In een paar woorden weet hij het enige juiste advies te geven, wat een talent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef onlogisch het volgende:
We hebben zowaar een psycholoog in ons midden
Ik ben ook best een talent hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In een paar woorden weet hij het enige juiste advies te geven, wat een talent.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben ook best een talent hoor
3/10 niet verkeerd al zeg ik het zelf
Wel een beetje te veel op zoek naar sensatie.quote:
Ik dacht zelfs 4quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maarja je moet toch wat om die dooie boel (hihi) op te zwepen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wel een beetje te veel op zoek naar sensatie.
Mijn post is verwijderdquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder veelzijdige persoonlijkheid.
Doe dat, 2 kuub zandquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Help me eens, zal ik vandaag iets laten bezorgen of niet? En zo ja; wat dan?
Zalando.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Zsa Zsa Gabor, Mandela, Thatcher en Frisoquote:
1.70, cup B, blondquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nelson Mandela - ouderdom
Prins Friso ---> stekkertje eruit
Theo Bos ---> Alvleesklierkanker
Dick Nanninga
Eddy Wally
Zsa Zsa Gabor
Justine Pelmelay
George Bush sr
Johan Derksen ---> Komt erachter dat Altidore een transfer krijgt naar AC Milan
Barbie van oh oh cherso --> Overdosis
Alberto Contador -- Schiet uit de bocht bij de afdaling van de Alpe D'Huez
Broertjes van de Kerkhoff --> Komen erachter dat ze eigenlijk alleen onzin uitslaan en een slecht imago hebben gekregen
Ja. Een pizza van Domino's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Om z'n gezicht mee bij te werken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zat zelf aan gravel te denken.
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.quote:
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor, Mandela, Thatcher en Friso
Waarom ga je niet koken luie donder?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |