O, dan neemt mijn herinnering mij in de maling. Never mind, folks.quote:Op maandag 16 december 2013 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij niet, als ik mij goed herinner had Lidlchips die het topic opende, niet eens van het boek of de film gehoord.
Ik weet niet zo goed wat ik van die lijst moet vinden.quote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef Maxerazzi het volgende:
De top 100 tracks van Pitchfork
Met Drake op 1 en Kanye op 2. Represent.
nou daar staan toch wel 2 in die ook in mijn top 50 staanquote:
Geen hele vervelende top 100...maar waarom dat hiphop altijd zo overgerepresenteerd wordt, verbaast me elke keer weerquote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef Maxerazzi het volgende:
positieve discriminatiequote:Op maandag 16 december 2013 11:13 schreef Norrage het volgende:
Geen hele vervelende top 100...maar waarom dat hiphop altijd zo overgerepresenteerd wordt, verbaast me elke keer weer
hip hop hip?quote:Op maandag 16 december 2013 11:28 schreef Z het volgende:
Hip hop is veel groter in Amerika dan hier. Daarnaast is hiphop / r&p hip.
De nummer 1 ben ik het zoals gebruikelijk totaal mee oneens, maar er staat wel echt heel veel goede muziek in de lijst. Heb hem even snel doorgespit en de meeste muzikale hoogtepunten van het jaar zie ik wel.quote:Op maandag 16 december 2013 10:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat ben ik wel met je eens. Er komt nog steeds heel erg veel goede gitaarmuziek uit waar ik heel graag naar luister maar iets écht anders, bijzonders, heb ik lang niet gehoord.quote:Op maandag 16 december 2013 11:38 schreef Z het volgende:
Ik vind het ook het enige genre wat het afgelopen jaar een beetje vooruitgang heeft laten zien. In de neuzel / gitaarmuziekhoek, waar ik graag vertoef, gebeurd al enige tijd he-le-maal niets meer.
Je klinkt als een reactionaire 50iger Bb.quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Hip-hop is een beetje de muziek van 50igers die zo nodig terug in de tijd moeten kijken... toen ik 20 was de muziek nog puur ik noem een LL cool J en een Run DMC. En van de jeugd die zo nodig hip moet lopen doen met een archaïsch muziek genre.
Dat is mijn rol hier op FOK ik ben vast aan het oefenen voor als tong er niet meer isquote:Op maandag 16 december 2013 11:41 schreef Z het volgende:
[..]
Je klinkt als een reactionaire 50iger Bb.
Dat waren ze in 1985, zó oud ben je nog niet BB.quote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen ik 20 was de muziek nog puur ik noem een LL cool J en een Run DMC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |