Is er een nieuwe?quote:Op zondag 15 december 2013 14:19 schreef Norrage het volgende:
Wat is die nieuwe Notwist een parel mensen. Wat vinden jullie?
Ja, zou 2014 uitkomen, maar is gelekt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Album? Dat duurde toch nog even voordat die er was
Vakaer Toppop kijken, zijn ze bijna allemaal langsgeweestquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef Gehenna het volgende:
Daft Punk was te verwachten idd
Boxer rebellion, Bastille, Imagine Dragons, Mr. Probz, Tom Odell, Stromae, Half Moon RunNog. Nooit. Van. Gehoord.
Wel eens gezien, maar ik houdt het niet lang vol. Sommige items zijn wel leuk (Leo, wall of fame etc..), maar de meeste bands zijn zooo saai, dat ik ze gewoon skip (uitzending gemist ftw!).quote:Op zondag 15 december 2013 15:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Vakaer Toppop kijken, zijn ze bijna allemaal langsgeweest
Wat is Nederland toch een raar land hequote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef Gehenna het volgende:
Boxer rebellion, Bastille, Imagine Dragons, Mr. Probz, Tom Odell, Stromae, Half Moon RunNog. Nooit. Van. Gehoord.
En als ik zo luister heb ik niets gemistWat is er gebeurt met 3voor12? Dit is wel heel erg 3fm brei..
Ik ken er gewoon 6 vanquote:Op zondag 15 december 2013 15:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is Nederland toch een raar land he
Half Moon Run is wel een typisch Amerikaans Indiebandje, dus misschien vind je dat watquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef Gehenna het volgende:
En als ik zo luister heb ik niets gemistWat is er gebeurt met 3voor12? Dit is wel heel erg 3fm brei..
Dan welt er toch wel een misplaatst nostalgisch gevoel in me op.quote:1. Johan - Tumble and Fall
2. Radiohead - Pyramid Song
3. Muse - Plug in Baby
4. System Of A Down - Chop Suey
5. John Frusciante - Going Inside
6. Gorillaz - Clint Eastwood
7. Tool - Lateralis
8. Manu Chao - Me Gustas tu
9. The Hives - Hate to Say I Told You So
10. dEUS - Nothing Really Ends
Ik ken ze ook allemaal, en dat Boxer Rebellion is best een lekker nummer. Stromae is ook een interessante doorbraak en Half Moon Run is een lekker indie-bandje, inderdaad.quote:
Ik ga voor deze:quote:Op zondag 15 december 2013 15:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Aangezien de plaat pas volgend jaar uitkomt, heb ik alvast mijn song voor 2014:
Waarschijnlijk is hij zelf een geweldig lijstje aan het maken, met omschrijvingen bij alle 50 albums.quote:
Ik vrees dat, al had ik hem donderdag een DM gestuurd, hij heeft sindsdien gepost, maar geen topicquote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef Felagund het volgende:
Of hij is het gewoon vergeten, ik dacht dat hij vorig jaar al zei dat hij steeds minder nieuwe albums luistert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |