Denk je nou serieus dat ik met het blote oog kan zien of iemand 179 of 180 is? Het is nou niet alsof we het over 10 cm hebben...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Dan krimp ik wel heel snel...
Ik bedoelde de vraag eigenlijk op een fijnproevende manier.
Vind jij die prins echt nog precies even knap? Of zou je, als je mocht kiezen tussen 1 cm korter en 1 cm langer toch voor 1 cm langer hebben gekozen?
Al vind je hem maar 0.001% minder aantrekkelijk, het heeft impact.
Ik geloof je heus wel als je daar echt niet over maalt, dit topic is juist om een genuanceerde publieksopinie te beginnen vormgeven
dan pas je bijna niet meer in het ov meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
ongeveer 195 centimeter
Het probleem is eerder dat zoveel vrouwen geen man willen die kleiner is dan zij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef Life2.0 het volgende:
is niet lang, maar je bent niet kleiner dan vrouwen hoor
Dan had je korter willen zijn, je hebt geen idee hoe onhandig het is om zo lang te zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
ongeveer 195 centimeter
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
ongeveer 195 centimeter
1 cm zie je niet met je ogen, maar voel je wel met je geest.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik met het blote oog kan zien of iemand 179 of 180 is? Het is nou niet alsof we het over 10 cm hebben...
Doe ik alquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:03 schreef hugecooll het volgende:
gwn schoenen met dikke zolen dragen
Jij hebt een heel verstoord beeld van anderen moet ik zeggen. Je bent echt één van de weinigen die zó bezig is met "een centimeter".quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
1 cm zie je niet met je ogen, maar voel je wel met je geest.
Althans, dat denk ik...
Hoe zou jij het vinden als je morgen 3 cm langer bent?
(Je kleding groeit voor het gemak gewoon magisch mee)
Ik zie die 3 cm niet, maar zou je er blij mee zijn?
Het gaat mij niet om die ene centimeter, maar om het feit dat ieder beetje lichaamslengte meer een beetje meer positieve bij-effecten zou kunnen hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt een heel verstoord beeld van anderen moet ik zeggen. Je bent echt één van de weinigen die zó bezig is met "een centimeter".
En behalve dat mn broeken ineens wat te kort zouden zijn zou het me niks uitmaken.
Dat ook ja!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef UpsideDown het volgende:
Komt het misschien omdat jongere personen die je kent nu langer dan jou zijn of worden? Dit vond ik soms wel kut, jongere gasten die je kent en altijd kleiner dan jou zijn geweest maar rond hun 20e je zomaar voorbij schieten.
En? Heb je ondanks je lengte nog wel veel baarmoedermondjes bezeerd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Stel je eens niet zo aan joh. 1.80 is toch niet klein? Dan ben ik een dwerg.
Ik moet me ook niet aanstellen en ik lig er niet wakker van... Ik wil ook niet kleinzielig verkondigen dat mijn leven alleen maar leuker was als ik daadwerkelijk 1.95 was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Stel je eens niet zo aan joh. 1.80 is toch niet klein? Dan ben ik een dwerg.
Reageert de maatschappij op je lengte? Dat zal dan toch echt aan je houding, gedrag en persoonlijkheid liggen. Ik heb d'r namelijk niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Ik moet me ook niet aanstellen en ik lig er niet wakker van... Ik wil ook niet kleinzielig verkondigen dat mijn leven alleen maar leuker was als ik daadwerkelijk 1.95 was.
De rede voor dit topic was dat ik in mijn hoofd voorheen altijd langer was dan nu en dat ik me de laatste tijd heel 'bewust' ben van mijn lengte. Ook hoe de maatschappij reageert op je lengte is natuurlijk interessant en vond ik geschikt om mee te nemen in de OP
Die paar centimeter verschil maakt voor een man net het verschil tussen significant kleiner zijn dan de rest of in een gelijksoortige lengtecategorie thuishoren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef vlindertje89 het volgende:
1.79 en dan jezelf klein noemen.. mijn hemel. Ik ben 1.58 (dan wel vrouw, maar alsnog veel meer beneden gemiddeld dan jij met je 1.79) en ja als het zomaar zou kunnen zou ik best een paar cm erbij willen, maar ik denk niet dat ik minder aantrekkelijk ben of dat ik minder succesvol kan worden in het bedrijfsleven of iets dergelijks daardoor. Ik denk dat je echt teveel de focus legt op die enkele centimeters..
Als je dominante rol gaat aannemen is het weer van: "oohhh, daar heb je weer zo'n klein driftkikkertje die zich probeert te bewijzen"...quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reageert de maatschappij op je lengte? Dat zal dan toch echt aan je houding, gedrag en persoonlijkheid liggen. Ik heb d'r namelijk niks van gemerkt.
Op iemand van 1.79 'reageert' de maatschappij niet, want dat is vrij gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reageert de maatschappij op je lengte? Dat zal dan toch echt aan je houding, gedrag en persoonlijkheid liggen. Ik heb d'r namelijk niks van gemerkt.
Ik kan me goed voorstellen dat je die perceptie hebt Dimachaerus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je dominante rol gaat aannemen is het weer van: "oohhh, daar heb je weer zo'n klein driftkikkertje die zich probeert te bewijzen"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |