Wat een jankers daar zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:13 schreef Amoeba het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)echte+aangepast.aspx
Homofielen.
Precies ja. Net als die verkeerslichten daar, what the fuck is gaande man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat een jankers daar zeg.
Die snelweg lag er al jaren langer dan de woonwijk en nu hebben ze er ineens last van dat je 130 ipv 120 mag.
20 jaren plan, komen nieuwe afslagen en allesquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies ja. Net als die verkeerslichten daar, what the fuck is gaande man.
Ja precies. Schaf of heel die snelweg af en noem het de N270 of opritten en alles en dan TOT de verkeerslichten bij Brandevoort A270.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
20 jaren plan, komen nieuwe afslagen en alles
Nu is het een afslag voor de Golfbaan. Wel goed voor het milieu, dat 20+ auto's moeten stoppen & optrekken omdat er 1 iemand uit de zijstraat komt.
Als ik ben wezen golfen wil ik graag ook de kans krijgen om met m'n Volvo de rijbaan op te gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
20 jaren plan, komen nieuwe afslagen en alles
Nu is het een afslag voor de Golfbaan. Wel goed voor het milieu, dat 20+ auto's moeten stoppen & optrekken omdat er 1 iemand uit de zijstraat komt.
Dan kun je prima via Brandevoort naar Eindhovenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als ik ben wezen golfen wil ik graag ook de kans krijgen om met m'n Volvo de rijbaan op te gaan.
Ja, dat je ineens nog maar 100 ofzo mag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies ja. Net als die verkeerslichten daar, what the fuck is gaande man.
Nou 130-70-100quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ja, dat je ineens nog maar 100 ofzo mag.en daarna weer 130
Oh wacht 70 inderdaad ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou 130-70-100
70 bij de verkeerslichten. JA LATEN WE DAT DOEN WANT DAT IS GENIAAL
nee.
Ik ga m'n spullen maar eens pakken om mij vervolgens met veel pijn richting die A270 te begeven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:33 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Oh wacht 70 inderdaad ja.Nog kutter.
Alternatief: http://nl.wikipedia.org/wiki/Honda_Goldwingquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:51 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Motorrijders die klagen dat ze het koud hebbenKoop een auto, dan kun je lekker de verwarming aan zetten. En als het regent, hagelt of sneeuwt blijf je nog droog ook.
In een auto hoef je geen speciaal pak aan te hebben om droog te blijven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:53 schreef TostiTijd het volgende:
Met een goed pak blijf je ook gewoon droog
Lekker in een koekblik zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:55 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
In een auto hoef je geen speciaal pak aan te hebben om droog te blijven.
Gelukkig kan een A1 'motor' nauwelijks 130quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat een jankers daar zeg.
Die snelweg lag er al jaren langer dan de woonwijk en nu hebben ze er ineens last van dat je 130 ipv 120 mag.
Nee oké, da's een voordeel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:55 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
In een auto hoef je geen speciaal pak aan te hebben om droog te blijven.
niet op zo'n snorscooter als TS heeftquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb begrepen dat het sowieso gevaarlijk is, al is het 30 graden, om zonder beschermende kleding op pad te gaan met dat ding.
Glijd jij maar eens met 30kmh over het asfalt dan...quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:12 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
niet op zo'n snorscooter als TS heeft
Ja doe, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Glijd jij maar eens met 30kmh over het asfalt dan...
Dan liever zomerhandschoenen, koude klauwen en onderweg veel stoppen om even op te warmen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:
Tevens is motorrijden met winterhandschoenen ook een klachtwaardig puntwat rijdt dat zaad zeg.
Die conclusie delen wij in ieder gevalquote:
Me dunkt dat TS beginnend rijder is, denk dat ie daarom ook nog maar 1 paar heeft qua kleding. Kan het mis hebben wat betreft het eerste natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 11:35 schreef Anne het volgende:
Da's mooi kut. Maar heb je inderdaad maar één paar handschoenen? Ik heb er volgens mij 4.
zomerhandschoenen en handkappen kom je een flink eind mee. Maar motorrijden in de kou is sowieso kut hoe dan ook.quote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan liever zomerhandschoenen, koude klauwen en onderweg veel stoppen om even op te warmen.
Maar beide is gewoon kut. Winter!!
Toen ik mijn rijbewijs nog niet had, maar bezig was met lessen had ik al wel 2 paar handschoenen heurquote:Op zondag 15 december 2013 13:46 schreef Double.D het volgende:
[..]
Me dunkt dat TS beginnend rijder is, denk dat ie daarom ook nog maar 1 paar heeft qua kleding. Kan het mis hebben wat betreft het eerste natuurlijk.
Goed bezigquote:Op zondag 15 december 2013 14:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen ik mijn rijbewijs nog niet had, maar bezig was met lessen had ik al wel 2 paar handschoenen heur(zomer en winter).
Ik had inderdaad rijles rondom de winterperiodequote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef Double.D het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Had je dan toevallig rijles rondom de winterperiode of dacht je als ik dan toch al in de winkel sta, dan ga ik maar voor beide?
Ik heb toen ik begon enkel zomerhandschoenen gekocht en daarmee de eerste winter gewoon mee gereden. Ik begon altijd pas 10 minuten later met werken dan mijn collegae![]()
datquote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef Revolution-NL het volgende:
Dat 11kw rijbewijs. Toen ik 16 was had mijn 50cc scooter zelfs meer vermogen. Echt levensgevaarlijk om met zo'n ding de snelweg op te gaan.
Ik heb echt medelijden met mensen die 11kw moeten rijden. Een maatje van mij had jaren terug nog een 25kw, zelfs dat was niet voorruit te branden.
staan toch geen flitsers daarquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:13 schreef Amoeba het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)echte+aangepast.aspx
Homofielen.
Als je weet hoe je moet rijden trek je met een 25kW machine elk blik eruit, en een top van ~170 volstaat prima op de snelweg.quote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat
nederland_________________!
de 25kw kun je amper de snelweg op
niet terugevoerde 600'squote:Op zondag 15 december 2013 19:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je weet hoe je moet rijden trek je met een 25kW machine elk blik eruit, en een top van ~170 volstaat prima op de snelweg.
Ze moeten de 35kW van nu hanteren en twee jaar laten gelden voor lederen beginnende motorrijder, dat is veel beter. Iemand van 24 die met zijn volle A rijbewijs en zonder ervaring op een GSX-R1000 klimt klapt net zo goed gewoon op zijn achterwiel tegen de eerste de beste muur aan
Ik heb ook een YBR125, ben nog nooit iemand tegengekomen die er ook een heeft!quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:08 schreef TostiTijd het volgende:
TS heeft een ybr125 (inb4 opgevoerde brommer)
En heb mijn handschoenen bij mijn vriendin laten liggen, nu moest ik vanmorgen naar het werk rijden zonder handschoenen, Eindhoven-Helmond. Nu heb ik geen vingers meer en typ ik met mijn neus.
Naar 25kW teruggevoerde 600's zijn prima te doen op de snelweg. Dat gaat gewoon in 4 seconden naar de 100 en haalt 170. Of begrijp ik je nu verkeerd en doel je op die 250-400cc fietsen?quote:Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niet terugevoerde 600's
gewoon 25kw blokkies, dat is geen doen voor de snelweg
ja maar dat is niet regeltjesgeil
Wat een onzinquote:Op zondag 15 december 2013 19:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je weet hoe je moet rijden trek je met een 25kW machine elk blik eruit, en een top van ~170 volstaat prima op de snelweg.
Ze moeten de 35kW van nu hanteren en twee jaar laten gelden voor lederen beginnende motorrijder, dat is veel beter. Iemand van 24 die met zijn volle A rijbewijs en zonder ervaring op een GSX-R1000 klimt klapt net zo goed gewoon op zijn achterwiel tegen de eerste de beste muur aan
Je bent dus ook de lul..quote:Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb ook een YBR125, ben nog nooit iemand tegengekomen die er ook een heeft!
Even een andere vraag; als je met je neus typt, hoe heb je de smiley dan ingevoegd?
Hoezo de lul? Als ik een rit maak waarbij ik niet op de snelweg kom pak ik de 125, bij snellere/langere tochten pak ik één van de 'grote' motoren.quote:Op zondag 15 december 2013 19:54 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Je bent dus ook de lul..
En die smiley typte een collega van me. Mijn vingers zijn inmiddels terug
Hij rijdt inderdaad wel fijn, maar vind het niet echt een motor.. Juli volgend jaar mag ik tot 35kw rijden, dat noem ik wel echt motorenquote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoezo de lul? Als ik een rit maak waarbij ik niet op de snelweg kom pak ik de 125, bij snellere/langere tochten pak ik één van de 'grote' motoren.
Ik mag al tien jaar onbeperkt rijden, maar vind de YBR gewoon een topmotortje. Super zuinig (heb ooit 1 op 55 gehaald!), enorm onderhoudsvriendelijk en hij stuurt ongelooflijk makkelijk tussen de files / het stadsverkeer door.quote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Hij rijdt inderdaad wel fijn, maar vind het niet echt een motor.. Juli volgend jaar mag ik tot 35kw rijden, dat noem ik wel echt motoren
Daar heb je inderdaad erg sterke punten, het enige wat ik mis is de brute kracht die een motor naar mijn mening moet hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 20:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik mag al tien jaar onbeperkt rijden, maar vind de YBR gewoon een topmotortje. Super zuinig (heb ooit 1 op 55 gehaald!), enorm onderhoudsvriendelijk en hij stuurt ongelooflijk makkelijk tussen de files / het stadsverkeer door.
En wat andere mensen ervan vinden, dat interesseert me weinig. Als ik aan de pomp sta, ben ik degene die lacht.
En daar heb ik dus twee andere motoren voor.quote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad erg sterke punten, het enige wat ik mis is de brute kracht die een motor naar mijn mening moet hebben
fietsen, die zijn pas zuinig!quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En daar heb ik dus twee andere motoren voor.
Maar weer even ontopic; ik zat vandaag op een ongemotoriseerde fiets, en ook dat was geen aanrader zonder handschoenen. M.a.w. altijd handschoenen aan! Niet alleen tegen de kou, maar ook vooral als bescherming van je poezelige handjes.
Mooi zo. En nu naar bedje!quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef TostiTijd het volgende:
[..]
fietsen, die zijn pas zuinig!
Ja ik weet het, zal ze nooit meer vergeten mam
ja juist niet de terugevoerde, natuurlijk zijn die sneller (en snel genoeg)quote:Op zondag 15 december 2013 19:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Naar 25kW teruggevoerde 600's zijn prima te doen op de snelweg. Dat gaat gewoon in 4 seconden naar de 100 en haalt 170. Of begrijp ik je nu verkeerd en doel je op die 250-400cc fietsen?
Mm ik vind het vooral zo'n probleem met gewicht vaak.quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En daar heb ik dus twee andere motoren voor.
Maar weer even ontopic; ik zat vandaag op een ongemotoriseerde fiets, en ook dat was geen aanrader zonder handschoenen. M.a.w. altijd handschoenen aan! Niet alleen tegen de kou, maar ook vooral als bescherming van je poezelige handjes.
datquote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat een onzin
Gewoon iedereen gelijk vol vermogen. Ik ken werkelijk niemand die het gas vol open durft te draaien voor de eerste paar keer op een 1000 (tenzij ze ervaring hebben met literbikes). Heel dat beperkt rijden haalt de lol weg, laat mensen zelf kiezen.
De meeste mensen kiezen toch een 600 of 750 en zelfs daarmee kunnen/durven ze niet volle bak mee te rijden.
op de trapfiets heb ik grappig genoeg nooit, maar ik de 50cc of lichte pak verstuur ik mij wel eens jaquote:Op zondag 15 december 2013 21:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mm ik vind het vooral zo'n probleem met gewicht vaak.
Als ik na twee maanden motorrijden weer eens op de trapfiets stap ziet de eerste bocht die ik maak er altijd heerlijk lomp uitben dik 220kg onder mijn kont gewend, zo'n mountainbikeje van 8,5kg stuurt toch wel aanzienlijk anders
quote:Op zondag 15 december 2013 21:12 schreef lezut het volgende:
Als je handvatverwarming wil laten werken op een 11kW motor mag je wel een extra aggregaat meenemen
Gemotoriseerde koektrommelsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |