Je bent je ervan op de hoogte dat bestialiteit in Nederland bij de wet verboden is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ken je meisjes die dit doen
volgens mij gebeurd vaker dan je denkt...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, hoe zou zij niezen als ze verkouden is?
Ook toch pas sinds kort?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent je ervan op de hoogte dat bestialiteit in Nederland bij de wet verboden is?
Klopt, dit jaar of het jaar ervoor dacht ik. Daarvoor werden dieren strikt gezien als roerende goederen.quote:
Xtc is toch ook verboden...quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent je ervan op de hoogte dat bestialiteit in Nederland bij de wet verboden is?
Joehoe mods, Chai gebruikt weer ongepaste krachttermenquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef Chai het volgende:
Wat ben jij voor kankerzieke plannen aan het smeden dan?
Hahaha gastquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
Krijg je een hogere straf voor een lammetje neuken dan voor een schaap nemen?
Vind ik wel gepast hoor, als het gaat om het willen verkrachten van dieren terwijl je onder invloed bent van drugs.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Joehoe mods, Chai gebruikt weer ongepaste krachttermen.
In kleine hoeveelheden wordt het gedoogd overigens, of althans, er is geen actieve vervolging. Maar buiten het feit dat ik me afvraag waarom je überhaupt die smerigheid wil zien en verder kan het mij niet bijzonder veel schelen waar jij op de pc naar staart, lijkt het me geen goed plan dat via DM te verspreiden.quote:
Vind het ongepast om zulke zieke plannen in verband te brengen met een ernstige ziekte waar men niks aan kan doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind ik wel gepast hoor, als het gaat om het willen verkrachten van dieren terwijl je onder invloed bent van drugs.
Heel goed Chai, mooi om te zien als je dit oprecht meent. Een beter FOK! begint bij jezelfquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef Chai het volgende:
Nou bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn geëmotioneerde reactie.
Haha kanker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef Chai het volgende:
Nou bij deze bied ik mijn excuses aan voor mijn geëmotioneerde reactie.
IK GA EEN SCHAAR IN ME KUT STOPPE!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon niet zo schreeuwen om aandacht.
Hou aub op me te dm'n met die fotos..quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IK GA EEN SCHAAR IN ME KUT STOPPE!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IK GA EEN SCHAAR IN ME KUT STOPPE!
Haha gvdquote:
Neequote:Op zaterdag 14 december 2013 13:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dima is mooiboy hoor. Als hij beetje ballen kweekt lult hij jou zo het bedje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |