Alternatief: http://nl.wikipedia.org/wiki/Honda_Goldwingquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:51 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Motorrijders die klagen dat ze het koud hebbenKoop een auto, dan kun je lekker de verwarming aan zetten. En als het regent, hagelt of sneeuwt blijf je nog droog ook.
In een auto hoef je geen speciaal pak aan te hebben om droog te blijven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:53 schreef TostiTijd het volgende:
Met een goed pak blijf je ook gewoon droog
Lekker in een koekblik zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:55 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
In een auto hoef je geen speciaal pak aan te hebben om droog te blijven.
Gelukkig kan een A1 'motor' nauwelijks 130quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat een jankers daar zeg.
Die snelweg lag er al jaren langer dan de woonwijk en nu hebben ze er ineens last van dat je 130 ipv 120 mag.
Nee oké, da's een voordeel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:55 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
In een auto hoef je geen speciaal pak aan te hebben om droog te blijven.
niet op zo'n snorscooter als TS heeftquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb begrepen dat het sowieso gevaarlijk is, al is het 30 graden, om zonder beschermende kleding op pad te gaan met dat ding.
Glijd jij maar eens met 30kmh over het asfalt dan...quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:12 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
niet op zo'n snorscooter als TS heeft
Ja doe, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Glijd jij maar eens met 30kmh over het asfalt dan...
Dan liever zomerhandschoenen, koude klauwen en onderweg veel stoppen om even op te warmen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:
Tevens is motorrijden met winterhandschoenen ook een klachtwaardig puntwat rijdt dat zaad zeg.
Die conclusie delen wij in ieder gevalquote:
Me dunkt dat TS beginnend rijder is, denk dat ie daarom ook nog maar 1 paar heeft qua kleding. Kan het mis hebben wat betreft het eerste natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 11:35 schreef Anne het volgende:
Da's mooi kut. Maar heb je inderdaad maar één paar handschoenen? Ik heb er volgens mij 4.
zomerhandschoenen en handkappen kom je een flink eind mee. Maar motorrijden in de kou is sowieso kut hoe dan ook.quote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan liever zomerhandschoenen, koude klauwen en onderweg veel stoppen om even op te warmen.
Maar beide is gewoon kut. Winter!!
Toen ik mijn rijbewijs nog niet had, maar bezig was met lessen had ik al wel 2 paar handschoenen heurquote:Op zondag 15 december 2013 13:46 schreef Double.D het volgende:
[..]
Me dunkt dat TS beginnend rijder is, denk dat ie daarom ook nog maar 1 paar heeft qua kleding. Kan het mis hebben wat betreft het eerste natuurlijk.
Goed bezigquote:Op zondag 15 december 2013 14:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen ik mijn rijbewijs nog niet had, maar bezig was met lessen had ik al wel 2 paar handschoenen heur(zomer en winter).
Ik had inderdaad rijles rondom de winterperiodequote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef Double.D het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Had je dan toevallig rijles rondom de winterperiode of dacht je als ik dan toch al in de winkel sta, dan ga ik maar voor beide?
Ik heb toen ik begon enkel zomerhandschoenen gekocht en daarmee de eerste winter gewoon mee gereden. Ik begon altijd pas 10 minuten later met werken dan mijn collegae![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |