Hier verderquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wollah? Dan is het je vergeven.
Doe maar zoquote:
Verander de TT ff dan kerelquote:Op zaterdag 14 december 2013 05:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd zon vroege vogel bent
Ben ik ook, ben vroeg wakkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 05:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat jij altijd zon vroege vogel bent
En ik heb wakker gelegen vanaf half 4 en moet nu werkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 06:10 schreef Chai het volgende:
Nee, maar kan niet verder slapen. Werd wakker van droge mond en nu heb ik honger
quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
heuheuheuik hoop dat je moet werken
Goosebumpsquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:41 schreef Murdera het volgende:
Hm bij nader inzien misschien nog even tv of een film. Suggesties?
Gebeurt iedereen wel eens, no worriesquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:32 schreef Chloroform het volgende:
Vergeten om kopje onder senseo-apparaat te zetten en toch op het knopje drukken.
Doet me goed dit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gebeurt iedereen wel eens, no worries
ohh was dat van die boekjes?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
Gekkenhuis nu pas slapen
Ben net een uurtje op.
[..]
GoosebumpsGisteren gekeken was echt fantastisch. Vroeger vond ik dat zo vreselijk eng he
Jaquote:
Ik heb al jaren last van slapeloosheid dus ik slaap gewoon als ik kanquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
Gekkenhuis nu pas slapen
Ben net een uurtje op.
[..]
GoosebumpsGisteren gekeken was echt fantastisch. Vroeger vond ik dat zo vreselijk eng he
Die over de blobquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo vaak gelezenhalfuurs boekjes
Are You Afraid Of The Dark dan. Beginfilmpje was al eng, met die schommels.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:32 schreef Robophatt het volgende:
Gekkenhuis nu pas slapen
Ben net een uurtje op.
[..]
Oh wauw ja die had je ook nog inderdaad. En Eerie Indianaquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Are You Afraid Of The Dark dan. Beginfilmpje was al eng, met die schommels.
Nee, dat dan weer niet. Zit nog redelijk vol van m'n nachtelijke vreetkick.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
krijg jij ook honger als je een droge mond hebt?
vond het ook al onlogisch want ik drink meestal wat als ik een droge muil hebquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Zit nog redelijk vol van m'n nachtelijke vreetkick.
Klopt. Vind haar verder ook niet heel bijzonder. (Laat A_F het niet horen. =$)quote:
volgende keer moet je de sperm er ook afvegen niet laten zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 06:10 schreef Chai het volgende:
Nee, maar kan niet verder slapen. Werd wakker van droge mond en nu heb ik honger
kaaao kenquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking droog zo vroeg in de ochtend
heerlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nu al 1 uur en 12 minuten wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |