Sinister-D- | zaterdag 14 december 2013 @ 08:44 |
![]() Teams: - Ferrari - Force India - Lotus F1 Team - McLaren - Mercedes AMG - Red Bull Racing - Sauber - Scuderia Toro Rosso - Caterham F1 Team - Marussia F1 Team - Williams ![]() WCC 2013 Chassis/Motor: RB10 - Renault V6 turbo 01. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13 02. Daniel Ricciardo ![]() Chassis/Motor: Mercedes F1 W05 - Mercedes V6 turbo 03. Nico Rosberg 04. Lewis Hamilton WDC 2008 ![]() Chassis/Motor: Ferrari ??? - Ferrari V6 05. Fernando Alonso WDC 2005/06 06. Kimi Räikkönen WDC 2007 ![]() Chassis/Motor: Lotus E22 - Renault V6 Turbo 07. Romain Grosjean 08. Pastor Maldonado ![]() Chassis/Motor: McLaren MP4-29 - Mercedes V6 Turbo 09. Jenson Button WDC 2009 10. Kevin Magnussen ![]() Chassis/Motor: Force India VJM07 - Mercedes V6 Turbo 11. Nico Hulkenberg 12. Sergio Perez ![]() Chassis/Motor: Sauber C33 - Ferrari V6 Turbo 14. Adrian Sutil 15. TBA Kanshebbers: Sergei Sirotkin, Esteban Gutierrez, Vitaly Petrov, Giedo van der Garde. ![]() Chassis/Motor: Toro Rosso STR9 - Renault V6 Turbo 16. Jean-Éric Vergne 17. Daniil Kvyat ![]() Chassis/Motor: Williams FW36 - Mercedes V6 Turbo 18. Felipe Massa 19. Valteri Bottas ![]() Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo 20. Jules Bianchi 21. TBA Kanshebbers: Max Chilton, Vitaly Petrov, Rodolfo Gonzalez, Stoffel Vandoorne ![]() Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo 22. TBA 23. TBA Kanshebbers: Charles Pic, Giedo van der Garde, Marcus Ericsson, Heikki Kovalainen, Alexander Rossi, Robin Frijns Voor meer info zie de [F1] Silly season topics F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Autosport.com - Blog James Allen - Auto Motor und Sport - BBC F1 (Aankomende) Nederlandse coureurs: - Ho-Pin Tung - Beitske Visser - Giedo van der Garde - Nigel Melker - Robin Frijns - Max & Jos Verstappen - Nyck de Vries - Jeroen Slaghekke - Kelvin Snoeks - Daniël de Jong Zie verder de topics over Nederlandse Talenten. Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices) Regulations pagina van FIA Testkalender 2014 ![]() Racekalender 2014, bestaande uit 19 races ![]() Wijzigingen 2014 uitgelegd Verwachte uiterlijk voor de 2014 wagens. ![]() ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 14-12-2013 09:23:42 ] | |
Sinister-D- | zaterdag 14 december 2013 @ 08:46 |
Laatste posts:
Wat een onzin. Zo creëer je zelfs een clean run vanaf die startplek, omdat coureur X niet in het start mêlee zit. En die zit er in bocht 1 er direct weer bij. | |
Sinister-D- | zaterdag 14 december 2013 @ 10:36 |
Users die dromen van een baan in de F1? Force India heeft genoeg vacatures open staan, en Mercedes heeft ook nog een plaatsje vrij ![]() En mocht dat niet lukken, dan heeft het nog wel wat alternatieven ![]() http://motorsport-jobs.autosport.com/ | |
PPL | zaterdag 14 december 2013 @ 10:37 |
Ik haal deze ook nog even naar dit deel toe...
| |
Sinister-D- | zaterdag 14 december 2013 @ 10:58 |
http://www.fia.com/sites/(...)ONS%202013-12-09.pdf Sectie 21 in het sporting regulation. De nummers vallen onder de noemer van de wagen livery. Article 19.1(b)(iii) waar naar verwezen wordt in punt 21.2 En om dan je vragen te beantwoorden: zoals ik het lees, krijgen ze gewoon een nummer toegewezen door de FIA als hun eerste/originele nummer reeds in gebruik is. . [ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 14-12-2013 11:10:02 ] | |
JohnB52 | zondag 15 december 2013 @ 10:55 |
Nog 90 dagen! | |
Geralt | zondag 15 december 2013 @ 11:02 |
![]() ![]() | |
Geralt | zondag 15 december 2013 @ 11:05 |
Geruchten dat Eric Boullier Lotus heeft verlaten of gaat verlaten ![]() En het Amerikaanse FOX meldt dat GodverVanDerGarde de meeste kans maakt op het stoeltje van Sauber ![]() | |
Sinister-D- | zondag 15 december 2013 @ 11:35 |
Concept tekening naar aanleiding van de nieuwe regels:![]() | |
Geralt | zondag 15 december 2013 @ 11:36 |
Nouja liever dit dan zo een piemelneus. Hier kan ik nog wel mee leven ![]() | |
Peterselieman | zondag 15 december 2013 @ 11:42 |
ziet er beter uit dan de neus waar de meeste teams waarschijnlijk voor kiezen. | |
Nober | zondag 15 december 2013 @ 11:43 |
Je kan ook zo'n neus nemen.![]() ![]() McLaren in het oranje in 2014? | |
Sinister-D- | zondag 15 december 2013 @ 11:45 |
Vodafone verdwijnt komend jaar dus het rood zal verdwijnen, en ze zijn niet meer het Mercedes-works team dus het chrome/zilveren zal ook weggaan. Dus er zit waarschijnlijk een livery wijziging aan te komen. En dan zou oranje (waar veel mensen op hopen) een logische keus zijn, aangezien dat de kleur is waar Bruce Mclaren ooit mee begon ![]() | |
Nober | zondag 15 december 2013 @ 11:50 |
Bruce begon ook ooit met Ford motoren maar iedereen heeft het over hoe geweldig het is dat McLaren-Honda weer samen gaan in 2015. | |
JohnB52 | zondag 15 december 2013 @ 12:10 |
Is maar een concept he, en McLaren heeft vroeger wel eens vaker in het oranje getest, voorafgaand aan.het seizoen. | |
Ferry_76 | zondag 15 december 2013 @ 13:03 |
Die Ferrari gaat nog wel, maar dat McLaren concept... ![]() | |
Xebber | zondag 15 december 2013 @ 13:16 |
![]() Vogelbekdier. | |
Sinister-D- | zondag 15 december 2013 @ 13:17 |
![]() | |
Xebber | zondag 15 december 2013 @ 13:18 |
Haha! ![]() ![]() | |
Funzel | zondag 15 december 2013 @ 13:21 |
![]() | |
Peterselieman | zondag 15 december 2013 @ 14:19 |
Felipe Massa heeft bij zijn afscheid bij Ferrari een motorblok cadeau gekregen dat in 2008 achterin zijn bolide hing toen hij de wereldtitel op één punt miste ![]() http://uk.reuters.com/art(...)dUKL3N0JU07520131215 | |
JohnB52 | zondag 15 december 2013 @ 14:23 |
Goh daar heb je lekker veel aan, werk je zo lang bij Ferrari, krijg je n blok oud ijzer... | |
Peterselieman | zondag 15 december 2013 @ 14:26 |
mja, ik zie het toch anders. Ik denk dat het gezien kan worden als waardering voor de inzet die Massa in de afgelopen jaren getoond heeft en dat hij altijd welkom is bij Ferrari. Sterker nog, hij heeft de 2014-Ferrari al in de simulator uitgeprobeerd. Dat doe je niet zomaar bij een vertrekkende coureur. | |
LWD-Godius | zondag 15 december 2013 @ 15:59 |
Uitlaten van beide kanten van de motor moet in 1 uitlaatpijp naar buiten komen volgens mij. 1x6 en niet 2x3 zoals op het plaatje. | |
Gebraden_Wombat | zondag 15 december 2013 @ 16:05 |
| |
sasquatsch | maandag 16 december 2013 @ 12:03 |
Er zijn al een aantal nummers bekend die coureurs als vaste startnummer zouden willen hebben. Of dit de definitieve nummers zijn hangt af van de keuze van de andere coureurs die hun nummer nog niet bekend hebben gemaakt. In volgorde van het kampioenschap mogen de coureurs hun favoriete nummer kiezen. #6 Nico Rosberg #7 Kimi Raikkonen #11 Sergio Perez #14 Fernando Alonso #19 Felipe Massa #25 Jean-Eric Vergne #27 Jules Bianchi #77 Valteri Bottas [ Bericht 2% gewijzigd door sasquatsch op 17-12-2013 12:04:16 (http://forum.fok.nl/topic/2053117/2/50#134358996) ] | |
Meike26 | maandag 16 december 2013 @ 12:22 |
Hopelijk pikt géén van de coureurs het nummer van Giedo in. 21 is van hem, ja ? ![]() ![]() | |
Gebraden_Wombat | maandag 16 december 2013 @ 12:45 |
Het zou mij echt aan mijn reet roesten welk nummer ik zou hebben als coureur. | |
JohnB52 | maandag 16 december 2013 @ 13:02 |
Moet ie wel rijden volgend jaar... | |
Schunckelstar | maandag 16 december 2013 @ 13:27 |
Ik zou 13 willen hebben ![]() | |
Atreidez | maandag 16 december 2013 @ 14:01 |
Er is sins 1976 geen nummer 13, zou die nu weer gewoon gekozen mogen worden denk je? | |
sasquatsch | maandag 16 december 2013 @ 14:07 |
Waarschijnlijk wel. Een coureur die zelf het nummer kiest is wat anders dan toegewezen krijgen zoals de afgelopen tijd het geval was. | |
4-elements | maandag 16 december 2013 @ 14:24 |
Over bijzondere nummers gesproken: De wagen van Lella Lombardi. 208 was de FM-frequentie van haar sponsor, een radiostation uit Luxemburg. [ Bericht 32% gewijzigd door 4-elements op 16-12-2013 14:32:37 ] | |
HerrFritz | maandag 16 december 2013 @ 14:27 |
Vergne met 27 beter van niet is van Gilles | |
4-elements | maandag 16 december 2013 @ 14:37 |
En van Jean Alesi, Patrick Tambay, Michele Alboreto, Nigel Mansell en nog een paar anderen. | |
sasquatsch | maandag 16 december 2013 @ 14:39 |
Die heeft er maar 1,5 jaar mee gereden. Daarna reden andere Ferrari coureurs met dat nummer (Alesi voor het laatst in 1995), en daarvoor was het Williams die met dat nummer reed, totdat Williams kampioen werd in 1980 en het nummer overdeed aan Ferrari. Villeneuve reed ook met nummer 12 en nummer 2. Zelfs Senna reed een jaar met nummer 27 (toen Prost met nummer 1 naar Ferrari ging in 1990). Edit: In die tijd was het gebruikelijk dat de kampioen nummer 1 op zijn wagen kreeg en zijn teamgenoot nummer 2. Het team dat toen met nummer 1 reed kreeg het oude nummer van de nieuwe kampioen. Pas sinds 1996 werden nummers toegekend volgens de stand in het constructeurskampioenschap (uitgezonderd 1 en 2 dat voor het team met de kampioen is) | |
Atreidez | maandag 16 december 2013 @ 15:05 |
Mijn FM band op me radio gaat niet verder als 107 ![]() | |
sasquatsch | maandag 16 december 2013 @ 15:12 |
Het was dan ook Radio Luxemburg die uitzond op de Middengolf. 208 MW dus en niet FM. | |
4-elements | maandag 16 december 2013 @ 15:31 |
Ik heb al heel lang geen ouderwetse radio meer gezien, blijkt wel.. ![]() | |
sasquatsch | maandag 16 december 2013 @ 15:33 |
Jij niet alleen. Even googlen levert diverse artikelen op waar het een FM frequentie genoemd wordt.. | |
sasquatsch | maandag 16 december 2013 @ 15:55 |
Alle coureurs die morgen beginnen aan de driedaagse bandentest in Bahrein zijn bekend. Toro Rosso: Daniil Kvyat, Jean-Eric Vergne Mercedes: Nico Rosberg Red Bull: Sebastien Buemi Ferrari: Pedro de la Rosa, Jules Bianchi | |
Kleffe_Dop | maandag 16 december 2013 @ 17:26 |
Ik vind het wel wat hebben, die vaste nummers. ![]() Uiteindelijk worden die nummers onlosmakelijk verbonden aan bepaalde legendarische coureurs. Wat je nu in bijvoorbeeld NASCAR hebt. Dan is het als broekie wel een eer om in (bijvoorbeeld) de No. #3 auto te gaan rijden. Echt een nummer voorkeur zou ik trouwens ook niet hebben, maar wel iets kiezen dat lekker bekt memorabel is en goed in de mond ligt: #55, #66, #88, #99 etc. | |
Meike26 | maandag 16 december 2013 @ 17:44 |
Zelf rijd ik ook al een paar jaar met #33 en in een lichtblauwe kleur (als we iet met nummers kunnen rijden). Zou het wel tof vinden om ooit eigen helm ontwerp te maken voor in het spel. Maar dat coureurs ook hun helm design moeten verpesten om ook startnummer op helm te zetten, gaat mij echt te ver ! | |
JohnB52 | maandag 16 december 2013 @ 18:10 |
Waar rij jij dan mee? | |
Meike26 | maandag 16 december 2013 @ 18:20 |
GranTurismo 5, nu GT6 trouwens. Weer een jaar vol met mooie races. ![]() | |
Kleffe_Dop | maandag 16 december 2013 @ 19:45 |
Oh... en ik dacht dat het om echt (in wedstrijd verband) racen ging. | |
Fokkingvet | maandag 16 december 2013 @ 20:19 |
Is de test morgen nog ergens live te volgen? Mag toch aannemen dat er fotografen ofzo bij zijn, ben heel benieuwd naar wat voor auto's er morgen rondrijden en/of er al stiekem nieuwe onderdelen worden getest. | |
Meike26 | maandag 16 december 2013 @ 20:25 |
Ik neem het heel serieus.. ![]() ![]() | |
Bluurgh | maandag 16 december 2013 @ 21:08 |
Ik neem meestal 26, maar dan in iRacing ![]() | |
Fir3fly | maandag 16 december 2013 @ 21:22 |
Ik heb 14 in iRacing. Alonso's nummer dus ![]() | |
Marks | maandag 16 december 2013 @ 21:46 |
Ik vind hem gewoon zwaar mooi! Komt natuurlijk ook door deze gave kleurstelling, waar ze een paar jaar terug ook al eens mee testten... http://www.formula1.com/news/headlines/2006/1/3930.html ![]() Sowieso vind ik oranje denk ik de mooiste kleur voor een racewagen, bijvoorbeeld de spyker http://www.formula1.com/photos/597x478/sutton/2007/d07hun932.jpg Of de A1 GP uit 2005 http://www.racexpress.com/imgitems/2005/08/a1holland1.jpg | |
Geralt | dinsdag 17 december 2013 @ 09:32 |
Nieuwe helm van Alfons:![]() Kan ie zn renault helm eindelijk weg doen. Deze past veel beter bij de Ferrari ![]() En VGD is getrouwd door Harry Potter aka Balkenende. Verstappen, Coronel en Albers waren er ook bij ![]() | |
JohnB52 | dinsdag 17 december 2013 @ 09:44 |
Doornbos en van Dam niet uitgenodigd? Jammer hoor ;-) | |
Marks | dinsdag 17 december 2013 @ 10:22 |
Ja, bleek in Zwolle te zijn, bij mijn in de buurt. Als ik dat wist was ik er even heen gegaan ![]() | |
Marks | dinsdag 17 december 2013 @ 10:40 |
Webber over Alonso, Vettel en Hamilton. Webber: "Vettel en Alonso beter dan Hamilton" | |
4-elements | dinsdag 17 december 2013 @ 11:05 |
Voor de geïnteresseerden:
| |
Nober | dinsdag 17 december 2013 @ 11:37 |
In order of preference, Nico Rosberg has selected numbers 6, 5 and 9, with 6 the number his dad Keke carried to the 1982 world title. Sergio Perez said during his Force India announcement that he would like number 11, Felipe Massa has picked 19 and Jean-Eric Vergne has requested 25, 21 or the 27 made famous by Gilles Villeneuve. Vergne moet met z'n poten van Giedo's nummer afblijven!!!!! ![]() ![]() Twee keer 27, twee keer 7, twee keer 77 en twee keer 11. Tis wat... | |
HerrFritz | dinsdag 17 december 2013 @ 12:37 |
Wie of wie gaat bepalen wie nou welke krijgt in geval van dubbele wensen Oh en idd 27 made famous by Gilles Villeneuve. Dat bedoelde ik eerder dus ook. Zullen ook wel meer mensen met 88 gereden hebben, maar de meeste kennen deze toch van de pappa en zoon earnhardt | |
Kleffe_Dop | dinsdag 17 december 2013 @ 12:55 |
Papa Earnhardt reed met de #3 toch? Maar ik kan me voorstellen dat je als F1 coureur nu niet snel 88 zal pakken omdat dat nummer in de beleving van de autosport wereld gekoppeld is aan Earnhardt Jr. ![]() | |
HerrFritz | dinsdag 17 december 2013 @ 13:01 |
Yup sorry, my bad, was ff in de war, heb je wel eens ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 17 december 2013 @ 13:19 |
Dat wordt bepaald in volgorde van de stand in het kampioenschap. Dus Vettel mag als eerste kiezen, gevolgd door Alonso, etc. Dus voorlopig ziet het er zo uit, denk ik: #6 Nico Rosberg #7 Kimi Raikkonen #11 Sergio Perez #14 Fernando Alonso #19 Felipe Massa #25 Jean-Eric Vergne #27 Jules Bianchi #77 Valteri Bottas | |
4-elements | dinsdag 17 december 2013 @ 13:24 |
Wie gaat voor #13? ![]() Divina Galica, hier met een Surtees in 1976, reed ook vaak met dit nummer. Wel apart dat juist vrouwen in de F1 rare getallen hebben gekozen. | |
sasquatsch | dinsdag 17 december 2013 @ 13:30 |
Eén keer maar, tijdens de GP van Groot Brittanië in 1976. De enige andere keer dat er een nummer 13 aan de start kwam in een F1 race was in 1963 tijdens de GP van Mexico met Moises Solana. | |
4-elements | dinsdag 17 december 2013 @ 13:42 |
Het klopt dat ze maar eenmaal met #13 aanwezig was bij een officiële F1-race. Maar ook in de Shellsport International Series (met onder meer F1-wagens) reeds ze met dat nummer en ook reed ze in de Sports 2000-serie (nooit van gehoord trouwens) met dat zelfde nummer. ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 17 december 2013 @ 15:05 |
Sports 2000 was in de jaren 70/80 een populaire klasse. Het was een soort sportscar versie van de Formule Ford 2000 (wat tegenwoordig de Formule Renault 2.0 is). Een kennis van me deed er in die tijd o.a. aan mee. | |
wimderon | dinsdag 17 december 2013 @ 15:52 |
Als dit goed vertaald en weergegeven is zegt hij hiermee dat hij Vettel beter vindt dan Alonso, wat ik op zich groter nieuws vind dan dat hij Hamilton niet zo hoog inschat. | |
opreis | dinsdag 17 december 2013 @ 15:59 |
Vettel is ook beter dan Alonso, doei. | |
sasquatsch | dinsdag 17 december 2013 @ 16:01 |
Vettel/Red Bull is beter dan Alonso/Ferrari. Geef ze beide een gelijke wagen dan weet ik het nog niet. Ik schat Alonso op dit moment als racer hoger in. | |
Geralt | dinsdag 17 december 2013 @ 16:02 |
Weltschmerz even een berichtje sturen ![]() | |
wimderon | dinsdag 17 december 2013 @ 16:02 |
Dat vind ik ook, alleen is dat volgens mij niet de algehele consensus. | |
DombohetOlifantje1 | dinsdag 17 december 2013 @ 16:04 |
Heeft wel wat, dat coureurs hun eigen startnummer mogen kiezen. Benieuwd hoe het voltallige lijstje eruit gaat zien en vooral welk nummer Button gaat kiezen. | |
Atreidez | dinsdag 17 december 2013 @ 16:10 |
Zolang ze niet 1 jaar in hetzelfde team samen hebben gereden is het idd appels met peren vergelijken. Wb Hamilton/Alonso hebben we dus wel antwoord ![]() | |
Michael_Moore | dinsdag 17 december 2013 @ 16:15 |
Vincent Bijlo kan nog zien dat Vettel beter is. Alonso heeft een veel te grote bek en daar past komend seizoen precies de schoen van Kimi in. ![]() | |
Meike26 | dinsdag 17 december 2013 @ 16:18 |
Tot dus ver deze trouwe fan die welgeteld 4 jaar geen F1 heeft gekeken... Als er één coureur is die de afgelopen jaren is veranderd, eerlijker en sportiever is geworden, dan is het Alonso wel ! In zijn Renault en McLaren tijd nog wel eens vuile streken van hem gezien en gejank van hem. Maar de Alonso van laatste 2 a 3 jaar is gewoon leuk om te zien rijden en fijn om interviews van hem te zien en horen. | |
Michael_Moore | dinsdag 17 december 2013 @ 16:27 |
Laatste race die ik gemist heb was Duitsland '94. ![]() Verder is Alonso altijd al een lul geweest, echter in z'n Renault-tijd viel het wat minder op. De laatste paar jaar rijdt hij gefrustreerd rond, omdat Vettel hem keer op keer billenkoek geeft. | |
Schunckelstar | dinsdag 17 december 2013 @ 16:29 |
ik vind hem niet sportiever geworden, maar ik heb de laatste jaren wel respect voor hem gekregen als coureur ![]() | |
Tarado | dinsdag 17 december 2013 @ 16:45 |
Vettel heeft ook zijn maniertjes, dat hij super goed is heeft hij wel laten zien, maar goed ik weet niet of we veel waarde aan Webbers oordeel moeten hechten want hij maakt zichzelf natuurlijk een groter racer door alleen door de allergrootste te zijn verslagen. Wel een verademing tov Burinho die vond dat hij sneller was dan Schumi. | |
Nieuwschierig | dinsdag 17 december 2013 @ 17:02 |
![]() | |
Meike26 | dinsdag 17 december 2013 @ 17:30 |
![]() Bedoel je niet Rubinho ![]() Zoals Button heeft gezegd (te lezen op Formule1.nl) verwacht hij dat er bij de eerste wintertests in Januari dat het er hylarisch aan toe zou gaan. Een heel andere manier van rijden. Gevoeliger enz enz. Daar zal dus ook te zien zijn wie het snelst went aan die nieuwe manier van rijden. En persoonlijk heb ik Vettel nooit echt een technische coureur gevonden. Rijdt eerder een auto eerder op en naar zijn einde (altijd full power) dan bijvoorbeeld Button en Alonso wel goed kunnen om een auto toch over de streep te rijden als deze eens wat minder is. Ook ben ik erg benieuwd hoe Riiciardo het dan doet tov Vettel, die ik technisch hoger in schat dan Seb. | |
Scrutinizer | dinsdag 17 december 2013 @ 18:00 |
Hmmm, ik meende juist dat Vettel om het voordeel te benutten dat de auto van Redbull dit jaar had, juist heel 'technisch' heeft moeten rijden en dat hij daar met behulp van vele uren in de simulator zeer bedreven in geraakt was. | |
Tarado | dinsdag 17 december 2013 @ 18:04 |
Ze noemen Rubinho in Brazilië vaak Burinho wat ezeltje betekent ![]() | |
Michael_Moore | dinsdag 17 december 2013 @ 18:06 |
![]() En dan beweren dat ik 4 jaar geen F1 heb gekeken... ![]() | |
Michael_Moore | dinsdag 17 december 2013 @ 18:07 |
Dit dus. | |
JohnB52 | dinsdag 17 december 2013 @ 18:36 |
Trek het je niet aan joh, is gewoon maandelijkse periode ![]() | |
zoem | dinsdag 17 december 2013 @ 18:38 |
![]() | |
Michael_Moore | dinsdag 17 december 2013 @ 18:47 |
![]() ![]() | |
nils7 | dinsdag 17 december 2013 @ 18:50 |
Wie zou er # 42 kiezen? ![]() | |
Fer | dinsdag 17 december 2013 @ 19:57 |
Vettel-Alonso in dezelfde wagen. Waarschijnlijk zal Alonso de eerste wedstrijden winnen, omdat ie snels met iedere auto en een hoge racepace heeft. Vettel zal de auto echter doorkrijgen en sneller worden om de laatste wedstrijden te winnen omdat ie in alles sneller wordt. Maar het zijn beiden technische rijders. Webber en Hamilton zijn meer rammers, die vaak geen idee hebben als het niet lukt of waarom hun banden er zo snel aan gaan. | |
Sinister-D- | dinsdag 17 december 2013 @ 21:21 |
Raikkonen terug op het oude nest ![]()
| |
Marks | dinsdag 17 december 2013 @ 22:07 |
Vettel is mij er een.... Hoe foutloos kan je zijn. In vorige jaren crashte hij nog eens in wat vrije trainingen http://in.reuters.com/article/2011/05/06/idINIndia-56819620110506 , maar ook dat overkomt hem zo goed als niet meer. Zo foutloos, daar kan bijna niemand tegen op. Zelfs Alonso niet. Die ook goed is, maar bijvoorbeeld een fout als in Maleisie waar hij door reed met beschadigde vleugel, maakt voor mij het verschil. Wat mij betreft is dat het normale topklasse niveau, waar een klein foutje kan, maar tegen foutloze Vettel betekent dit dat je al dik achter de feiten aan rijdt. Vettel zal denk ik gewoon Ricciardo overschaduwen, evenals Alonso dat met Kimi kan gaan doen. | |
Kleffe_Dop | woensdag 18 december 2013 @ 00:49 |
Juan | |
M.Melandri | woensdag 18 december 2013 @ 01:14 |
Heb ik niet gezien toen Alonso en Hamilton bij McLaren reden. | |
M.Melandri | woensdag 18 december 2013 @ 01:20 |
Je ziet sowieso heel weinig stuurfouten, deze auto's zijn heel makkelijk op de limiet te rijden. Middelmatige coureur als Chilton kwam zelfs elke race aan de finish. | |
Geralt | woensdag 18 december 2013 @ 01:26 |
Dat was een fout van het team! | |
Marks | woensdag 18 december 2013 @ 10:45 |
Alonso is ook onderdeel van het team ![]() | |
Marks | woensdag 18 december 2013 @ 10:46 |
Klopt, hopelijk wordt dat volgend jaar weer beter! Ik weet trouwens nog wel iets daarvoor: terug naar handbak met voetkoppeling... ![]() | |
Geralt | woensdag 18 december 2013 @ 10:46 |
Jamaar als je zelf de schade niet goed kan zien en je team laat je gewoon buiten dan ligt dat volledig aan het team. Ferrari maakte de call om buiten te blijven, want dat kon wel gezien de schade. Dat is Alsono niet aan te rekenen imo. | |
JohnB52 | woensdag 18 december 2013 @ 11:43 |
http://www.circuitvalencia.com/live/index.htm Live timing test f3 | |
Sinister-D- | woensdag 18 december 2013 @ 12:04 |
das meer voor het Junior topic ![]() En er rijdt een Roy Nissany mee ![]() ![]() | |
JohnB52 | woensdag 18 december 2013 @ 14:06 |
Jaja, the one and only! | |
Nober | woensdag 18 december 2013 @ 15:51 |
Ik snap nog steeds niet waarom Ferrari hem niet naar binnen haalde ondanks dat het droger werd en ze dus hoopte dat Alonso het nog wel 2-3 ronde's zou volhouden met die loshangende vleugel. 1 NYCK DE VRIES, in 2016 vervanger van Jenson Button? | |
Marks | woensdag 18 december 2013 @ 16:52 |
En WEER iemand die zich keert tegen de belachelijke regel van dubbele punten in abu dhabi... Dit keer Eddie Irvine http://www.gpupdate.net/n(...)egel-is-krankzinnig/ De F1 zou hier goed het imago kunnen verbeteren door te luisteren naar de wens van het grootste deel van de mensen. Gewoon afschaffen die belachelijke regel. Dat Vettel het er bijvoorbeeld ook niet mee eens is, zou toch een signaal moeten afgeven. | |
Peterselieman | woensdag 18 december 2013 @ 16:54 |
Alonso gaat in 2015 naar McLaren. | |
Marks | woensdag 18 december 2013 @ 17:01 |
Zijn er trouwens nog meer mensen die op sport 1 het jaaroverzicht van 1988 hebben gezien? Ik had hier al eens vermeld dat ik Prost eigenlijk de kampioen vond van dat jaar, maar na het zien van die samenvattling werd dat nòg duidelijker. De puntentelling van dat jaar was wellicht nog belachelijker dan wat het nu gaat worden met dubbele punten in de laatste race. Het was toen namelijk zo, dat Prost op een gegeven moment maar 3 (!) punten kreeg voor een overwinning!! Dat is dus een punt waar de F1 toen zeker niet beter was dan nu. Afgezien daarvan was het wel een topseizoen met een van de meest opzienbarende gebeurtenissen uit de F1: De overwinning van Ferrari tijdens de thuisrace op Monza, terwijl ALLE andere races door Mclaren werden gewonnen. Dat, net nadat grote baas Enzo Ferrari was overleden. Uit de categorie van ''je verzint het niet'' ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Marks op 18-12-2013 18:05:15 ] | |
Geralt | woensdag 18 december 2013 @ 17:17 |
Dat een grote beurs overlijdt? Nee, dat verzin je niet nee ![]() | |
sasquatsch | woensdag 18 december 2013 @ 19:01 |
Die 3 punten komt natuurlijk door de schrapresultaten. Hij moest een tweede plaats laten vallen om de overwinning mee te laten tellen. Toen waren de auto's nog niet zo betrouwbaar als nu en mocht je 5 resultaten laten vallen. Prost scoorde bijna alleen maar 1ste en 2de plaatsen. Senna scoorde meer 1ste plaatsen maar ook eens een keer wat minder, waardoor hij minder hoefde af te trekken en de titel won. Het jaar erop won Prost wel, ondanks dat Senna nog meer races gewonnen had. Dus nee, het is niet belachelijker, omdat een race niet zwaarder telt als een andere race. Er telden alleen minder races mee waardoor betere resultaten meer telden dan consistentie. Senna ging vaker voor een overwinning dan Prost, die vaker genoegen nam met een tweede plaats. Senna nam dus meer risico om te winnen (wat soms verkeerd uitpakte) en werd er in 1988 voor beloond. In 1989 echter niet. Imho gaat racen om elke race zo hoog mogelijk te eindigen en daarvoor meer risico te nemen. Het is niet voor niets dat Senna als de betere racer wordt gezien, ook door de coureurs zelf. | |
Bluurgh | woensdag 18 december 2013 @ 19:06 |
Dat puntensysteem was er al sinds 1950, in verschillende vormen (vaak werden seizoenen zelfs in twee helften gesplitst, de beste vier resultaten van de eerste zeven races en de beste vier resultaten van de laatste zeven races telden dan mee). Opzich best logisch in die tijd, ik gok dat een auto gemiddeld vijf keer per seizoen uitviel. Die uitvalbeurten konden dan dus gewoon weggestreept worden, de finishes in de punten werden beloond. Het 'probleem' is alleen als een auto bovengemiddeld betrouwbaar/goed is, dan krijg je dus hetgene wat in '88 (en ergens in de jaren '60) is gebeurd. Mede daarom zijn ze er in '91 vanaf gestapt en dat is maar goed ook. Nu weet iedereen vantevoren, laatste race, 2x zoveel punten. Dezelfde prestatie, 2x de beloning. Dezelfde pech, 2x de 'straf'. In het oude systeem werden er gewoon "willekeurig" 5 resultaten geschrapt. Maakte niet uit of dat races 1-5, 11-16 of 1,4,6,8,11 waren. Als rijder kon je daar ook niet op anticiperen. En dat is een stuk minder belachelijk. | |
Sinister-D- | woensdag 18 december 2013 @ 19:10 |
Big ass turbo ![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Sinister-D- op 18-12-2013 19:21:01 ] | |
SiGNe | woensdag 18 december 2013 @ 19:18 |
Gelukkig weet ie het goed te onderbouwen ![]() Ik ben er zelf ook tegen maar alleen zeggen dat het bullshit en krankzinnig is helpt sowieso niet. | |
Marks | woensdag 18 december 2013 @ 21:24 |
Dit is gewoon heel erg voor de show gedaan, wat zonde is voor het sport aspect. Stel je hebt 2 coureurs, die afwisselend van elkaar steeds dezelfde positie hebben. Dus Vettel en Alonso bijvoorbeeld, race 1 Vettel 1 en Alo p2 en in race 2 Alo p1 en Vettel p2. En zo door. Maar in race 5 valt Alonso uit. Zijn enige keer. En de laatste race, valt Vettel uit. Ook zijn enige keer. Dus ze hebben dan exact dezelfde finishresultaten behaald gedurende het seizoen, met allebei 1 uitvalbeurt. Alleen omdat Vettel toevallig de laatste race uitvalt, wint Alonso. Terwijl ze beiden even goed waren. Wie het nog kan volgen, zoiets is dus het probleem van deze nieuwe regel ![]() Bij NASCAR is er ook een soortgelijk systeem misschien, al vind ik dat eigenlijk ook een foute vergelijking maar goed... Daar doen ze het in ieder geval over meerdere races. Dan hadden ze bij de F1 ook meerdere races uit moeten zoeken, bijvoorbeeld Monaco, Silverstone, Spa erbij die ook dubbel tellen. | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 00:15 |
Leuke stelling. Met de huidige puntentelling (die van 2013 dus) hebben ze dan beiden 387 punten en 9 P1's en 9 P2's. Met de puntentelling van 2014 zou Alsofno op 405 punten uitkomen en daarmee de titel opstrijken. Zover is duidelijk. Maar wie zou er winnen met de oude puntentelling dan? Van de 19 races in 2014 zou allebei evenveel P1's en evenveel P2's en beiden 1 uitvalbeurt hebben? Is/was dat afgedekt in de regels? Ik vraag het me af ![]() | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 00:18 |
Bij gelijke punten wordt gekeken naar de meeste overwinningen volgens mij, maar in jou voorbeeld hebben beiden zowel evenveel overwinningen als P2's en de degene die derde staat komt er niet bij in de buurt. Ik zit er over na te denken en de regulations te lezen, maar ik kom er niet uit wie ze dan tot WC zouden kronen in jouw geval met de oude puntentelling. Iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen toevallig? Of reken ik verkeerd of iets? ![]() | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 00:20 |
De kans is natuurlijk heel klein dat zo een scenario zich voltrekt, maar wat als het gebeurd? Wat dan? Misschien is die nieuwe telling dan wel beter ![]() ![]() | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 00:22 |
Ik denk juist dat dat probleem sort of "opgelost" wordt met de nieuwe regel. Ik kan het serieus niet vinden in de oude regels wie dan WC zou zijn met beiden 1 uitvaller, 9 wins en 9 P2's ![]() ![]() ![]() | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 00:23 |
Ik pak nog een biertje en zoek nog wat verder, al verwacht ik weinig meer te vinden naar mate ik meer drink.. ![]() Interessant vraagstuk. Wie was tot WC uitgeroepen? Gedeelde WC? Dat kan toch niet? ![]() | |
JohnB52 | donderdag 19 december 2013 @ 00:27 |
Ja, eerste resultaat telt eerst volgens mij. Dus Vettel wint, omdat hij later in het seizoen is uitgevallen. | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 00:40 |
Staat dat ergens in de regels? Ik kan het nog steeds niet vinden ![]() | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 00:41 |
En wat nou als Vettel in race 3 uitgevallen zou zijn? Dan is hij eerder uitgevallen dan Aflsono, wat telt? Eerste overwinning of wanneer je uitgevallen bent?! | |
Sinister-D- | donderdag 19 december 2013 @ 06:50 |
Bij 19 races kunnen ze sowieso niet uitkomen op een scenario dat beide coureurs evenveel overwinningen hebben, en beide 1 uitval beurt. Dan hebben ze 9 om 8 1ste plaatsen en 8 om 9 2de plaatsen. | |
Bluurgh | donderdag 19 december 2013 @ 07:29 |
http://www.formula1.com/i(...)ations/8681/fia.html Als ze beiden exact dezelfde resultaten hebben dan mag de FIA zelf kiezen wie er wint. Dan kijken ze wie er het meeste poles had, wie er het minste strafpunten op z'n rijbewijs heeft of wie er het aardigst in de media was ofzo ![]() | |
Nattekat | donderdag 19 december 2013 @ 07:45 |
Gelukkig is dat nooit gebeurd. | |
Bluurgh | donderdag 19 december 2013 @ 07:57 |
De kans dat dat gebeurd is ook wel heel klein, ook al zouden er maar 16 auto's meedoen. Maar het is al random genoeg, als beide rijders dezelfde resultaten halen en 1x uitvallen, waarvan 1 op 89% van de raceafstand en de andere op 90%, dan heeft laatstgenoemde dus het kampioenschap gewonnen. Alleen maar omdat in het reglement staat dat uitvallers die meer dan 90% van de race voltooid hebben wel geklasseerd worden. Maargoed, een beetje vergezocht ![]() | |
LWD-Godius | donderdag 19 december 2013 @ 10:53 |
19/12, Pirellibandentest![]() | |
Rossdale | donderdag 19 december 2013 @ 11:10 |
Fake? https://twitter.com/nico_rosberg/with_replies | |
sasquatsch | donderdag 19 december 2013 @ 11:11 |
Nee, weer verwijderd.
| |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 12:03 |
Nee hoor: ![]() Allebei 9 P1's, 9 P2's en 1 DNF ![]() | |
Sinister-D- | donderdag 19 december 2013 @ 12:06 |
Idd ![]() ![]() | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 12:20 |
Ik ben ook pas net goed en wel wakker hoor ![]() | |
Tarado | donderdag 19 december 2013 @ 12:27 |
Mercedes ends Bahrain F1 test after Nico Rosberg tyre blowout By Edd Straw Thursday, December 19th 2013, 11:04 GMT http://www.autosport.com/news/report.php/id/111911 | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 13:01 |
![]() | |
Marks | donderdag 19 december 2013 @ 13:06 |
Wat een hork is die Grosjean dan ook. Ik zou toch werkelijk wel eens wat dingen willen weten van Kimi, hij is toch een van de karakters in de F1. Gewoon nooit met hem gepraat hebben ![]() ![]() | |
sasquatsch | donderdag 19 december 2013 @ 13:16 |
Voor een overzicht van mooie F1 liveries, zie deze photo gallery Een paar voorbeelden (van de in totaal 95): ![]() ![]() ![]() | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 13:42 |
![]() ![]() | |
Beach | donderdag 19 december 2013 @ 13:45 |
![]() Dit is pas een leuke livery ![]() | |
JohnB52 | donderdag 19 december 2013 @ 13:54 |
Ligt meer bij ijskonijntje kimi dan bij grosjean denk ik. | |
SiGNe | donderdag 19 december 2013 @ 15:02 |
Van andere rijders hoor je weer dat Kimi een toffe gast is in de omgang en dat ie voornamelijk tegen de pers zo reageert. HIj vind zichzelf coureur, geen bekende persoonlijkheid, hij snapt dat hele circus eromheen niet helemaal of wil er in elk geval niet aan meewerken. Ik kan me ook niet voorstellen dat Kimi alleen dat tegen Grosjean heeft gezegd, ik ken me wel voorstellend at het de enige persoonlijke woorden tegen 'm waren, 't is een collega, hoeft nog geen vriend te zijn. | |
Peterselieman | donderdag 19 december 2013 @ 16:07 |
je kunt aan het vinkje zien dat het absoluut niet fake is. Niet veel accounts zijn geverifieerd namelijk ![]() | |
Gramulanion | donderdag 19 december 2013 @ 17:37 |
![]() | |
Marks | donderdag 19 december 2013 @ 18:07 |
En welke ik nog altijd mis: de banden waar ze op rijden. Gewoon highlighten wie op zacht rijdt en dat continu laten zien, in plaats van eens per zoveel minuten een overzicht met iedereen. | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 18:11 |
Dat fuel level vind ik niet zo heel interessant. Ze beginnen allemaal met een volle tank en eindigen met een bijna lege tank. Enige wat je wellicht kan zien aan die graphic is wie er niet zuinig gereden heeft. Dat zie je doorgaans op de baan ook gewoon. Weinig zinvol imo. | |
Nattekat | donderdag 19 december 2013 @ 18:24 |
Live timing een optie? | |
Peterselieman | donderdag 19 december 2013 @ 19:36 |
juist wel interessant. je ziet wie er moet sparen en wie er vol gas kan rijden. | |
Breaker.Faker | donderdag 19 december 2013 @ 19:49 |
Wel raar dat alle formule1 auto op staan op Pirelli banden. Zeker een site die gesponsord wordt door Pirelli. | |
Geralt | donderdag 19 december 2013 @ 19:55 |
Ik denk dat dat niet gaat werken. Hoe gaan ze dat laten zien? Ik neem aan met een balkje waarbij een vol balkje staat voor een volle tank en een leeg balkje voor een lege tank. En dan, dan heeft iemand in het begin moeten stampen en dan is zijn balkje iets leger dan dat van iemand anders. En op het einde moeten ze allemaal leeg zijn, of bijna nochtans. Ik denk dat die verschillen erg klein gaan zijn in een balkje. Om nauwkeurige info te geven zal die balk erg breed moeten zijn, anders zie je er geen kut op. ![]() | |
ElmarO | donderdag 19 december 2013 @ 20:02 |
Hangt er natuurlijk vanaf hoe ze dat gaan invullen. Misschien melden ze wel een percentage erbij of zoiets dergelijks. | |
Nober | donderdag 19 december 2013 @ 21:06 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zijn toch allemaal livery's op F1 wagens van 2013, dus ook Pirelli banden. Ik vond het al vreemd dat een F1 auto uit 1975 wel erg op een van 2013 leek. ![]() [ Bericht 18% gewijzigd door Nober op 19-12-2013 21:29:52 ] | |
nils7 | donderdag 19 december 2013 @ 21:59 |
Sorry maar ik mis toch wel de tabaksreclame (en de teams het geld haha)... | |
Kleffe_Dop | vrijdag 20 december 2013 @ 10:42 |
Eigenlijk is er kwa zij aanzicht weinig echt veranderd aan Formule 1 wagens de laatste 15 jaar. Die kleurenstellingen uit '98, '99 etc zien er niet 'nieuw' uit op een 2013 chassis. | |
Sally | vrijdag 20 december 2013 @ 10:50 |
Heb afgelopen week Rush gezien. Ik wist niets van die tijd (mijn geboortejaar is '76), behalve wat ik in-de-wandelgangen opgevangen heb. Indrukwekkend, hoor. Bijv. hoe Lauda met zijn sport/auto bezig is: zou Schumi hem als voorbeeld hebben gehad? Ik meende zoveel trekjes te herkennen, namelijk. En James Hunt, die overlijdt aan een hartaanval... Tis wat. Mss niet zo verrassend als je kijkt naar hoe de Brit leefde... 2e Kimi? Roem & faam -> playboy & toy boy... En wat eerder had ik al de docu "Hunt vs. Lauda" gezien. Ook daarin gezien: een indrukwekkend seizoen, 1976.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 20-12-2013 10:57:37 ] | |
sasquatsch | vrijdag 20 december 2013 @ 13:08 |
Sky en BBC maken hun uitzendschema bekend voor 2014. De BBC zal 9 races live uitzenden. Sky zend ze allemaal live uit. March 16: Australia - Sky March 30: Malaysia - Sky / BBC April 6: Bahrain - Sky April 20: China - Sky May 11: Spain - Sky / BBC May 25: Monaco - Sky June 8: Canada - Sky / BBC June 22: Austria - Sky July 6: Great Britain - Sky / BBC July 20: Germany - Sky July 27: Hungary - Sky August 24: Belgium - Sky / BBC September 7: Italy - Sky / BBC September 21: Singapore - Sky October 5: Japan - Sky / BBC October 12: Russia - Sky / BBC November 2: USA - Sky November 9: Brazil - Sky November 23: Abu Dhabi - Sky / BBC | |
Sally | vrijdag 20 december 2013 @ 13:17 |
Even quoten en lokaal opslaan! Poeh, dat wordt in mijn agenda pennen ![]() ![]() | |
Geralt | vrijdag 20 december 2013 @ 13:49 |
Ik heb ook nog een nieuwtje. Komend seizoen kan ik ALLE races live kijken omdat ik weer in dagdienst ga werken ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Peterselieman | vrijdag 20 december 2013 @ 14:04 |
een paar van de mooiste races zijn helaas niet via de BBC te zien ... | |
Tarado | vrijdag 20 december 2013 @ 14:08 |
Is sowieso armoe, maar de helft (helaas) | |
Rossdale | vrijdag 20 december 2013 @ 14:08 |
De helft dus live kijken en de andere helft na de race maar even kuiken, was dit jaar op zich ook best te doen ![]() | |
Tarado | vrijdag 20 december 2013 @ 14:10 |
Ik heb nog Sport1, dat heb ik op de niet BBC dagen gekeken | |
Rossdale | vrijdag 20 december 2013 @ 14:24 |
Ik luister veel liever naar Brundle dan Ollie, dus kijk dan liever de sky sports uitzending achteraf. Daarnaast kijk ik ook geen andere sporten, dus om nou puur sport 1 te nemen voor die 10 races is me nogal prijzig | |
Tarado | vrijdag 20 december 2013 @ 14:26 |
Begrijp ik, ik heb het nog voor het voetbal, al raken ze zo langzamerhand alle interessante competities kwijt. Sport kan ik alleen live kijken, als het al beslist is heeft het voor mij geen zin meer. | |
wimderon | vrijdag 20 december 2013 @ 15:52 |
http://sportbild.bild.de/(...)aene-mit-vettel.html | |
Nattekat | vrijdag 20 december 2013 @ 16:00 |
Dag Ferrari, dat gaat niet gebeuren ![]() | |
Tarado | vrijdag 20 december 2013 @ 16:06 |
Wat gaat niet gebeuren? | |
Nattekat | vrijdag 20 december 2013 @ 16:06 |
Kimi die in dienst van Alonso rijdt. | |
Fir3fly | vrijdag 20 december 2013 @ 16:07 |
Dat is toch de facto zo? | |
Tarado | vrijdag 20 december 2013 @ 16:07 |
Laat hij eerst maar eens zien dat hij sneller is | |
Marks | vrijdag 20 december 2013 @ 17:40 |
Inderdaad, wat een vreemd nieuws weer. Het wordt een lange winter op deze manier ![]() | |
Gebraden_Wombat | vrijdag 20 december 2013 @ 19:58 |
Ik maak vanavond een nieuw uitzendschema voor de OP, help me even herinneren als ik het vergeet. | |
SiGNe | vrijdag 20 december 2013 @ 20:33 |
Toch weer jammer dat Ferrari bij voorbaat al een keuze maakt tussen wie er 1e en 2e rijder is, als Kimi elke keer sneller blijkt te zijn bijv. is het onzin om dan te zeggen dat Alonso de nummer 1 is. Ik zou zeggen, laat het seizoen beginnen en kijk na een paar races of het verstandig is om een keuze te maken. | |
Fir3fly | vrijdag 20 december 2013 @ 20:44 |
Waarom zouden ze? Alonso is duidelijk de betere, bovendien kent hij de auto en het team al beter. | |
Gebraden_Wombat | vrijdag 20 december 2013 @ 22:38 |
![]() BBC maar 2 van de eerste 6 races :/. | |
Radegast | zaterdag 21 december 2013 @ 01:35 |
Jammer dat ze Monaco (weer?) niet live hebben. Zal ook wel nooit meer gebeuren. | |
THEFXR | zaterdag 21 december 2013 @ 02:37 |
Is er een legale manier om sky te kijken? via een extra abo of sat? | |
Geralt | zaterdag 21 december 2013 @ 02:39 |
JAZEKER!!! ![]() | |
JohnB52 | zaterdag 21 december 2013 @ 07:34 |
Verhuizen! | |
Fiorano | zaterdag 21 december 2013 @ 08:33 |
Gelukkig heeft kpn rtl de :-) | |
IkWilbert | zaterdag 21 december 2013 @ 08:37 |
Esteban blijft nog een jaar bij Sauber. http://www.autosport.com/news/report.php/id/111935 | |
Tarado | zaterdag 21 december 2013 @ 09:14 |
Ik dacht het wel hoor er zijn ook pubs in Amsterdam die het hebben, is alleen vrij prijzig http://www.skyeurope.tv/sky-subscription-in-holland | |
JohnB52 | zaterdag 21 december 2013 @ 10:28 |
Bekijk de tweet van @Lotus_F1Team: https://twitter.com/Lotus_F1Team/status/414313730130722816 Veel plezier allemaal vandaag ! http://globalorgasm.org/Global_Orgasm/Welcome.html | |
Rossdale | zaterdag 21 december 2013 @ 10:44 |
Jammer voor Giedo | |
Sally | zaterdag 21 december 2013 @ 10:44 |
* Sally blijft wel de streams van Sky volgen... Zit helaas niet in het budget om echt Sky-in-Nederland aan te schaffen, bovendien weet vriendlief niet eens zeker of zijn schotel nog werkt... [ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 21-12-2013 12:18:53 ] | |
Geralt | zaterdag 21 december 2013 @ 12:05 |
Whehehe give a hand, en er staat nog net niet cum together ![]() Wat een pannenkoeken zijn dat toch ook daar ![]() | |
Beach | zaterdag 21 december 2013 @ 12:17 |
Precies. Of een goede HD stream of achteraf downloaden. | |
SiGNe | zaterdag 21 december 2013 @ 15:33 |
RTL DE kijken met een skystream van mindere kwaliteit voor de audio. Je moet alleen wel je TV kunnen pauzeren want het geluid van de webstream komt een seconde of 5 later. TV dus even op pauze en als het pauzebeeld overeenkomt met het beeld van de stream weer laten lopen. Je hebt dan goede kwaliteit beeld met Engels, enthousiast commentaar ipv. die saaie Duitsers die het voornamelijk hebben over hoe goed Vettel is vergeleken bij de rest (de taal is voor mij verder geen probleem). | |
Marks | zaterdag 21 december 2013 @ 15:53 |
En opnieuw kritische geluiden over de ook volstrekt belachelijke dubbele puntenregel voor de laatste race van volgend jaar. Nu van Ferrari baas Di Montezoemelo (zoals van Dam dat altijd zei ![]() http://www.formule1.nl/ni(...)eg-met-andere-teams/ | |
LWD-Godius | zaterdag 21 december 2013 @ 16:12 |
Waarom wil je monaco live hebben, de meest saaie race van het jaar wat mij betreft. | |
bloodymary1 | zaterdag 21 december 2013 @ 17:24 |
Maar wel leuk als de BBC deze verslaat, vooral ook het voorprogramma. | |
kepler | zondag 22 december 2013 @ 16:25 |
![]() Bron GPUpdate | |
Nattekat | zondag 22 december 2013 @ 16:41 |
Veronica kan je echt niet zelf bedenken? ![]() | |
4-elements | zondag 22 december 2013 @ 20:21 |
Uit zijn relaas blijkt dat het een paniekregel is, vanwege de dominantie van Vette dit jaarl. Belachelijk, want een jaar eerder was het spannend tot de laatste race. Dat vergeten Todt & Ecclestone voor het gemak. | |
Gebraden_Wombat | zondag 22 december 2013 @ 20:50 |
Ik kan wel bedenken wat het waarschijnlijk gaat worden, maar wil geen onjuiste info de wereld in sturen. Hetzelfde geldt voor de starttijden. | |
JohnB52 | zondag 22 december 2013 @ 21:01 |
Zenden hun het wel uit volgend jaar? | |
Nober | maandag 23 december 2013 @ 11:09 |
The rich and famous, die race is maar een bijprogramma. | |
Marks | maandag 23 december 2013 @ 13:27 |
Vind ik sowieso van de BBC. Het is meer een grote show geworden, in plaats van de race zelf... Ik ben ook een beetje klaar met voorbeschouwingen enzo, we zijn te ver van de kern van de races afgedwaald. Net zoals je tegenwoordig constant de rijdersvrouwen en vriendinnen en andere bijpersonen in beeld hebt in plaats van het gevecht op de baan. Als ik een lekker wijf wil zien, dan doe ik dat wel op andere momenten. ![]() | |
Marks | maandag 23 december 2013 @ 13:30 |
Afschaffen de regel inderdaad http://www.formule1.nl/ni(...)slotrace-niet-zeker/ of: kies de kronen van de kalender uit, zoals Melbourne, Monaco, Spa, Monza, Suzuka waar je ook dubbele punten krijgt. | |
Marks | maandag 23 december 2013 @ 22:24 |
Hier op het forum al vaker behandeld, de fout van Alonso in Maleisie. En hier willen mensen hem beschermen en zeggen dat het team hem door liet rijden, gelukkig is hij zelf gewoon eerlijk en zegt dat het een fout van hem zelf was. Eerlijke Alonso.... http://www.formule1.nl/ni(...)k-beter-dan-in-2013/ | |
kepler | maandag 23 december 2013 @ 22:39 |
Ja, zijn vleugel eraf rijden was zijn schuld. Het door rijden niet natuurlijk, want als coureur kan je nooit zien hoe erg de schade is. Het team had hem direct binnen moeten halen. | |
Nober | dinsdag 24 december 2013 @ 01:14 |
Ja het was zijn schuld, op de brandstapel ermee zonder raceoveral anders brand ie nog niet!! Zo goed? | |
Sinister-D- | dinsdag 24 december 2013 @ 12:03 |
en 2 weken later opnieuw racen. Want anders kan die nooit tot de heldenstatus zoals die van vroegere coureurs verheven worden...... | |
KaheemSaid | dinsdag 24 december 2013 @ 12:27 |
Als ik het goed heb zijn er komemd jaar twee nieuwe circuits, namelijk New Jersey en Sochi, toch? Heb ik het ook goed als ik denk dat beide qua circuit weinig toevoegen aan de kalender of zit er nog een mooi circuit tussen? | |
opreis | dinsdag 24 december 2013 @ 12:42 |
2 circuits die vettel (nog) niet gewonnen heeft, dat zijn er niet zo veel meer ![]() | |
Bluurgh | dinsdag 24 december 2013 @ 12:58 |
Sochi en A1 Ring komen erbij, New Jersey niet. Sochi: ![]() | |
Beach | dinsdag 24 december 2013 @ 12:58 |
Is dat een Tilke baan zeker. | |
Bluurgh | dinsdag 24 december 2013 @ 13:01 |
Yes. Net als A1 Ring trouwens ![]() | |
Geralt | dinsdag 24 december 2013 @ 13:02 |
Hij zegt alleen dat hij in Maleisie een fout gemaakt heeft. Hij zegt nergens dat het zijn call was om buiten te blijven. For all we now doelt op op de fout van de voorvleugel eraf rijden en niet op buiten blijven. | |
Marks | dinsdag 24 december 2013 @ 13:14 |
Interessant wat me hieraan opvalt, is de lange run naar bocht 1. Iets wat veel nieuwe banen missen, denk Abu Dhabi, Korea en Austin in vergelijking met vooral Monza en ook Maleisie. | |
Marks | dinsdag 24 december 2013 @ 13:15 |
Die heeft wel historie en was in no time uitverkocht! | |
Fir3fly | dinsdag 24 december 2013 @ 13:16 |
Bocht 4 ziet er wel interessant uit. | |
Nober | dinsdag 24 december 2013 @ 14:17 |
RIP Zuid-Korea (2010-2013) ![]() India (2011-2013, 2015), ben benieuwd. ![]() Magnussen viert zijn verjaardag op Suzuka, komt allen! Verder is er niemand jarig tijdens een GP. | |
Fir3fly | dinsdag 24 december 2013 @ 14:34 |
Overigens is Sochi net als Montreal min of meer een straatrace aangezien het circuit bestaat uit straten van het Olympische park. Ben benieuwd. | |
Geralt | zaterdag 28 december 2013 @ 11:05 |
Bij gebrek aan nieuws maar even een filmpje: Wat waren F1 auto's toen nog mooi ![]() ![]() | |
Marks | zaterdag 28 december 2013 @ 11:40 |
De marussia van dit jaar vind ik ook mooi hoor! | |
Marks | zaterdag 28 december 2013 @ 13:56 |
Abiteboul, chef van Caterham, heeft enkele uitspraken gedaan waarvan ik niet anders kan dan het ermee eens zijn. Grootste ''ergernis'' voor mij is en blijft de handbak die verdwenen is door de te ingrijpende uitvinding van de flippers achter het stuur door John Barnard in 1989. Iets wat ik een beetje achter me had gelaten, tot ik de season reviews van eind jaren 80 en begin jaren 90 weer heb gezien. Daar zag je de wagens gewoon kwispelen bij het aanremmen, bijna wegspinnen, vanwege het te hard/abrupt op laten komen van de koppeling. Om maar wat te noemen. http://www.formule1.nl/ni(...)oor-ontwikkeling-f1/ | |
Geralt | zaterdag 28 december 2013 @ 14:43 |
di Montezemelo zegt dat hij er niets voor voelt om nog langer naar GP's af te reizen waar geen hond op af komt en dat de F1 zich af moet vragen of ze dat nog wel langer willen. Als Bernie weg is (lees: wanneer die ouwe geilpijp nou eindelijk een keer de pijp uit gaat). Wie weet krijgen we een opvolger die ook meer voorstander is van de traditionele circuits en niet van die flauwekul Tilke banen ergens in een zandbak wat geen hond boeit. Wie weet. Een ding is echter zeker en dat is dat Bernie ook niet het eeuwige leven heeft. | |
Geralt | zaterdag 28 december 2013 @ 14:44 |
Ja of hij moet een Highlander zijn, maar dat betwijfel ik ten zeerste.![]() | |
Marks | zaterdag 28 december 2013 @ 15:54 |
Klinkt goed, hopelijk zijn ze wakker geschrokken van china, korea, india etc. Direct full house redbull ring geeft wel wat aan denk ik. | |
kepler | zondag 29 december 2013 @ 13:39 |
http://news.sky.com/story(...)t-in-skiing-accidentHopelijk valt het mee... edit: Het schijnt ernstig te zijn (let op, dit zijn alleen nog maar geruchten!!) | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 13:43 |
Ow jeej. ![]() | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 13:45 |
Heb je een bron van die geruchten? | |
Tarado | zondag 29 december 2013 @ 13:45 |
twitter, cranial trauma wordt genoemd, maar daar heb je uiteraard gradaties in | |
kepler | zondag 29 december 2013 @ 13:46 |
Ik heb het ook maar van een ander forum, en mijn frans is niet goed genoeg om de nieuwssites door te spitten | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 13:46 |
Twitter staat er vol mee, maar jeh, dat is daar net een lopend vuurtje aangevuld door wat spriritus ![]() http://m.eurosport.com/fo(...)o4066742/story.shtml [ Bericht 18% gewijzigd door Sinister-D- op 29-12-2013 13:54:58 ] | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 13:50 |
dat bedoel ik dus met ''aangevuld door wat spiritus'' ![]() ![]()
| |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 13:50 |
Nou maar hopen dat het meevalt dan maar. ![]() | |
Nattekat | zondag 29 december 2013 @ 13:50 |
Oei ![]() | |
kepler | zondag 29 december 2013 @ 13:50 |
https://twitter.com/f1broadcasting/status/417275423605538816 | |
Tarado | zondag 29 december 2013 @ 13:51 |
Rare mensen heb je toch, maar goed de normale nieuwskanalen zullen hier wel normaal over berichten | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 13:52 |
Zijn eigen site meldt nog niks; maargoed, als ie in het ziekenhuis ligt kan ie daar natuurlijk geen updates geven ![]() | |
Kleffe_Dop | zondag 29 december 2013 @ 13:53 |
Hopen dat dit waar is. | |
Dos37 | zondag 29 december 2013 @ 13:58 |
OMG hopen dat het mee valt. | |
M90 | zondag 29 december 2013 @ 14:05 |
| |
Toekito | zondag 29 december 2013 @ 14:07 |
Wow | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 14:08 |
| |
kepler | zondag 29 december 2013 @ 14:12 |
Ik wilde het net posten, mooi dat het lijkt mee te vallen! | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 14:17 |
![]() Seconds from disaster ![]() | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 14:17 |
Grapje, oude foto uit zn Ferrari tijd ![]() | |
Schunckelstar | zondag 29 december 2013 @ 14:18 |
hopelijk valt het mee, op internet word alles sowieso 10x erger gemaakt. kubica was toen ook al doodverklaard door iedereen op twitter ![]() | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 14:21 |
Zeker, maar de directeur van een skiresort kan denk ik zo 123 niet beoordelen of iets ernstig is of niet en dat is de enige bron die gezegd heeft dat het meevalt en niet ernstig is. | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 14:22 |
Dus even afwachten wat de doktoren zeggen. ![]() | |
Schunckelstar | zondag 29 december 2013 @ 14:22 |
daarom, afwachten dus maar ![]() | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 14:23 |
Ik las ergens "spokesman of tourism", maar dat bleek dus de directeur te zijn van dat skiresort; vandaar mijn ninja edit ![]() | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 14:28 |
![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 29-12-2013 14:34:38 ] | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 14:29 |
Whahahaha ![]() | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 14:29 |
Jammer dat obviously nog ontbreekt ![]() | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 14:30 |
Kut, ben ik die nog vergeten ![]() ![]() | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 14:31 |
Ow is dat jouw twitter? ![]() Kan je berichten editten op twitter? Maak anders van die offcourse obviously, want het is natuurlijk nogal obvious dat ie meer dan zat pegels heeft ![]() | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 14:32 |
Nee niet mijn account, maar je kunt wel links kopieren, en dan de berichten editten ![]() Op FOK! zelf that is ![]() | |
JohnB52 | zondag 29 december 2013 @ 15:37 |
Voor de liefhebbers die het gemist hebben. BBC F1 season review 2013 staat op TPB | |
Dos37 | zondag 29 december 2013 @ 15:53 |
Thx voor de tip | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 15:59 |
James Allan is meestal wel goed geïnformeerd. | |
Marks | zondag 29 december 2013 @ 16:09 |
TPB? | |
JohnB52 | zondag 29 december 2013 @ 16:09 |
Schumacher doet een "Massa-tje" Serieus: nooit leuk om te horen. Hopelijk is ie snel weer de oude. | |
JohnB52 | zondag 29 december 2013 @ 16:10 |
The Pirate Bay. | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 17:42 |
Vettel mag, in vergelijking met Alonso en Hamilton, wel eens op de deur van Mateschitz gaan kloppen ![]() Misschien is dat ook wel de reden waarom RBR de laatste paar jaren overduidelijk beter is dan o.a. Ferrari, ze hebben ~ $90.000.000 meer om aan de wagen te besteden ![]() Hier nogmaals het geschatte loon van de coureurs, een lijst welke al in mei van dit jaar geplaatst is geworden.
| |
#ANONIEM | zondag 29 december 2013 @ 17:52 |
Beter dan een Frisootje. | |
SiGNe | zondag 29 december 2013 @ 18:22 |
Van Alonso gaan er ook verhalen dat ie 33 miljoen per jaar verdient en dus de best betaalde coureur is. Dat geld wordt overigens niet door Ferrari betaald maar door Santander. | |
JohnB52 | zondag 29 december 2013 @ 18:55 |
Niet slecht voor een paydriver! | |
marcodej | zondag 29 december 2013 @ 19:47 |
Toestand Michael Schumacher is kritiek? | |
Szura | zondag 29 december 2013 @ 19:52 |
Speculaasies vooralsnog | |
Szura | zondag 29 december 2013 @ 20:10 |
http://www.bild.de/sport/(...)n-34014066.bild.html Zware hersenschudding volgens Bild, geen levensgevaar "Net" geüpdate | |
TommyGun | zondag 29 december 2013 @ 20:31 |
Ik ben al enige tijd aan het kijken naar tickets voor Hongarije 2014. De prijzen voor Gold vallen me heel erg mee. Voor 225,- zit je pal tegenover de start/finish (row 1-10). http://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_tri_gold1_en.htm. Wel vreemd dat de Silver tribunes net zo duur zijn (terwijl je dan verder weg zit). http://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_tri_en.htm Daarna nog de vraag of ik een arrangement ( http://www.tickettravel.n(...)ing/arrangementen#12 ) ga boeken of vlucht en hotel zelf regel (ik wil woensdag aankomen en maandag vertrekken, lekker vol weekend zonder gehaast). Iemand tips / ervaring? | |
Viszy | zondag 29 december 2013 @ 20:51 |
TommyGun, ik ben dit jaar naar de race in Hongarije geweest via tickettravel. Super geregeld allemaal, vooral de transfers van hotel naar circuit waren ideaal. Als je vragen hebt, vraag maar raak :-) | |
#ANONIEM | zondag 29 december 2013 @ 20:58 |
Nou jongens... zo kan hij wel weer hé ![]() Over dit soort zaken moet je geen grappen maken want voor hetzelfde geld overkomt het jou. | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 21:16 |
![]() Zo kan je nergens meer om lachen uiteindelijk, want voor je het weet heb je iemand zijn gevoelens gekwetst ![]() | |
SiGNe | zondag 29 december 2013 @ 21:28 |
Dus jij denkt dat als ik ergens om moet lachen dat ik meteen iemand z'n gevoelens wil kwetsen? Nou lekker ben je.. ![]() ![]() | |
TommyGun | zondag 29 december 2013 @ 21:37 |
Die arrangementen van TT zien er goed uit. Qua prijs kan ik het niet echt beoordelen want op de site is niks te vinden over vluchthavens en hotels: weet jij hoe dat zit? | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 21:40 |
Dat weet ik al langer ![]() ![]() *Kijk naar geslachts-icoontje* .............. laat maar.... ![]() | |
Tarado | zondag 29 december 2013 @ 21:46 |
? ANGEN UM SCHUMI NACH SCHWEREM SKI-UNFALL Franzosen berichten: Lebensgefahr! Medienbericht: Zustand weiter verschlechtert ++ Alle aktuellen Infos gibt's hier ++ | |
Szura | zondag 29 december 2013 @ 21:49 |
Joh, we zijn 2 uur verder. Franse media gaan uit van "eigen bronnen", wacht liever officiële info van management of ziekenhuis af ofzo. | |
Sally | zondag 29 december 2013 @ 21:50 |
Hold your horses. Niet van 1 bron uitgaan ![]() * Sally refresht BBC http://www.bbc.com/sport/0/formula1/25542340 Niks veranderd sinds +/- 21:00 uur. | |
Tarado | zondag 29 december 2013 @ 21:51 |
Dat doe jij ook ![]() | |
Tarado | zondag 29 december 2013 @ 21:52 |
http://rmcsport.bfmtv.com(...)e-d-un-accident-ski/ | |
Szura | zondag 29 december 2013 @ 21:53 |
Je snapt toch wel het verschil tussen eigen bronnen die rondom het ziekenhuis hangen en management/artsen? | |
Sally | zondag 29 december 2013 @ 21:53 |
Zelfs de officiele site van MS heeft nog altijd geen News. *site laadt niet meer, iedereen probeert erop te komen ![]() Sinds vanmiddag 14 uur al open staan en iedere keer gerefrest. | |
Viszy | zondag 29 december 2013 @ 21:53 |
We vlogen van Schiphol naar de luchthaven van Boedapest.. Ons hotel was Ibis hotel Heroes Square. | |
#ANONIEM | zondag 29 december 2013 @ 21:55 |
Wel apart dat ze hem verplaatsen van Moutiers naar Grenoble. Da's best een eindje rijden. Dus dan is er idd wel iets aan de hand, want dat zullen ze niet zomaar doen. | |
Tarado | zondag 29 december 2013 @ 21:56 |
Geen nieuws van officiële kant is in dit geval niet goed nieuws, het beste maar hopen | |
TommyGun | zondag 29 december 2013 @ 21:56 |
Maar die details kreeg je pas na het boeken? | |
Sally | zondag 29 december 2013 @ 22:00 |
Jep, het is nu wachten op officiële berichtgeving. Dat zegt de rest van de sportredactie ook. Ook degene die het bericht geplaatst heeft (Olga), en ik heb wat latere updates gedaan. De laatste is van PSM net, die de post van Szura met Bild van mij had gekregen. [Upd] M. Schumacher gewond bij skiongeval | |
Viszy | zondag 29 december 2013 @ 22:00 |
Ja die info & tickets kregen we ongeveer 2 weken van te voren. Wij zaten trouwens op de Redbull tribune, mooi overzicht over het rechte stuk en pits, ook het rechte stuk voor de laatste bochtencombinatie kun je helemaal zien. | |
TommyGun | zondag 29 december 2013 @ 22:02 |
OK, dankje ![]() | |
Szura | zondag 29 december 2013 @ 22:03 |
Dat officiële statement zou vanavond nog moeten komen | |
Sally | zondag 29 december 2013 @ 22:04 |
Dank voor de tip ![]() Weet je waar precies? Dan kan ik dat aan de sportcrew doorgeven. | |
Tarado | zondag 29 december 2013 @ 22:05 |
Komt wel op twitter | |
sasquatsch | zondag 29 december 2013 @ 22:06 |
In dat bericht staat dat hij een hersenbloeding heeft. Dus lijkt er wel degelijk iets aan de hand te zijn. | |
Sally | zondag 29 december 2013 @ 22:06 |
Oh, die volgt men al ![]() Ik heb zelf geen twitteraccount, maar lees wel mee. | |
Szura | zondag 29 december 2013 @ 22:07 |
Geen idee, begreep dat het schriftelijk was en geen persco. Gewoon Bild in de gaten houden. | |
Sally | zondag 29 december 2013 @ 22:08 |
MRI-scan gehad las ik op een Duitse bron. Weet niet of ze dat in het kleine ziekenhuis van Moutiers ook hebben. En hij zal wel met traumaheli zijn gebracht. Zo niet, dan heeftie zelf vast wel wat airsupport ![]() Mits het natuurlijk mogelijk was om hem te vervoeren door de lucht. In de zin van: dat 't hem niet verder zou schaden. Edit: hier dus.
| |
#ANONIEM | zondag 29 december 2013 @ 22:11 |
Ja, daarom. Normaal vervoeren ze iemand liever niet als 't niet nodig is. | |
Sinister-D- | zondag 29 december 2013 @ 22:16 |
Oud F1-doktor Gary Hartstein is het daar volledig mee eens. https://twitter.com/former_f1doc Omwille van die reden, en de lange pers stilte ziet ie het ook niet rooskleurig in ![]() | |
#ANONIEM | zondag 29 december 2013 @ 22:21 |
Een gewond iemand kun je beter niet vervoeren, tenzij noodzakelijk. Dus als ze hem vervoeren terwijl het een serieus letsel is, dan is het écht serieus. Als het niet zo'n bijzondere blessure was geweest, dan had het nog kunnen zijn dat ze hem vervoeren omdat het ziekenhuis in Grenoble meer comfort kan bieden. Maar bij een hersenbloeding zullen ze dergelijk risico niet snel nemen, lijkt me. Dus dan is er écht wel iets aan de hand. | |
Geralt | zondag 29 december 2013 @ 22:22 |
![]() ![]() | |
caspervc | zondag 29 december 2013 @ 22:25 |
Fack zeg, dat klinkt niet heel erg goed allemaal ![]() Mijn F1 held van de jaren '90 / '00 .... | |
JohnB52 | zondag 29 december 2013 @ 22:29 |
Als in dat ene ziekenhuis geen mogelijkheid is voor een mRI scan is, zit er niks anders op dan vervoeren... | |
Bluurgh | zondag 29 december 2013 @ 22:29 |
Dit gaat toch wel steeds slechter klinken, hoop dat ie er weer bovenop komt. En de site van Ralf is compleet op zwart gegaan (als ie laad), de site van michael doet het nog gewoon (als ie laad) | |
sasquatsch | zondag 29 december 2013 @ 22:31 |
Die van Ralf is al ruim een jaar zwart, las ik ergens. | |
kepler | zondag 29 december 2013 @ 22:34 |
Ik krijg er een beetje een naar gevoel bij ![]() | |
Bluurgh | zondag 29 december 2013 @ 22:34 |
Ohja dat klopt, op waybackmachine is dat na te kijken ![]() | |
TommyGun | zondag 29 december 2013 @ 22:35 |
Meh, hopen dat het snel de goede kant op gaat... | |
Tarado | zondag 29 december 2013 @ 22:38 |
| |
sasquatsch | zondag 29 december 2013 @ 22:39 |
| |
Gramulanion | zondag 29 december 2013 @ 22:42 |
NWS / Schumacher gewond bij ski-ongeluk | |
Fiorano | zondag 29 december 2013 @ 22:48 |
Same here... |