Monsters doden met dat ding.quote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben de robot aan het bouwen, maar hoe kom ik aan een exceptional brain?
Heb met die brain-extractor al bandieten en een merchant gedood, maar geen brain
Ah okay, ik dacht dat ik hogere tier monsters moest hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Monsters doden met dat ding.
Elke monster kan een exceptional brain droppen.
Het is gewoon een beetje geluk hebben
Een boss net als die UFO pinguïn.quote:
Server heeft een oude versie(moet geupdate worden.).quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
*kuch*
GAM / [Terraria #3]: Terraria 1.2 is gearriveerd!
149.210.137.83, ww: "Fok" <- hoofdletter, geen quotes.
Allemaal lipjes bedanken svp.
Nee ik bedoelde de inactive robot die je zelf kunt craften.quote:Op maandag 16 december 2013 13:52 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Een boss net als die UFO pinguïn.
Krijg je een processor oid van als je hem kilt. Waarmee je je crafting table kan upgraden.
Ja, dat is een boss.quote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de inactive robot die je zelf kunt craften.
ah.. spannendquote:
Wacht maar tot ie je huis slooptquote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ah.. spannendIk vond hem er zo schattig uitzien
http://starbound.wikia.co(...)le=Screenshot_19.png
Is al gedeelte gesloopt door die k*t-ufoquote:
Meh blijkbaar zijn wij niet de enige.quote:Op maandag 16 december 2013 18:39 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Maanvis: Lipjes heeft een dedicated server opgezet maar wou nog wat testen geloof ik.
@Insomnium: Ik ook. : \ Vooral in de buurt van veel npc's/vijanden en die tesla electriciteit dingesjes.
Gewoon meenemen op je schipquote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef STING het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je gratis naar je home planet moet kunnen reizen
Moest naar de beta sector een level 2 planet, maar heb heel wat equipment achtergelaten op m'n home planet. Moet nu dus eerst weer heel wat coal grinden, beetje jammer
Ja, dat dacht ik ook in hindsightquote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gewoon meenemen op je schip
Scheelt uren tijd en moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |