Playroom telt niet mee, het is ook geen game dat uitgegeven is, maar een stukje software die al ingebouwd is. het gaat dus om volwaardige games, die je als gebruiker kunt kopen of kunt downloaden van PSN.quote:Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Is dit incl PSN games en 'games' zoals PlayRoom?
Is dat OF een vereiste? Ergo tellen PSN only games ook mee (games die dus niet in de retail te koop zijn)?quote:Op maandag 16 december 2013 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Playroom telt niet mee, het is ook geen game dat uitgegeven is, maar een stukje software die al ingebouwd is. het gaat dus om volwaardige games, die je als gebruiker kunt kopen of kunt downloaden van PSN.
psn only telt mee.quote:Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is dat OF een vereiste? Ergo tellen PSN only games ook mee (games die dus niet in de retail te koop zijn)?
Alles is op Google te vinden. Een vraag verzinnen die dat niet is, is onmogelijk. En anders is het antwoord 42.quote:Op maandag 16 december 2013 10:32 schreef spierbal het volgende:
Even serieus, dit kan je toch zo met google opzoeken?
Ja klopt, maar dit staat zelfs op wikipedia. Nu is het een kwestie van hopen dat jij de degene bent die uitgeloot wordt. Dus in principe kan je gewoon een user grabbelen die op fok aanwezig is.quote:Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is op Google te vinden. Een vraag verzinnen die dat niet is, is onmogelijk. En anders is het antwoord 42.
Dat is het altijd.quote:Op maandag 16 december 2013 10:37 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit staat zelfs op wikipedia. Nu is het een kwestie van hopen dat jij de degene bent die uitgeloot wordt. Dus in principe kan je gewoon een user grabbelen die op fok aanwezig is.
Ja maar met een moeilijke prijsvraag wordt de uitlotingen wel wat selectieverquote:
Blijkbaar is dit een moeilijke prijsvraag aangezien niemand het juiste antwoord heeft.quote:Op maandag 16 december 2013 10:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja maar met een moeilijke prijsvraag wordt de uitlotingen wel wat selectiever
Ik denk dat er aardig wat foutieve antwoorden zullen zijn als ze puur naar wiki gaan kijken. Mijn gok. Ik kan het nu nog niet zien, de gegeven antwoorden zie ik pas als de prijsvraag sluit. Maar ik zou niet zo zeker zijn van je zaakquote:Op maandag 16 december 2013 10:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, wees gewoon blij dat Fok iets leuks probeert te doen voor de users, gewoon invullen en klaar.quote:Op maandag 16 december 2013 10:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dan tel je verkeerdquote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Pheens het goede antwoord staat er niet bij![]()
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, wees gewoon blij dat Fok iets leuks probeert te doen voor de users, gewoon invullen en klaar.
Ik kan 42 niet bij de antwoorden selecteren. Kan je dit nog aanpassen?quote:Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is op Google te vinden. Een vraag verzinnen die dat niet is, is onmogelijk. En anders is het antwoord 42.
Donequote:Op maandag 16 december 2013 11:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan 42 niet bij de antwoorden selecteren. Kan je dit nog aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |