is ie echt leuk?? Zit te twijfelen om hem open te maken of om hem te verkopen en dan bf4 halen :squote:Op maandag 16 december 2013 07:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow Fall
Echt een van de meest sfeervolle shooter campaigns in jaren.
En de soundtrack is echt fenomenaal!
Leukste SP die ik in jaren gespeeld heb, online nog niet gedaan.quote:Op maandag 16 december 2013 07:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
is ie echt leuk?? Zit te twijfelen om hem open te maken of om hem te verkopen en dan bf4 halen :s
Singleplayer de beste nextgen shooter iigquote:Op maandag 16 december 2013 07:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
is ie echt leuk?? Zit te twijfelen om hem open te maken of om hem te verkopen en dan bf4 halen :s
Ben eigenlijk alleen maar met de multiplayer bezig, ik maak niet veel kills maar dat maakt niet uit want het is leuk.quote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Singleplayer van Killzone shadowfall is heel erg vet.
Speel hem op hard uit en je bent wel redelijk klaar voor de multiplayingz.
Flanken die lui.quote:Op maandag 16 december 2013 08:01 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kom je door dat level in Killzone chapter 6 of 7 dat je in dat ruimteschip zit met je team en er 100 vijanden komen met die schilden?
Als je nog moeite hebt kun je het beste proberen een onverwachte route te nemen en mensen langs achteren besluipenquote:Op maandag 16 december 2013 09:46 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik bak echt geen ene fuck van BF4 online zeg.....
Steeds wanneer ik iemand in mijn vizier heb, lig ik gestrekt. Zal wel aan mijn sensitivity liggen, moet er nog mee pielen.
Wel mijn shock pedals unlocked, dus ik kan weer gaan reviven zoals ik altijd al deed in BF. Long live Conquest Large.
Gewoon wennen, ik was BF3 op de pc gewend.
Tof! Thanksquote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef Pheno het volgende:
This is for the players:
GAM / Win een PS4-gamespakket
Dat doe ik ook, maar dan struikel ik over de snipers....quote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nog moeite hebt kun je het beste proberen een onverwachte route te nemen en mensen langs achteren besluipenHet is geen cod
Thanks, wilde hem vanmiddag gaan halen, maar laat maar.quote:Op maandag 16 december 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb BF4 ook amper nog gespeeld online, kies er steeds voor om verder te gaan met Shadow Fall.
Trouwens ook NFS Rivals gehaald vorige week, leuk maar dit is wel de enige game die ik heb waar ik niet onder de indruk ben van de graphics.
Er zit echt enorm veel slowdown in, bij elke bocht zie je het zowat..
Verder wel leuk om te spelen dus maar grafisch het minst indrukwekkend van al mijn PS4 games.
Begrijp me niet verkeerd, het is een prima game verder!quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Thanks, wilde hem vanmiddag gaan halen, maar laat maar.
Ik had het bij AC:BF, ja het zag er wat strakker uit, maar dat was het ook wel. Ik heb nooit wat gehad met AC en dezelfde houterige besturing was aanwezig. Nee, niks voor mij.
Gelukkig kunnen ruilen voor BF4. Die 2e missie is MOOI!!! (Shanghai)
Ik zal hem wel fout hebbenquote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef Pheno het volgende:
This is for the players:
42 lijkt me iig overduidelijk fout, gezien ie op verzoek later is toegevoegdquote:
Potver nog een moeilijke vraag ook omdat er een shitload is uitgesteld en ter vervanging is uitgebrachtquote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef Pheno het volgende:
This is for the players:
Ik heb NFS op de PS3 gespeeld en daar vond ik het ook erg vet. Maar geen framedrops e.d gezien daar.quote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, het is een prima game verder!
Al die missies zijn mooiquote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Thanks, wilde hem vanmiddag gaan halen, maar laat maar.
Ik had het bij AC:BF, ja het zag er wat strakker uit, maar dat was het ook wel. Ik heb nooit wat gehad met AC en dezelfde houterige besturing was aanwezig. Nee, niks voor mij.
Gelukkig kunnen ruilen voor BF4. Die 2e missie is MOOI!!! (Shanghai)
Ik vond de prijsvraag ook niet gemakkelijk. Ik twijfel ook over het goede antwoord. Maar ach, als ik niet win hoop ik dat er iemand anders blij mee isquote:Op maandag 16 december 2013 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Potver nog een moeilijke vraag ook omdat er een shitload is uitgesteld en ter vervanging is uitgebracht
Ik twijfel wat het goede antwoord is
Killzone is een aanrader imo.quote:Op maandag 16 december 2013 07:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
Misschien speel ik tegen die tijd ff met je meequote:Op maandag 16 december 2013 12:05 schreef HostiHawaii het volgende:
Vanavond ben ik wel even online met BF4 om 8 uur.
Sta je al in mijn lijst?quote:Op maandag 16 december 2013 12:12 schreef Bolters het volgende:
[..]
Misschien speel ik tegen die tijd ff met je mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |