Ja heeft hij een keer op FOK! gepost, not impressed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Want?
Heb je zijn torso al wel gezien?
Hij boekt nog steeds vooruitgang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja heeft hij een keer op FOK! gepost, not impressed.
Dima krijgt nog geen snoep aan een kleuter verkocht, hoezo mooiboy/hosselaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dima is mooiboy hoor. Als hij beetje ballen kweekt lult hij jou zo het bedje in.
Ja het is ook goed als je aan jezelf werkt, alleen hij moet meer aan z'n innerlijk (onzekerheid vooral) gaan werken.quote:
Dat werd dus bedoelt met ballen kweken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja het is ook goed als je aan jezelf werkt, alleen hij moet meer aan z'n innerlijk (onzekerheid vooral) gaan werken.
Doe eens link? Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Want?
Heb je zijn torso al wel gezien?
Ik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef Chai het volgende:
Wat ben jij voor kankerzieke plannen aan het smeden dan?
DWDD University gekeken btw met Kranenborg over de koe?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat werd dus bedoelt met ballen kweken.
kutkleuters hebben nooit doekoe vrindquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dima krijgt nog geen snoep aan een kleuter verkocht, hoezo mooiboy/hosselaar.
Nee? Zag laatst wel een stukje op tv over het veel efficiënter gebruiken van de verschillende delen van de koe ipv het gelijk maar in de worst te flikkeren?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DWDD University gekeken btw met Kranenborg over de koe?
haha, je zei worst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? Zag laatst wel een stukje op tv over het veel efficiënter gebruiken van de verschillende delen van de koe ipv het gelijk maar in de worst te flikkeren?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1384241quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? Zag laatst wel een stukje op tv over het veel efficiënter gebruiken van de verschillende delen van de koe ipv het gelijk maar in de worst te flikkeren?
Ben het daar heel erg mee eens denk ik. Voedingswaarde van een stukje vlees van zulke koeien is ook veel hoger.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1384241
Ja, dat was dus hiervan. Op zich wel interessant, hij pleitte voor het houden van dubbelkoeien (melk + vlees) en 2 keer vlees eten per week zodat Nederland geen vlees meer zou hoeven importeren. Verder nog wat informatieve dingen. Jammer dat het maar 50 minuten duurde, als het 2x zo lang was had ik het ook helemaal gekeken
.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wuhahuhaa kijk mij Chai even uitleggen wat dubbelkoeien zijn.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik wel gepast hoor, als het gaat om het willen verkrachten van dieren terwijl je onder invloed bent van drugs.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind het ongepast om zulke zieke plannen in verband te brengen met een ernstige ziekte waar men niks aan kan doen.
Hij is als een voetballer zonder bal, een jood zonder geld, een man zonder penis. Hij is het nog net niet. Maar ik geloof er in.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dima krijgt nog geen snoep aan een kleuter verkocht, hoezo mooiboy/hosselaar.
Coach hem.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij is als een voetballer zonder bal, een jood zonder geld, een man zonder penis. Hij is het nog net niet. Maar ik geloof er in.
Ja, hij zei dat het in het vlees van koeien die hebben gekalfd ook bepaalde goede vetten zaten oidquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben het daar heel erg mee eens denk ik. Voedingswaarde van een stukje vlees van zulke koeien is ook veel hoger.
Dat wou ik je nog vragenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben thuis die koeien.Vroeger kwam dat heel vaak voor, dus is een oud-Hollands ras.
![]()
Alleen de melk gaat op aan de kalfjes.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
hallo kan iedereen ff mijn quotes ff verwijderen kheb geen zin in jilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:14 schreef Gridlok het volgende:
dwc vindt jij dit een smerig gifje?lijkt op een combinatie tussen een hart en een kwal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Die inhammen hebben dezelfde textuur als die lotusbloem.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Twijfelde om te kijken na tetouaribo z'n post, toch gedaan, geen spijt van. Dit kan ik blijkbaar wel gewoon handelen.
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat smerif zeg.Zal ik eens een smerig pic droppen?
Kut wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik ondanks mijn lengte nog steeds heel wat baarmoedermondjes heb bezeerd dus niet alles is ellendig :-P
Alles boven de 1.65 moet je als man prima mee kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet, 179 is prima lengte...
Op het hoger onderwijs is iedereen ~1.90. Valt niet mee te concurreren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Alles boven de 1.65 moet je als man prima mee kunnen functioneren.
Onzin. Vriend van mijn vriend is net zo lang als jij. Die heeft geen problemen bij de dames hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Op het hoger onderwijs is iedereen ~1.90. Valt niet mee te concurreren.
De gemiddelde lengte hier is 1,73 van de dames. ntm is dan wel klein, maar Vas en ik zijn 1.80.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef Robophatt het volgende:
1,79 is op zich prima, maar 1,85+ is beter.
1,65 vind ik persoonlijk echt te klein. Weet niet hoe lang meisjes hier gemiddeld zijn, maar de meeste die ik ken zijn toch wel groter dan 1,65...
Hier als in in deze SC of hier als in in Nederlandquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte hier is 1,73 van de dames. ntm is dan wel klein, maar Vas en ik zijn 1.80.
1.73(+3-5cm, hakjes of van die verhoogde laarsjes dinges) kom je al op 1.76-1.78...quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte hier is 1,73 van de dames. ntm is dan wel klein, maar Vas en ik zijn 1.80.
Mijn ex ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
1.81m hier. Heb jarenlang geloofd dat ik 1.87m was.
Stom is dat. Kwam er een maandje terug achter.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn ex ookJaaa ik ben 1,92. Bleek 1,86
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |