Spijtig. Natuurlijke selectie is een mooi iets.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, ze hebben het nu al zo goed als uitgesloten met een kans van 1 op een miljoen
Ik drink momenteel trouwens een biertje
Dundee United.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
i'd 8-2 be an arsenal fan right now xd xd lolzz
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ja. Ik wist er wel van, maar las me zojuist even in.
Dit is een potentieel gevaar
Ik kijk met spanning uit naar 2029
Everton.
Dag Onlogisch. Het gaat goed met mij. Hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Kapo. Hoe is het met je?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een held en weer de zoveelste bevestiging dat ik verstand heb van voetbal.
Ik haal Barkley namelijk al sinds fm en fifa 10 terug naar Everton en zet hem in de basis.
Net als dat ik met fm 11 al een game had waarin Real Madrid/Spanje speelde met de backs Monreal en Azpilicueta,
Ja goed. Ik luister momenteel naar Q-music, drink een biertje en bewonder mijn aquarium.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag Onlogisch. Het gaat goed met mij. Hoe gaat het met jou?
Ik speelde al met FM 08 met Messi, KOM DAN!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een held en weer de zoveelste bevestiging dat ik verstand heb van voetbal.
Ik haal Barkley namelijk al sinds fm en fifa 10 terug naar Everton en zet hem in de basis.
Net als dat ik met fm 11 al een game had waarin Real Madrid/Spanje speelde met de backs Monreal en Azpilicueta,
Verklaar je nader, Het is toch ontzettende wijzend op het feit dat ik oog heb voor voetbal talent gezien ik drie jaar op voorhand al aanvoel welke spelers er in 2013/2014 doorbreken ?quote:
Ik zit in een joggingbroek achter mijn pc te wachten tot ik het kan opbrengen om te gaan studeren. Ondertussen drink ik een anderhalve liter spa rood op om het vochttekort dat ik vannacht heb opgelopen aan te vullen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja goed. Ik luister momenteel naar Q-music, drink een biertje en bewonder mijn aquarium.
Wat is jouw sfeerimpressie momenteel?
Hoe is een game daarvoor een argument? Als ze slecht waren in die game had je ze niet gehaald toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verklaar je nader, Het is toch ontzettende wijzend op het feit dat ik oog heb voor voetbal talent gezien ik drie jaar op voorhand al aanvoel welke spelers er in 2013/2014 doorbreken ?
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verklaar je nader, Het is toch ontzettende wijzend op het feit dat ik oog heb voor voetbal talent gezien ik drie jaar op voorhand al aanvoel welke spelers er in 2013/2014 doorbreken ?
Het zijn allemaal matige spelers tot dat een geweldige trainer zo als ik ze traint.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe is een game daarvoor een argument? Als ze slecht waren in die game had je ze niet gehaald toch?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zijn allemaal matige spelers tot dat een geweldige trainer zo als ik ze traint.
Shane Duffy bijvoorbeeld werd bij mij echt een beest in de verdediging ,
Over een paar jaar is Duffy de nieuwe Ferdinand/Terry,,
Ik heb een bijzonder veelzijdige persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef onlogisch het volgende:
We hebben zowaar een psycholoog in ons midden
Wat fijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder veelzijdige persoonlijkheid.
Uh,.. geweldig!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat fijn
En wat is precies jouw eigen gevoel daarbij?
In een paar woorden weet hij het enige juiste advies te geven, wat een talent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:23 schreef onlogisch het volgende:
We hebben zowaar een psycholoog in ons midden
Ik ben ook best een talent hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In een paar woorden weet hij het enige juiste advies te geven, wat een talent.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben ook best een talent hoor
3/10 niet verkeerd al zeg ik het zelf
Wel een beetje te veel op zoek naar sensatie.quote:
Ik dacht zelfs 4quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maarja je moet toch wat om die dooie boel (hihi) op te zwepen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wel een beetje te veel op zoek naar sensatie.
Mijn post is verwijderdquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder veelzijdige persoonlijkheid.
Doe dat, 2 kuub zandquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Help me eens, zal ik vandaag iets laten bezorgen of niet? En zo ja; wat dan?
Zalando.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Zsa Zsa Gabor, Mandela, Thatcher en Frisoquote:
1.70, cup B, blondquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nelson Mandela - ouderdom
Prins Friso ---> stekkertje eruit
Theo Bos ---> Alvleesklierkanker
Dick Nanninga
Eddy Wally
Zsa Zsa Gabor
Justine Pelmelay
George Bush sr
Johan Derksen ---> Komt erachter dat Altidore een transfer krijgt naar AC Milan
Barbie van oh oh cherso --> Overdosis
Alberto Contador -- Schiet uit de bocht bij de afdaling van de Alpe D'Huez
Broertjes van de Kerkhoff --> Komen erachter dat ze eigenlijk alleen onzin uitslaan en een slecht imago hebben gekregen
Ja. Een pizza van Domino's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:29 schreef GGMM het volgende:
Om z'n gezicht mee bij te werken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zat zelf aan gravel te denken.
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.quote:
Zsa Zsa leeft nog hoor. Of nja, ze is wel dood ze weet het zelf alleen nog nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zsa Zsa Gabor, Mandela, Thatcher en Friso
Waarom ga je niet koken luie donder?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier nog een pizza liggen. Als ik dan bestel wil ik natuurlijk iets anders. Anders kan ik net zo goed m'n eigen pizza opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |