho!quote:
awwwquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Gelijk heb je. No worries. Ik was niets van plan
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben pas net weer thuis zag laatste pagina, sakin ol.
Is dat niet awkward met een flesje water naar het toilet gaan als je buiten bent? Bovendien kan het toch wel eens voorkomen dat je een keer buiten moet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Poepen doe ik niet 'buiten'. Verder probeer ik altijd een flesje water bij te hebben. Overigens gebruik ik wc-papier en water.
Moslims zijn verplicht om water te gebruiken, btw.
Nee, joh! Kon dat maarquote:
Evlenilecek erkek var, eğlenilecek erkek var. Sen evlenilecek erkeksinquote:
Joh stel je voor dat mensen denken dat ik op mijn hygiëne let.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Is dat niet awkward met een flesje water naar het toilet gaan als je buiten bent? Bovendien kan het toch wel eens voorkomen dat je een keer buiten moet?
kijken, kijken, niet kopen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Evlenilecek erkek var, eğlenilecek erkek var. Sen evlenilecek erkeksinSana bakamam. Caiz değil!
Fok is mijn tweede wereld. Zodra ik mijn andere leven wil ontlopen ben ik hier te vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
Millet ne doyamiyorsunuz birbirinize. Meeten, tineychat/cammen, forum. Ic ice olmusunuz.
Mensen, jullie krijgen echt geen genoeg van elkaar. Meeten, tineychat/cammen, forum. Jullie zijn in elkaar verstrikt geraakt.
Of zo iets.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef MaidensTower het volgende:
We gaan het nu hebben over vaginale douches! En yoghurt smeren!
Lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef MaidensTower het volgende:
We gaan het nu hebben over vaginale douches! En yoghurt smeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |