Ik stopte met lezen na Tiny tempahquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geluisterd.
Ik heb mijn digitale pakjesavond al wel gehad (MUZiek subforum)quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wacht anders nog steeds op de Sinterkerstman.
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic! #2
Tinie Tempah is een baas ja/quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na Tiny tempah
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
Eten jullie trouwens ook niet tijdens het bierdrinken? Ik vind bier niet lekker als ik iets heb gegeten.
Heb je m'n banner gezien?quote:
Gimme URL? Ik ben te lui om te zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb mijn digitale pakjesavond al wel gehad (MUZiek subforum)
Nee, dat is inderdaad een uitzondering. Maar bijvoorbeeld chips bij bier vind ik niet lekker.quote:
"konko"quote:
Maar dat is ook vet, dat werkt niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad een uitzondering. Maar bijvoorbeeld chips bij bier vind ik niet lekker.
Liever dit dan.quote:
Care to explain?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dat is ook vet, dat werkt niet.
Konkonep.quote:
Ohja, ik dacht al, "Waar speelt er muziekquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in beeld! 3.29 onderaan midden met de bril.
konkosnootquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles is konko.
konkobrowser
konkoFOK!
konkoeindresultaten
konkoscrabble
konkomêh
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gimme URL? Ik ben te lui om te zoeken.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb mijn USB-stick (letterlijk digitaal) ook binnen hoor! Bedankt sint! Ik ga het morgen mooi beluisteren!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een verwoede poging om ouderdom tegen te gaan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles is konko.
konkobrowser
konkoFOK!
konkoeindresultaten
konkoscrabble
konkomêh
En dan keihard meebleren, zodat de buren je de volgende dag raar ankijken.quote:
Opeth heb ik gezien op Pukkelpop, ook uit Zweden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja, ik dacht al, "Waar speelt er muziek"
Leuk wel
Nee, het is je moeder in een bikini.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Is dit een verwoede poging om ouderdom tegen te gaan?
Die van mij kijken dan niet eens raarquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan keihard meebleren, zodat de buren je de volgende dag raar ankijken.
Goede grap, een bikini waar mijn moeder in past.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, het is je moeder in een bikini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |