Ik klikte verkeerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sommige mensen kunnen er dus beter wél even over nadenken
Vooral dat laatste is natuurlijk goed bedacht. Hij weet dat hij op de fiets moet, dus als die meid mee moet, moet dat wel passen. Dus hij is eerst stoer, maar kent toch twijfels.quote:Uh ik ken je nog niet maar je lijkt op Barbie
En het zou kunnen liggen aan die 5 Bacardi
Maar ik denk dat het ligt aan je mooie face
Aan die mooie en o zo grote reet
En ik hoop dat je past op mn bagagedrager
Heling, maar met een onverwacht goede bijkomstigheid.quote:Vanavond een donnie uitgegeven
De best bestede donnie van m'n leven
Want als ik die junk geen money had gegeven
Dan kon je nu niet achterop
heb dat album ooit nieuw op de kop getikt voor 1,99 EUR, beste prijskwaliteitsverhouding ooit.quote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef methodmich het volgende:
Haha, mooie inderdaad. Hier ga ik zeker voor The Plan trouwens. Fantastisch nummer van een leuke plaat. Moet hem binnenkort maar weer eens draaien. Mooie bijkomstigheid van dit topic, dat je weer eens wat ontdekt.
Bij twijfel gaan voor de plaat die ik altijd mee hum. Simon dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allereerst: het topic begint te lopensteeds iets meer stemmers en reacties. En ook heb ik al behoorlijk wat voorstellen gekregen via DM/PM, waarvoor dank! U komt allen aan de beurt. Suggesties blijven natuurlijk altijd welkom.
Verder: ik denk dat we Gers al wel uit zijn lijden kunnen verlossen. Hij mag van U slechts bij Spinvis achterop zitten.
Game on: het is voor sommigen nu vakantie, voor meerderen een vrij weekend, dus even de zorgen de zorgen laten.
Wat mij brengt bij deze zorgeloze deuntjes.
Poll: Welke track vind je beter?
• Hepcat - No Worries
• Simon Webbe - No Worries
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef pipster het volgende:
Tja ska of een nog wel aanstekelijk hitsingeltje, dan toch maar dat laatste.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef pipster het volgende:
Tja ska of een hitsingeltje, dan toch maar ska
the Plan. Fijne live band. In 2002 gezien in de CBGB's. Zweedse avond daar, erg veel jonge Au Pair meisjesquote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef methodmich het volgende:
Haha, mooie inderdaad. Hier ga ik zeker voor The Plan trouwens. Fantastisch nummer van een leuke plaat. Moet hem binnenkort maar weer eens draaien. Mooie bijkomstigheid van dit topic, dat je weer eens wat ontdekt.
Niet verkeerd....quote:Op maandag 23 december 2013 09:43 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
the Plan. Fijne live band. In 2002 gezien in de CBGB's. Zweedse avond daar, erg veel jonge Au Pair meisjesin het overwegend zweeds publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |