SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat Chamakh weer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Weer een Marokkaan die scoort tegen Chelsea
Assaidi vorige week, vandaag Chamakhquote:
Ja Chamakh scoorde vorige week ook al en de week daarvoor geloof ik. Normaliter een zeldzaamheid en nu lijkt hij ze uit zijn mouw te schudden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Assaidi vorige week, vandaag Chamakh
Tijdelijke opleving, want hij is erg middelmatigquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Chamakh scoorde vorige week ook al en de week daarvoor geloof ik. Normaliter een zeldzaamheid en nu lijkt hij ze uit zijn mouw te schudden.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Tijdelijke opleving, want hij is erg middelmatig
Echt onbegrijpelijk. Vorig seizoen presteerde hij echt geweldig met het beschikbare materiaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Steve Clarke van WBA ontslagen na 1-0 verliespartij van Cardiff City. West Brom won eerder dit seizoen uit bij Man. United, pakte een punt uit bij Chelsea en Everten en thuis tegen Arsenal, werd ternauwernood uitgeschakeld door Arsenal in de FA Cup na penalties, maar verloor de laatste 4 wedstrijden waardoor ze 16e staan.
Ik vind het ook één grote onzin.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk. Vorig seizoen presteerde hij echt geweldig met het beschikbare materiaal.
Dit jaar wat matig, maar alsnog zeker tegen topploegen vaak prima. Sneu hoe goed presterende managers in Engeland er vaak al na een kleine verliesserie uitliggen.
twitter:BBCSporf twitterde op zondag 15-12-2013 om 17:11:58BANTER: Luis Suarez trolled by the Spurs mascot. http://t.co/jkwruGSrAK
reageer retweet
wraakquote:Op zondag 15 december 2013 17:13 schreef F.Begbie het volgende:
twitter:BBCSporf twitterde op zondag 15-12-2013 om 17:11:58BANTER: Luis Suarez trolled by the Spurs mascot. http://t.co/jkwruGSrAK[ afbeelding ] reageer retweet
nicequote:Op zondag 15 december 2013 17:13 schreef F.Begbie het volgende:
twitter:BBCSporf twitterde op zondag 15-12-2013 om 17:11:58BANTER: Luis Suarez trolled by the Spurs mascot. http://t.co/jkwruGSrAK[ afbeelding ] reageer retweet
Even een paar wedstrijden niet. Volgende week bijt hij gewoon weer iemands oor d'r af.quote:Op zondag 15 december 2013 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Suarez is bazig bezig, wel jammer van die smerige trekjes maar dat doet hij niet meer ofwel?
quote:Op zondag 15 december 2013 17:40 schreef Tranquilize het volgende:
Heerlijk weekendje voor Arsenal Liverpool
afkoopsomquote:Op zondag 15 december 2013 18:33 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat AVB binnenkort naar het UWV kan
Aadquote:
Moyes mag wel opdonderen. Ben nogal een Persie fanboyquote:
Ik heb liever dan Van Persie daar weggaat dan Moyes.quote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moyes mag wel opdonderen. Ben nogal een Persie fanboy. Heb verder niks met Utd trouwens.
quote:zo 15 dec 2013, 12:51
'Wenger, haal Van Persie terug'
Van onze Telesportredactie
Arsenal-legende Ian Wright pleit op Twitter voor de terugkeer van Manchester United-aanvaller Robin van Persie bij Arsenal. "Wenger, haal Van Persie terug", is de boodschap van de oud-spits aan de Franse manager van Arsenal.
Wright vindt dat Van Persie onder valse voorwendselen naar Manchester is gehaald. "Zou Robin ook naar United zijn gegaan als hij wist Ferguson het jaar erop zou stoppen? Ik denk het niet", vervolgt Wright.
"Ik ga het terughalen van Van Persie later vandaag introduceren als ik te gast ben bij de BBC", is Wright vastbesloten. Van Persie verkaste in de zomer van 2012 van Manchester United naar Arsenal. Dit leverde woedende reacties bop bij de fans van de Gunners, die zelfs overgingen tot het verbranden van Arsenal-shirts van de Rotterdammer.
De 30-jarige spits van het Nederlands elftal speelde vanaf 2004 bij Arsenal en kwam eerder uit voor Feyenoord en Excelsior.
Gaat nooit gebeuren, van mij mag het hoorquote:
Dat zou helemaal ideaal zijn ja. Maar de meeste topclubs zijn al goed voorzien van topspitsen, zou niet weten waar 'ie heen zou moeten gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 18:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb liever dan Van Persie daar weggaat dan Moyes.
Die fans zijn wel weer om als ie een paar keer gescoord heeft en op zijn Arsenal shirt wijst. Maar gaat niet gebeuren, ik zie Wenger hem niet halen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, van mij mag het hoorMaar veel Arsenal fans zien hem liever niet meer. En ik denk eigenlijk ook niet dat Wenger er trek in heeft.
Real.quote:Op
zondag 15 december 2013 18:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat zou helemaal ideaal zijn ja. Maar de meeste topclubs zijn al goed voorzien van topspitsen, zou niet weten waar 'ie heen zou moeten gaan.
Ze zullen hem idd niet laten gaan naar een concurrent. Denk dat v. Persie overigens liever vandaag dan morgen weg is uit Manchester waar nu de middelmaat hoogtij viert.quote:Op zondag 15 december 2013 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat Man U gewoon 30 miljoen gaat vragen. Veel te veel voor een 31 jarige,blessure gevoelige, speler
quote:Op zondag 15 december 2013 19:04 schreef Tranquilize het volgende:
Van Persie moet gewoon vertrouwen op het kleine jongetje in zich, dan komt het helemaal goed.
niet zo mooitwitter:OptaJoe twitterde op zondag 15-12-2013 om 18:55:030 - This was the first time since Opta started full collection in 2006/07 that Spurs have failed to have a shot on target at home. Bleak. reageer retweet
licht toequote:Op zondag 15 december 2013 19:11 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Niet alleen Spurs heeft verloren, maar ok de FA, van corruptie.
#matchfixing
Dit ja, en een punt meer dan vorige seizoen na 16 wedstrijden.quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef Gramulanion het volgende:
''André Villas-Boas has the best win percentage (54%) of any Tottenham Hotspur manager in the Premier League era''
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 16-12-2013 om 16:26:33AvB been unlucky his most promising signing has been injured for the most part...Eriksen. reageer retweet
100 miljoen geïnvesteerd voor dat ene extra puntje?quote:Op maandag 16 december 2013 13:06 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Dit ja, en een punt meer dan vorige seizoen na 16 wedstrijden.
Ze hebben ook voor 100 miljoen verkocht.quote:Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
100 miljoen geïnvesteerd voor dat ene extra puntje?
Waar Bale is z'n eentje al verantwoordelijk voor is, ja. Als je zoveel centen uitgeeft aan een stel aardige spelers, mag er van mij wel wat progressie geboekt zijn (en dus niet één schamel puntje). Voetbal is niet om aan te gluren ook.quote:Op maandag 16 december 2013 16:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze hebben ook voor 100 miljoen verkocht.
Waarvan 50 miljoen aan talent voor de toekomst is.quote:Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
100 miljoen geïnvesteerd voor dat ene extra puntje?
quote:Op maandag 16 december 2013 18:00 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Waarvan 50 miljoen aan talent voor de toekomst is.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef macca728 het volgende:
Chelsea out in de League Cup 2-1 verlies bij Sunderland !!
Denk niet dat ze er wakker van zullen liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef macca728 het volgende:
Chelsea out in de League Cup 2-1 verlies bij Sunderland !!
quote:
Hij heeft geloof ik net opnieuw getekend voor 2 ton per week.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, z'n centjes dik waard
Daaromquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik net opnieuw getekend voor 2 ton per week.
Hij moet alleen niet teveel rare buien in een seizoen hebben, anders zit hij een half jaar geschorst aan de kant.quote:
Zeker, maar goed daarom zit hij nog bij Liverpoolquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet alleen niet teveel rare buien in een seizoen hebben, anders zit hij een half jaar geschorst aan de kant.
quote:
Zodra Suarez niet in vorm is gaat hij gefrustreerd rondlopen ja. Slecht punt van hem.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet alleen niet teveel rare buien in een seizoen hebben, anders zit hij een half jaar geschorst aan de kant.
De Strootman van Liverpool.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ballen van Suarez vliegen er gewoon allemaal in.
twitter:InfostradaLive twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 14:40:27PL RECORD: Luis SUAREZ becomes the first player to score at least TWO goals in FOUR PL matches in a row. LIV 3-0 CAR (HT) #lfc reageer retweet
Voor een speler die niet Europees speelt onhaalbaarquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:11 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Verkiezing van europees voetballer van het jaar moeten ze in het vervolg pas na de winterstop organiseren.
Heb je gelijk in. Is soms zo vreemd. Rensenbrink slachtte in zijn ééntje alle tegenstanders in 76 namens Anderlecht. Ook het Bayern München van een falende Beckenbauer in de Supercup.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een speler die niet Europees speelt onhaalbaar
Jij bent echt in de 70 he?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Is soms zo vreemd. Rensenbrink slachtte in zijn ééntje alle tegenstanders in 76 namens Anderlecht. Ook het Bayern München van een falende Beckenbauer in de Supercup.
Beckenbauer speelde de finale van het EK en werd voetballer van het jaar.
Volgens mij is Keven Keegan de enige speler die won terwijl ie niet op een groot toernooi speelde in 78.
Wat presteerde Gullit in het EC-87 toen ie won ?quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een speler die niet Europees speelt onhaalbaar
Andere tijdenquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat presteerde Gullit in het EC-87 toen ie won ?
twitter:Catenaccio twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 15:48:14Luis Suárez: de 1e speler ooit die 10 goals maakt in 1 maand Premier League.En er zijn nog 2 matches te gaan in december... [@suarezstats] reageer retweet
Hij haalt gewoon statistieken die alleen Messi en Ronaldo in die flutcompetitie halen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 15:48:14Luis Suárez: de 1e speler ooit die 10 goals maakt in 1 maand Premier League.En er zijn nog 2 matches te gaan in december... [@suarezstats] reageer retweet
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 14:42:35Als Suarez zijn moyenne vasthoudt, eindigt hij dit seizoen op 52 treffers in de Premier League. Niet verkeerd. #LivCar reageer retweet
twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 14:43:37In 1998, 1999 en 2009 was Suarez met 19 goals topscorer geworden in de Premier League. En dat in 11,5 wedstrijd. reageer retweet
Die kunnen dat in Engeland ook wel, maar hij gaat lekker dat is een ding dat zeker is.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij haalt gewoon statistieken die alleen Messi en Ronaldo in die flutcompetitie halen.
Ook de eerste speler die 4 x achter elkaar 2 keer scoort.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
Zou toch geweldig zijn als die kampioen worden. Helaas niet erg realistisch, of ze moeten nu nog flink inkopen in de winterstop.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
Liverpool in ieder geval een dag koploper nu.
[ afbeelding ]
Ik gun het ze ook wel weer een keer, ik denk dat ze wel aardige kans hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn als die kampioen worden. Helaas niet erg realistisch, of ze moeten nu nog flink inkopen in de winterstop.
Is hier al een gif van?quote:
Dramatisch inderdaad en al helemaal op die positiequote:
Geweldenaar. Mooi om te zien dat ze hem erin brengen als de boel weer gered moet wordenquote:
twitter:LFCHistoryShow twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 19:22:42Two South Americans, Coutinho and Suarez went and did some shopping Scouse style.
reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:LFCHistoryShow twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 19:22:42Two South Americans, Coutinho and Suarez went and did some shopping Scouse style. [ afbeelding ][ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:LFCHistoryShow twitterde op zaterdag 21-12-2013 om 19:22:42Two South Americans, Coutinho and Suarez went and did some shopping Scouse style. [ afbeelding ][ afbeelding ] reageer retweet
iets met zwaluw en zomerquote:Op zondag 22 december 2013 15:46 schreef CaptainObvious39 het volgende:
2 -1 Spurs
IN SHERWOOD WE TRUST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
avbquote:Op zondag 22 december 2013 15:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
2x Adebayor
#sherwoodeffect
Adebayorquote:Op zondag 22 december 2013 15:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
2x Adebayor
#sherwoodeffect
quote:Op zondag 22 december 2013 15:48 schreef alors het volgende:
Ah Hooiveld heeft weer gescoord.zijn 30ste eigen goalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
30 is wel erg veel. Denk dat er geen speler in de wereld is die dat aantal maar enigszins benaderd (in het professionele voetbal).quote:Op zondag 22 december 2013 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, totaal zou best kunnen toch, hij doet het nogal eens
Hij doet er wel eens 3 per jaar...quote:Op zondag 22 december 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
30 is wel erg veel. Denk dat er geen speler in de wereld is die dat aantal maar enigszins benaderd (in het professionele voetbal).
twitter:OptaJoe twitterde op zondag 22-12-2013 om 16:24:116 - Tottenham are the first Premier League team this season to record six away wins. Crisis. reageer retweet
dat was zo'n bazen actie. Heel het veld over sprintenquote:
ik zat echt te kijken van WTFquote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat was zo'n bazen actie. Heel het veld over sprinten![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Van Gaal en Spurs: kans is groot
Louis van Gaal heeft zondagavond tegenover de NOS gereageerd op zijn mogelijke aanstelling bij Tottenham Hotspur. De bondscoach sluit een duobaan voor het WK uit, maar bevestigde zijn wens om nog in de Premier League te werken.
De NOS weet uit betrouwbare bron dat Van Gaal zondag samen met voorzitter Daniel Levy van Tottenham Hotspur thuis voor de buis in Noordwijk keek naar de wedstrijd van Tottenham tegen Southampton. Daarnaast onderhandelden de twee over een mogelijk contract.
http://nos.nl/artikel/589857-van-gaal-en-spurs-kans-is-groot.html
Dat Koscielny niet meedoet is een behoorlijke aderlating voor Arsenal. Ik hoop wel dat Walcott in de basis begint.quote:Op maandag 23 december 2013 01:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Heb er alleen een heel slecht gevoel overwordt een smerige typische Chelsea zege
Maaskantjequote:Op maandag 23 december 2013 04:08 schreef chufi het volgende:
Welke Nederlander moet er nu dan wel naar de Spurs?
Die kerel gaat echt ongelofelijk goed wordenquote:
Chelseaquote:Op maandag 23 december 2013 01:49 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Heb er alleen een heel slecht gevoel overwordt een smerige typische Chelsea zege
Genieten, ben niet snel kritisch op spelers van mijn favoriete club, maar wat een faalaankoop. Deze jongen heeft echt alles wat we bij United niet nodig warentwitter:NOSvoetbal twitterde op maandag 23-12-2013 om 13:58:08United lange tijd zonder Fellaini http://t.co/ONBCdpQwJj reageer retweet
quote:
Wat een eindbaas.quote:Op zondag 22 december 2013 17:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat was zo'n bazen actie. Heel het veld over sprinten![]()
Hij doet niets fout. Ze gingen beiden vol voor de balquote:
Liet hij zich maar gelden, hij doet helemaal nietsquote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mike Dean laat zich weer prima gelden. Het zal ook eens niet.
Idd.quote:Op maandag 23 december 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Liet hij zich maar gelden, hij doet helemaal niets
Matigquote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef isgeschiedenis het volgende:
Hoe is het wedstrijdbeeld? Schakel net in.
Beide, de scheids inbegrepen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Van Arsenal kant of beide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |