Dat was een oude handleiding. Toen moest je idd rond de lvl 10 wapen hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef Furdinand het volgende:
Ik snap niks van dit spelIk heb net die UFO verslagen met alleen het begin boogje en geen armor. Net lees ik dat het verstandig is om eerst level 10 te worden ofzo maar ik weet niet eens hoe je levelt en welk level ik nu ben ....
wel grappig spel though
flink huis! hoe houd je alles zo gesorteerd dat je het alleen maar hoeft te plaatsen? Ik zoek me altijd een ongeluk naar hoe een wheat zaadje er bijv. ook alweer uit zag in 5 pixelsquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
De volgende wipe staat ongetwijfeld weer om de hoek, maar ik heb in ieder geval de foto nog.![]()
[ afbeelding ]
Damn... kom ik met mijn houten grotje....quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:52 schreef Jolly_Reaper het volgende:
De volgende wipe staat ongetwijfeld weer om de hoek, maar ik heb in ieder geval de foto nog.![]()
[ afbeelding ]
de 2e boss is die robot die je moet craftenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Damn... kom ik met mijn houten grotje....
Net bijna mij dood tegemoet gevallen... Voortaan maar torches plaatsen vóórdat ik naar beneden spring
[ afbeelding ]
En begrijp ik het spel nu goed met dat je elke keer die antenne moet plaatsen en dat er dan een "boss" komt en dat je dan naar de volgende galaxy ofzo kan?
Ah oke ik vroeg me al af wat dat moest gaan worden :quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de 2e boss is die robot die je moet craften
ziet ie er als een alien uit?quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Sorry dat ik je kapot schoot, jogy.![]()
Je bent vergeven. Door dat geweer heb ik in ieder geval zonder moeite een ufo uit de lucht kunnen schietenquote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Sorry dat ik je kapot schoot, jogy.![]()
Je kan op visite komen bij elkaar. Zoals Jolly bij mij heeft gedaan. Voor mij was het op het dood gaan na erg verdienstelijk! met een level 4(?) wapen op een level 1 planeet.quote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef Furdinand het volgende:
Hoe werkt dat multiplayer nu eigenlijk? zitten jullie allemaal op dezelfde planeet of allemaal op een eigen? ls dat laatste dan heb je er toch weinig aan?
En hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 30 december 2013 18:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan op visite komen bij elkaar. Zoals Jolly bij mij heeft gedaan. Voor mij was het op het dood gaan na erg verdienstelijk! met een level 4(?) wapen op een level 1 planeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |