Thanks aequus, objectief gezien weet ik wel dat ik bepaald geen dwerg ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef aequus het volgende:
1.80 word door veel mensen gezien als de ideale lengte
Ik heb juist het tegenover gestelde, ik ben nu 1.84 maar ik zou juist iets kleiner willen zijn/niet groter worden dan ditquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:28 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Thanks aequus, objectief gezien weet ik wel dat ik bepaald geen dwerg ben.
Maar mijn hele omgeving is zonder uitzondering significant langer dan ik.
Misschien is het iets relatiefs. Maar het maakt je wel bewust van hoe je uiterlijk een rol speelt in de perceptie van anderen... Hoe langer hoe beter, in mijn gedachten
Ik snap jouw punt wel hoor, ook wetenschappelijk is vastgesteld dat langere mensen vaak hogere posities binnen het bedrijfsleven bekleden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:28 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Thanks aequus, objectief gezien weet ik wel dat ik bepaald geen dwerg ben.
Maar mijn hele omgeving is zonder uitzondering significant langer dan ik.
Misschien is het iets relatiefs. Maar het maakt je wel bewust van hoe je uiterlijk een rol speelt in de perceptie van anderen... Hoe langer hoe beter, in mijn gedachten
Ik wilde het niet zeggen, maar dacht het inderdaad ook... wist niet dat dit onderzocht is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt wel hoor, ook wetenschappelijk is vastgesteld dat langere mensen vaak hogere posities binnen het bedrijfsleven bekleden.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenover gestelde, ik ben nu 1.84 maar ik zou juist iets kleiner willen zijn/niet groter worden dan dit
Interessantquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenover gestelde, ik ben nu 1.84 maar ik zou juist iets kleiner willen zijn/niet groter worden dan dit
Ja, of even lang..quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
[..]
Interessant
Is jouw omgeving juist weer kleiner dan jij?
Misschien omdat men van lange mensen een soort leiderschapsrol verwacht / aanneemt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja, of even lang..
Maar ik heb altijd het al fijner gevonden kleiner te zijn dan de rest, geen idee waarom
Als je aziatisch bent geen probleem toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:40 schreef PeterPastoor het volgende:
En bedankt
Ik ben 1.75 en 31....
Je hangt wel erg veel op aan een centimeter hoor...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar dacht het inderdaad ook... wist niet dat dit onderzocht is.
Mijn lengte is zo'n 'randgeval'. Als ik een centimeter kleiner zou zijn geweest kon ik het niet meer geloofwaardig naar 1.80 afronden en had het serieus invloed gehad op mijn groeikansen.
Of het nou leuk is of niet, ik merk het gewoon bij echt kleine mannen van 1.70 of korter.
Veel daarvan hebben het gewoon zwaar.
Ik ben juist meestal leidinggevend/nemend, misschien is het ook wel een soort extra challenge voor mezelf dat ik me zo meer moet bewijzen [beetje een napeleon gevoel, klein en de baas zijn.. al blijkt napoleon niet zo heel klein te zijn geweest ivb engelse en franse ''feet'' ]quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Misschien omdat men van lange mensen een soort leiderschapsrol verwacht / aanneemt.
Als dat van nature niet je drive is kan ik me voorstellen dat je je een paar centimeter korter wenst, al is het maar om wat minder 'op te vallen'.
Ik ben heel erg leidingnemend (lees: dictatoriale klootzak) en zou dus gebaat zijn met meer centimeters.
Dit is slechts een gedachte en ik kan er helemaal naast zitten maar ik ben benieuwd of ik voor jou in de richting zit.
Stel ik vertaal het op deze manier:quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hangt wel erg veel op aan een centimeter hoor...
1 centimeter kan je zelfs nog corrigeren met schoenenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Stel ik vertaal het op deze manier:
De mooiste man die je ooit gezien hebt in je hele leven vraagt je ten huwelijk.
Jij bent helemaal blij.
Maar... voordat je met deze prins het huwelijksbootje in mag moet je de volgende vraag eerlijk beantwoorden, want de prins is vervloekt.
De prins wordt 1 centimetertje kleiner. De concrete vraag is: 'vind je me nu nog precies even mooi'?
Wat zou je zeggen?
P.S. hij is multimiljardair, zeurt niet aan je kop, neukt goddelijk en als je lesbisch bent is het een princes.
Ben volledig Nederlands. Heb er totaal geen moeite mee terwijl vrienden allemaal groter zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Als je aziatisch bent geen probleem toch?
Ook als Europeaan niet, maar als jouw sociale omgeving van dezelfde lengte is als jij of kleiner zou je er geen nadeel van hoeven ondervinden...
Ja natuurlijk, en daar hoeft hij echt geen miljonair o.i.d. voor te zijn, niet iedereen is zo oppervlakkig als dat jij bent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Jij bent helemaal blij.
Maar... voordat je met deze prins het huwelijksbootje in mag moet je de volgende vraag eerlijk beantwoorden, want de prins is vervloekt.
De prins wordt 1 centimetertje kleiner. De concrete vraag is: 'vind je me nu nog precies even mooi'?
Wat zou je zeggen?
P.S. hij is multimiljardair, zeurt niet aan je kop, neukt goddelijk en als je lesbisch bent is het een princes.
Dan krimp ik wel heel snel...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, en daar hoeft hij echt geen miljonair o.i.d. voor te zijn, niet iedereen is zo oppervlakkig als dat jij bent.
En newsflash: iedereen 'krimpt' naarmate hij/zij ouder wordt.
Dat doe ik ook al ;')quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef aequus het volgende:
[..]
1 centimeter kan je zelfs nog corrigeren met schoenen
Hoelang zou je willen zijn dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:58 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al ;')
Als ik ga hardlopen merk ik het echt... dan moet ik net niet op mijn tenen staan om in de spiegel te kijken
Mijn psychische beeld van mijn lengte is al die jaren zo verknipt geweest dat ik alles in mijn huis heb ingericht voor lange mensen.
Lange bank, groot bed, hoge spiegels, platte plafondlampen...
Anyways, ik heb wat goed nieuws voor je:
http://www.psychologytoda(...)-women-want-tall-men
Oh, en kwiwi had ook goed nieuws voor je: Je krimpt naarmate je ouder wordt.
En wetende dat mannen rijpen als wijn... Kan het alleen maar beter worden!
1cmquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Jij bent helemaal blij.
Wat zou je zeggen?
Denk je nou serieus dat ik met het blote oog kan zien of iemand 179 of 180 is? Het is nou niet alsof we het over 10 cm hebben...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Dan krimp ik wel heel snel...
Ik bedoelde de vraag eigenlijk op een fijnproevende manier.
Vind jij die prins echt nog precies even knap? Of zou je, als je mocht kiezen tussen 1 cm korter en 1 cm langer toch voor 1 cm langer hebben gekozen?
Al vind je hem maar 0.001% minder aantrekkelijk, het heeft impact.
Ik geloof je heus wel als je daar echt niet over maalt, dit topic is juist om een genuanceerde publieksopinie te beginnen vormgeven
dan pas je bijna niet meer in het ov meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
ongeveer 195 centimeter
Het probleem is eerder dat zoveel vrouwen geen man willen die kleiner is dan zij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef Life2.0 het volgende:
is niet lang, maar je bent niet kleiner dan vrouwen hoor
Dan had je korter willen zijn, je hebt geen idee hoe onhandig het is om zo lang te zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
ongeveer 195 centimeter
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
ongeveer 195 centimeter
1 cm zie je niet met je ogen, maar voel je wel met je geest.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik met het blote oog kan zien of iemand 179 of 180 is? Het is nou niet alsof we het over 10 cm hebben...
Doe ik alquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:03 schreef hugecooll het volgende:
gwn schoenen met dikke zolen dragen
Jij hebt een heel verstoord beeld van anderen moet ik zeggen. Je bent echt één van de weinigen die zó bezig is met "een centimeter".quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
1 cm zie je niet met je ogen, maar voel je wel met je geest.
Althans, dat denk ik...
Hoe zou jij het vinden als je morgen 3 cm langer bent?
(Je kleding groeit voor het gemak gewoon magisch mee)
Ik zie die 3 cm niet, maar zou je er blij mee zijn?
Het gaat mij niet om die ene centimeter, maar om het feit dat ieder beetje lichaamslengte meer een beetje meer positieve bij-effecten zou kunnen hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt een heel verstoord beeld van anderen moet ik zeggen. Je bent echt één van de weinigen die zó bezig is met "een centimeter".
En behalve dat mn broeken ineens wat te kort zouden zijn zou het me niks uitmaken.
Dat ook ja!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef UpsideDown het volgende:
Komt het misschien omdat jongere personen die je kent nu langer dan jou zijn of worden? Dit vond ik soms wel kut, jongere gasten die je kent en altijd kleiner dan jou zijn geweest maar rond hun 20e je zomaar voorbij schieten.
En? Heb je ondanks je lengte nog wel veel baarmoedermondjes bezeerd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Stel je eens niet zo aan joh. 1.80 is toch niet klein? Dan ben ik een dwerg.
Ik moet me ook niet aanstellen en ik lig er niet wakker van... Ik wil ook niet kleinzielig verkondigen dat mijn leven alleen maar leuker was als ik daadwerkelijk 1.95 was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Stel je eens niet zo aan joh. 1.80 is toch niet klein? Dan ben ik een dwerg.
Reageert de maatschappij op je lengte? Dat zal dan toch echt aan je houding, gedrag en persoonlijkheid liggen. Ik heb d'r namelijk niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik moet me ook niet aanstellen en ik lig er niet wakker van... Ik wil ook niet kleinzielig verkondigen dat mijn leven alleen maar leuker was als ik daadwerkelijk 1.95 was.
De rede voor dit topic was dat ik in mijn hoofd voorheen altijd langer was dan nu en dat ik me de laatste tijd heel 'bewust' ben van mijn lengte. Ook hoe de maatschappij reageert op je lengte is natuurlijk interessant en vond ik geschikt om mee te nemen in de OP
Die paar centimeter verschil maakt voor een man net het verschil tussen significant kleiner zijn dan de rest of in een gelijksoortige lengtecategorie thuishoren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef vlindertje89 het volgende:
1.79 en dan jezelf klein noemen.. mijn hemel. Ik ben 1.58 (dan wel vrouw, maar alsnog veel meer beneden gemiddeld dan jij met je 1.79) en ja als het zomaar zou kunnen zou ik best een paar cm erbij willen, maar ik denk niet dat ik minder aantrekkelijk ben of dat ik minder succesvol kan worden in het bedrijfsleven of iets dergelijks daardoor. Ik denk dat je echt teveel de focus legt op die enkele centimeters..
Als je dominante rol gaat aannemen is het weer van: "oohhh, daar heb je weer zo'n klein driftkikkertje die zich probeert te bewijzen"...quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reageert de maatschappij op je lengte? Dat zal dan toch echt aan je houding, gedrag en persoonlijkheid liggen. Ik heb d'r namelijk niks van gemerkt.
Op iemand van 1.79 'reageert' de maatschappij niet, want dat is vrij gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reageert de maatschappij op je lengte? Dat zal dan toch echt aan je houding, gedrag en persoonlijkheid liggen. Ik heb d'r namelijk niks van gemerkt.
Ik kan me goed voorstellen dat je die perceptie hebt Dimachaerus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je dominante rol gaat aannemen is het weer van: "oohhh, daar heb je weer zo'n klein driftkikkertje die zich probeert te bewijzen"...
In fucking Taiwan zijn ze zelfs groter dan mij. Laat staan hier in NL.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je die perceptie hebt Dimachaerus.
Het lullige is dat ik dat ook wel eens dacht. Ik liet het niet merken en vertelde mezelf altijd dat ik niet zo vooroordelend moet zijn, maar ik zou liegen als het niet in me op zou komen.
Al valt 1.70 volgens mij nog wel net binnen het spectrum van gemiddelde lichaamslengten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Elke avond zeg ik tegen mezelf: "1.70 maakt niet uit, maakt niet uit. En dan loop ik de volgende dag op het station en is iedereen langer dan mij.. Dat is gewoon fucked up.
Is dat zo ja? Ligt er maar net aan hoe je je opstelt tegenover de ander, of je zelfverzekerd overkomt of niet. Ja, met een lengte van 1.50 wordt je niet serieus genomen, met een lengte van 1.60, als man, ook niet. Maar met je 1.70 zou je daar toch geen problemen mee moeten hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je dominante rol gaat aannemen is het weer van: "oohhh, daar heb je weer zo'n klein driftkikkertje die zich probeert te bewijzen"...
Haha, dat denk ik dan wel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte is 180 dus met die ene cm minder ben je echt niet significant kleiner dan de rest. Je zegt dat de mensen op je werk allemaal veel langer zijn, hoe lang zijn die dan allemaal? Scheelt dat ook 2-3 cm of zijn ze allemaal 190 ofzo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Die paar centimeter verschil maakt voor een man net het verschil tussen significant kleiner zijn dan de rest of in een gelijksoortige lengtecategorie thuishoren.
Omdat ik de enige ben met die lengte op het bedrijf waar ik werk valt het extra hard op.
Alsof je de enige vrouw bent in een autogarage.
Alsof je de enige neger bent in een boeren carnavalsschuur
Het zou helemaal niks uit moeten maken, maar we weten allemaal dat het dat wel doet.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:40 schreef solo020 het volgende:
Jezus, wat loop je te zeiken man! Zelf ben ik als man 1.75 meter en ben er blij mee. En ik geef toch zeker echt heel veel om mijn uiterlijk.
Bovenstaande alle aantrekkelijk overkomen. Vertrouwen in zichzelf, iets waar vrouwen op vallenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Ben volledig Nederlands. Heb er totaal geen moeite mee terwijl vrienden allemaal groter zijn
Met mijn 1,64m heb ik ook mijn hoofd gestoten in de busquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
dan pas je bijna niet meer in het ov meer
De meest sexy vrouwen die ik tegen ben gekomen, waren allemaal klein tot werelds gemiddeld met een buitenlands afkomst, een exotisch vibequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:48 schreef dingesdedinges het volgende:
Probeer eens je hele leven niet boven de 161 cm uit te komen (als man), TS. Don't cry with a loaf of bread under your arm, zoals men zegt.
Als je zo denkt heb je veel meer schade en onaantrekkelijkheid van je eigen gedachtes en redenaties dan van 1 cm kleiner of wat dan ook. Zie jezelf dan praten over mili percentages. Die impact boeit in de praktijk niks. Net als een cent die je op straat laat vallen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Dan krimp ik wel heel snel...
Ik bedoelde de vraag eigenlijk op een fijnproevende manier.
Vind jij die prins echt nog precies even knap? Of zou je, als je mocht kiezen tussen 1 cm korter en 1 cm langer toch voor 1 cm langer hebben gekozen?
Al vind je hem maar 0.001% minder aantrekkelijk, het heeft impact.
Ik geloof je heus wel als je daar echt niet over maalt, dit topic is juist om een genuanceerde publieksopinie te beginnen vormgeven
Jouw lengte is prima. Wellicht dat je bij Nederlandse meisjes wel een streepje achter hebt omdat die gemiddeld genomen vrij lang zijn, maar voor de rest geen probleem.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
Beste Fokkers,
dit klinkt vast heel raar, maar ik ben 25 jaar oud en realiseer me pas het laatste half jaar een opmerkelijk feit: Ik ben klein.
Lengte: 179 centimeter.
Al mijn vrienden zijn langer.
Al mijn collega's zijn langer, zelfs de vrouwen.
Het bizarre is, dat ik in mijn dromen, gedachten, en herinneringen altijd langer ben dan de rest. Groter. Behalve als ik aan mijn beste vrienden denk, dan is iedereen even lang.
Ik begin het gevoel te krijgen dat lichaamslengte invloed heeft op sociale waarneming.
Het voelt namelijk niet leuk om je er bewust van te zijn dat je 'klein' bent.
Natuurlijk weet ik dat 179 cm in de USA heel normaal zou zijn en dat dit stukje Europa de langste mensen ter wereld huist. Maar toch, had graag wat langer willen zijn... Want ik 'gedroeg' me wel altijd langer. Ik vraag me af of mijn bewustheid van mijn lichaamslengte me anders laat gedragen, hoe oppervlakkig het ook klinkt.
In het algemeen gezien of gemiddeld gesproken. Niet relatief.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef jcdragon het volgende:
TS heeft dus relatief gezien een kleinere 'jongen' dan zijn omgeving.Vind je gek dat hij een minderwaardigheidsgevoel heeft.
waar woon je dan? dat al je vrienden, al je collega's, zelfs de vrouwen!!! langer dan jij zijn met je 1,79...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
Al mijn vrienden zijn langer.
Al mijn collega's zijn langer, zelfs de vrouwen.
Wat is dit nu weer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Jij bent helemaal blij.
Wat zou je zeggen?
P.S. hij is multimiljardair, zeurt niet aan je kop, neukt goddelijk en als je lesbisch bent is
het een princes.
En waar woon jij dan? Het zijn vrijwel altijd buitenlanders die kleiner als 181 zijn als ik het opmerk, 95% van de Nederlandse jonge mannen die ik zie/ken zijn 185 of langer.quote:Op zondag 15 december 2013 01:47 schreef Messina het volgende:
Ik ben 1.81, en een heleboel mannen zijn kleiner dan ik ben.
Ik ken maar één vrouw die langer is dan ik ben.
Groningen, maar ik kom uit de randstad (waar wel meer grotere mannen wonen dan hier, heb ik het idee).quote:Op zondag 15 december 2013 02:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En waar woon jij dan? Het zijn vrijwel altijd buitenlanders die kleiner als 181 zijn als ik ze opmerk, 95% van de Nederlandse jonge mannen die ik zie/ken zijn 185 of langer.
Perceptie
Ik woon nu ook in Groningen, en kom oorspronkelijk uit de randstad. Hier in het noorden zitten toch wel de langere mensen naar mijn idee, genoeg meisjes met jouw lengte hier.quote:Op zondag 15 december 2013 02:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Groningen, maar ik kom uit de randstad (waar wel meer grotere mannen wonen dan hier, heb ik het idee).
In Polen ben ik met 1.81 als vrouw zijnde echt een reus.
Ik ken echt geen enkele vrouw hier die even lang of langer is dan ik. Vaak kijken ik toch "tegen hun voorhoofd" aan, so to say. 1.75 of zo.quote:Op zondag 15 december 2013 02:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik woon nu ook in Groningen, en kom oorspronkelijk uit de randstad. Hier in het noorden zitten toch wel de langere mensen naar mijn idee, genoeg meisjes met jouw lengte hier.
Ik ben ook (half) Pools, daar wordt de jeugd tegenwoordig ook best lang. Als ik daar ben zie ik zat lange mannen iig (in stedelijke gebieden).
Als ik door Groningen loop zie ik toch echt veel lange vrouwen.. op mijn werk zijn er genoeg die 180-185 zijn. Achja, zoals ik al zei is het allemaal perceptie.quote:Op zondag 15 december 2013 02:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele vrouw hier die even lang of langer is dan ik. Vaak kijken ik toch "tegen hun voorhoofd" aan, so to say. 1.75 of zo.
Als ik gok zeg ik; De gemiddelde man in Olsztyn is 1.80
193 hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Elke avond zeg ik tegen mezelf: "1.70 maakt niet uit, maakt niet uit. En dan loop ik de volgende dag op het station en is iedereen langer dan mij.. Dat is gewoon fucked up.
Ik ben 1.80, ik vind het juist een ideale lengte om te hebben... maar te klein is het echt niet hoor, gewoon gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
dit klinkt vast heel raar, maar ik ben 25 jaar oud en realiseer me pas het laatste half jaar een opmerkelijk feit: Ik ben klein.Lengte: 179 centimeter.
Nee, vaak zijn dat van die slungels.quote:Op zondag 15 december 2013 10:22 schreef Zaibatsu01 het volgende:
1.80 is ideaal hoor.
Je wil in ieder geval niet zoals ik, 2m, zijn.
Semi-gnomes met spierballetjes.quote:Op zondag 15 december 2013 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Klein icm een ecto uiterlijk. ( dun en fijn dus ) dan ben je fucked. Als je er een beetje stoer uitzitet, wat ruw, dan hoeft het helemaal niet zo'n groot probleem te zijn.
Ik doel niet op spieren, maar gewoon een wat mannelijkere uitstraling ipv zo'n zacht klein gezicht en een van nature heel tenger lichaam. Als je al klein bent, maakt je dat enkel nog maar meer een jongetje.quote:Op zondag 15 december 2013 10:53 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Semi-gnomes met spierballetjes.
Echt he, TS zit 1 cm onder het landelijk gemiddelde met zijn 1.79m.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
Wat een issues op FOK! met lichaamslengte altijd. En dan ook nog altijd met totaal niet extreme lengtes.
Nou en, daar moest ik wel aan denken.quote:
Zeg eens, hoe zit het met jou?quote:maar gewoon een wat mannelijkere uitstraling ipv zo'n zacht klein gezicht en een van nature heel tenger lichaam. Als je al klein bent, maakt je dat enkel nog maar meer een jongetje.
Edit: laat ook maar...quote:Op zondag 15 december 2013 01:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?
Dit topic gaat echt helemaal nergens over, wat een onnozelaar die TS.
Profiel vernietigen zal niet gebeuren.quote:Op zondag 15 december 2013 12:27 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Vertel eens, Micson, met je WAJONG en je zolderkamertje, celibatair bestaan en modeltreintjeshobby, hoe kan ik zo'n geweldenaar worden als jij?
Jij noemt mij een onnozelaar, maar de kans dat ik meer vrienden heb dan jij, meer geld, meer aandacht van vrouwen heb en een scherpere pen heb dan jij is groot genoeg om mijn organen erom te verwedden.
Ik betreur je onvermogen om te lezen, want hoewel ik niet ontken graag wat langer te
willen zijn gaat het topic vooral over interpersoonlijke eigenaardigheden naargelang iemands lengte. Er zijn al hele interessante bijdragen voorbij gekomen, maar jij speelt waarschijnlijk te veel Dungeons & Dragons om dat te hebben kunnen waarnemen.
Je bent een loser. Zeker naast mij.
Je hebt echter wel íets berijkt, namelijk dat ik door figuren als jij geen zin meer heb in Fok.
Als een moderator dit leest zou hij of zij me een groot plezier doen mijn profiel te vernietigen.
Slotje. Case closed. Ik ben weg van Fok!
quote:Op zondag 15 december 2013 12:27 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Vertel eens, Micson, met je WAJONG en je zolderkamertje, celibatair bestaan en modeltreintjeshobby, hoe kan ik zo'n geweldenaar worden als jij?
Jij noemt mij een onnozelaar, maar de kans dat ik meer vrienden heb dan jij, meer geld, meer aandacht van vrouwen heb en een scherpere pen heb dan jij is groot genoeg om mijn organen erom te verwedden.
Ik betreur je onvermogen om te lezen, want hoewel ik niet ontken graag wat langer te
willen zijn gaat het topic vooral over interpersoonlijke eigenaardigheden naargelang iemands lengte. Er zijn al hele interessante bijdragen voorbij gekomen, maar jij speelt waarschijnlijk te veel Dungeons & Dragons om dat te hebben kunnen waarnemen.
Je bent een loser. Zeker naast mij.
Je hebt echter wel íets berijkt, namelijk dat ik door figuren als jij geen zin meer heb in Fok.
Als een moderator dit leest zou hij of zij me een groot plezier doen mijn profiel te vernietigen.
Slotje. Case closed. Ik ben weg van Fok!
Ja?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef aequus het volgende:
Ik heb best wel spijt van deze post... Eigenlijk alleen wat ik Micson aandoe.quote:Op zondag 15 december 2013 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Profiel vernietigen zal niet gebeuren.
Je doet hem niks aan hoor, jij bent je organen kwijt.quote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik heb best wel spijt van deze post... Eigenlijk alleen wat ik Micson aandoe.
Ik had de bigger man moeten zijn maar door wat hoofdpijn en een slechte nacht niet gelukt.
Ik hoopte dat het snel genoeg weggeedit was om niet gequote te worden maar helaas. Eigen schuld.
Pfff jezus man, ik ben zelfs iets kleiner dan jij 1.77 en ik maak geen big deal van mijn lengte, serieus, get a gripquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef novusordoseclorum het volgende:
Beste Fokkers,
dit klinkt vast heel raar, maar ik ben 25 jaar oud en realiseer me pas het laatste half jaar een opmerkelijk feit: Ik ben klein.
Lengte: 179 centimeter.
'In het echt' ookquote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef Re het volgende:
hey, ik ben ook 1,79 in het echt, ik snap dat als je vrienden allemaal significant langer zijn dat het wat vreemd kan aanvoelen, maar je leven indelen omdat je vrienden langer zijn is natuurlijk een vertekende. je persoonlijkheid en maatschappelijke positie wordt op die lengte nauwelijks beïnvloed.
Ik wist niet dat iedereen dat vond joh.quote:Op zondag 15 december 2013 13:32 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja, tussen de 1.80-1.85 tot ong 1.90
Ik zeg niet dat iedereen dat vind, maar dat dat algemeen gezien word als het schoonheids ideaal in het westen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat iedereen dat vond joh.
Ik zeg alleen dat, ik dat nog nooit hier in het westen, iemand heb horen zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen dat vind, maar dat dat algemeen gezien word als het schoonheids ideaal in het westen.
bitch
Of 1,81 cm?quote:Op zondag 15 december 2013 13:37 schreef D.D.W. het volgende:
Trouwens, je moet ook de lengte pakken die je hebt tegen de tijd dat je gaat slapen. Overdag krimp je namelijk zo rond de 2 cm! Wellicht is TS dus eigenlijk 177 cm.
Novu, jouw lengte is op geen enkele moment een probleem en ook niet iets waarvan ik denk dat jouw positie in de vriendengroep of de maatschappij beïnvloed.quote:Op zondag 15 december 2013 12:37 schreef novusordoseclorum het volgende:
Bedankt voor de lieve comments maar het is niet zo dat ik er echt verdrietig om ben hoor, het was meer de gedachte van 'extra voordeel in het leven' van wat centimeters extra.
Maar ik relativeet het door al deze meningen toch wel beter. Niet iedereen associeert aanzien zo sterk met lengte als ik doe / deed.
Het heeft wel voordelen om 1.79 te zijn... Je bent niet lang, maar zeker ook niet een 'opvallend kleintje', dus ik ben lekker anoniem in grote mensenmassa's ^_^
Eigenlijk ben ik door deze discussie een beter mens geworden. Normaal had ik nauwelijks begrip voor de klachten van korte mensen, maar nu ik werk tussen uitsluitend lange Jannen heb ik een vleugje van dat gevoel zelf mogen ervaren.
Ik hoop van harte dat je over tien jaar dit topic terugvindt, je eigen reacties nog eens leest en je realiseert dat je gedraagt als een enorme kwibus met een obsessie voor een paar centimeter. In afwachting van die dag, en bijbehorende excuses, verblijf ik.quote:
kom ik met m'n 2 meter lange lichaam aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef aequus het volgende:
Ik vind inderdaad dat de TS zich nogal heeft laten kennen, met zijn uitbarsting. En daarna nog de boel proberen te redden met wat gereutel over de "bigger man" proberen te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 14:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je over tien jaar dit topic terugvindt, je eigen reacties nog eens leest en je realiseert dat je gedraagt als een enorme kwibus met een obsessie voor een paar centimeter. In afwachting van die dag, en bijbehorende excuses, verblijf ik.
Hopende dat je hebt genoten van je verblijf op FOK!,
Micson
dat* heb horen zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:06 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen, dat ik dat nog nooit hier in het westen, iemand heb horen zeggen.
Hond
1.58quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt
Het gemiddelde voor vrouwen is volgens de Wiki-link 1.58...quote:
15+quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Het gemiddelde voor vrouwen is volgens de Wiki-link 1.58...
Los van mijn eigen mening, denk ik dat je voor het publiek als vrouw zijnde beter 7cm korter kunt zijn dan langer dan het gemiddelde.
Niet voor Nederland. Dat ligt rond de1.69 m.quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Het gemiddelde voor vrouwen is volgens de Wiki-link 1.58...
Los van mijn eigen mening, denk ik dat je voor het publiek als vrouw zijnde beter 7cm korter kunt zijn dan langer dan het gemiddelde.
Dit verklaart waarom ik tijdens een meeting ooit 1.88 was, en later opeens 1.85. Ik vermeld overal altijd: 1.86 omdat ik het dus niet exact weet.quote:Op zondag 15 december 2013 13:37 schreef D.D.W. het volgende:
Trouwens, je moet ook de lengte pakken die je hebt tegen de tijd dat je gaat slapen. Overdag krimp je namelijk zo rond de 2 cm! Wellicht is TS dus eigenlijk 177 cm.
Japan, India, USA, Frankrijk, Duitsland, Oekraine & Rusland zijn de populaire gebieden om een cosmetische beenverlengingsoperatie te ondergaan.quote:Op zondag 15 december 2013 21:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter dan jezelf de schuld geven. Nee je hebt pech met je lengte TS en ik zou aanraden om je benen te laten verlengen. In Japan wordt het o.a. gedaan.
Ik heb dat hele filmpje gekekenquote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Japan, India, USA, Frankrijk, Duitsland, Oekraine & Rusland zijn de populaire gebieden om een cosmetische beenverlengingsoperatie te ondergaan.
Deze gast bijvoorbeeld, hij is eens in de media geweest omdat hij zijn benen met 22 cm (!) liet verlengen. Is van 170 naar 192 "gegroeid". Hij was erg ongelukkig met zijn lengte, en ironisch genoeg schijnt hij nu "opeens" een lekkere vriendin te hebben
Na de operaties:
[ afbeelding ]
video: http://s1215.photobucket.(...)zpsb7872a85.mp4.html
Ja, hij wilde laten zijn wat zijn conditie is na een lange tijd revalideren.quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb dat hele filmpje gekeken
Kun je beter voor 50k hoeren bestellen. Weet he tenminste zeker dat je neukt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, hij wilde laten zijn wat zijn conditie is na een lange tijd revalideren.
Anyway, als TS 50k euro's wilt betalen voor 10 extra cm dan kan dat bijv. in Duitsland (goedkoop als je het mij vraagt, als je kijkt wat voor extra kansen het je geeft bij/met vrouwen enz)
Dit is natuurlijk de reden dat TS dit topic gestart is, om te horen dat 1.79 toch echt niet zo klein isquote:Op zondag 15 december 2013 22:27 schreef netflanders het volgende:
Wat een onzin, dit. Zolang je niet onder de 170cm zit hoef je je echt nergens zorgen over te maken. De knapste mannen die ik ken zijn zelfs nog kleiner dan jij bent.
Vrouwen willen alleen maar klootzakkenquote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je beter voor 50k hoeren bestellen. Weet he tenminste zeker dat je neukt.
Denken dat je meer kans maakt als je langer bent
Dan ben je gewoon een faler die slappe.kutsmoesjes verzint om de waarheid niet onder ogen te hoeven zien
Wat loop je nou voor bs te lullenquote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je beter voor 50k hoeren bestellen. Weet he tenminste zeker dat je neukt.
Denken dat je meer kans maakt als je langer bent
Dan ben je gewoon een faler die slappe.kutsmoesjes verzint om de waarheid niet onder ogen te hoeven zien
Nog een kaboutercomplex gespotquote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat loop je nou voor bs te lullenMeer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
En ik maar wachten tot zijn been *KNAK* zeiquote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Japan, India, USA, Frankrijk, Duitsland, Oekraine & Rusland zijn de populaire gebieden om een cosmetische beenverlengingsoperatie te ondergaan.
Deze gast bijvoorbeeld, hij is eens in de media geweest omdat hij zijn benen met 22 cm (!) liet verlengen. Is van 170 naar 192 "gegroeid". Hij was erg ongelukkig met zijn lengte, en ironisch genoeg schijnt hij nu "opeens" een lekkere vriendin te hebben
Voor de operatie:
[ afbeelding ]
Na de operaties:
[ afbeelding ]
video: http://s1215.photobucket.(...)zpsb7872a85.mp4.html
Misschien de bovenste 15 centimeterquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef K44S het volgende:
[..]
kom ik met m'n 2 meter lange lichaam aan
Vreemd genoeg blijkt indd uit onderzoek dat vrouwen vallen op mannen met de lengte tussen de 180 en 200 cm.
Ik weet niet hoe het komt, maar blijkbaar trekt het bij mij niet aan
quote:Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef aequus het volgende:
[..]
Misschien de bovenste 15 centimeter
Ik ben 1,79,5quote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef Emm16 het volgende:
-1,72 vind ik klein voor een man.
1,79 is gewoon een mooie lengte.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef K44S het volgende:
[..]
kom ik met m'n 2 meter lange lichaam aan
quote:
Ik moest lachen om het specifieke getal van : 1,79quote:
En waarom quote je mij dan? had er totaal niks mee te makenquote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het specifieke getal van : 1,79
Oh ja, ik zie het.... had dus gewoon 2 qoutes gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef aequus het volgende:
[..]
En waarom quote je mij dan? had er totaal niks mee te maken
Daarom, mensen maken zich druk om niksquote:Op maandag 16 december 2013 17:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het.... had dus gewoon 2 qoutes gemaakt.
Maar ach, ik ken ze langer dan 2 meter.
quote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef Emm16 het volgende:
-1,72 vind ik klein voor een man.
1,79 is gewoon een mooie lengte.
Geloof ik niks van...ik bedoel hij is wel klein (1.70 ofzo?) maar 1m50 is ook wel extreem dan zou hij 11 cm kleiner zijn dan ikquote:Op zondag 15 december 2013 19:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zolang je maar een flinke snikkel hebt, dan is er niks aan de hand.
Tom Cruise is ook 1m50 en kijk hoe hij terecht is gekomen.
Bij Roel van Velzen is het wel echt zo (1,52 m). En kijk hoe succesvol die is. Of de Duitse bas-bariton Thomas Quasthoff (1,34 m).quote:Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Geloof ik niks van...ik bedoel hij is wel klein (1.70 ofzo?) maar 1m50 is ook wel extreem dan zou hij 11 cm kleiner zijn dan ik
Volgens mij is roel van velzen nog kleiner dan 1,52 hoor! Jaa hij heeft ook gewoon een vrouw en kindquote:Op maandag 16 december 2013 20:02 schreef dingesdedinges het volgende:
[..]
Bij Roel van Velzen is het wel echt zo (1,52 m). En kijk hoe succesvol die is. Of de Duitse bas-bariton Thomas Quasthoff (1,34 m).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |