Dát was de grootste inderdaad. Enige nummer 1 ook.quote:Op maandag 16 december 2013 22:07 schreef Arn0 het volgende:
Als iemand Smashing Pumpkins zegt, denk ik instant aan 1979
in wat voor vaag lijstje dan?quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
Dát was de grootste inderdaad. Enige nummer 1 ook.
US Modern Rock Chart. De grootste alternatieve hitlijst in Amerika. 1979 kwam in de 'echte' hitlijst tot 12.quote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef ranja het volgende:
[..]
in wat voor vaag lijstje dan?
en ik vind dit toch echt veel beter.
Ik zei grootste hit. En ik had bijna gelijk, het kwam tot nummer 3. Alleen Bullet, Thirty-Three, Stand inside your Love en Tarantula waren nét een plekje hoger. Sorry!quote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rhinocerose, I am One, Today, Cherub Rock, Disarm, Bullet with,Zero, Bodies, 1979, The End.., Ava Adore..volgens mij allemaal bekendere nummers.
Cherub Rock kwam uit in de week dat ik geboren ben. Hoezo?quote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag ik vragen hoe oud jij was in 1994?
Ik zei 'hit'. Oftewel verkopen. Oftewel hitlijsten. Ik zeg niets over 'beste' of 'populairste' of 'bekendste' of wat dan ook.quote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omdat als je die tijd meegemaakt hebt, je dat tussendoortje nooit als grootste hit zou beschouwen.
Dat kan alleen door later inlezen.
Nee sorry, ik bedoelde Landslide/Piscesquote:Op maandag 16 december 2013 22:20 schreef DO2 het volgende:
Ik vind 1979 geen tussendoortje, hoor. Briljant nummer. Maar ze hadden er vele in die tijd.
Welles.quote:
Dat is verder niet mijn fout of probleem. Het is de enige toonaangevende hitlijst waar het nummer hoog op scoorde. (En overigens elk nummer van de Smashing Pumpkins want de Billboard hebben ze geen deuken in geslagen).quote:Op maandag 16 december 2013 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, slechts 1 hitlijst waar je het op baseert. Waar ik nog nooit van gehoord heb overigens.
Dat is ook niet waar; hoe de charts precies werken weet ik niet maar het hoeft geen single te zijn om er in te komen.quote:En op verkopen kan al helemaal niet, aangezien het geen single geweest is.
Nou downloads waren er iig nog niet!quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is verder niet mijn fout of probleem. Het is de enige toonaangevende hitlijst waar het nummer hoog op scoorde.
[..]
Dat is ook niet waar; hoe de charts precies werken weet ik niet maar het hoeft geen single te zijn om er in te komen.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou downloads waren er iig nog niet!
Eerste 2 albums zijn geweldig, de 3e te lang en teveel filler en daarna niet interessant meer vind ikquote:Op maandag 16 december 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
Wat zijn verder trouwens de meningen hier over SP? Moet zeggen dat er maar weinig albums zijn die ik helemaal leuk vind maar hun best of is dan wel weer nummer voor nummer goud.Behalve Landslide dus. Zeurnummer.
misschien een soort Amerikaanse verrukkelijke 15?quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is verder niet mijn fout of probleem. Het is de enige toonaangevende hitlijst waar het nummer hoog op scoorde. (En overigens elk nummer van de Smashing Pumpkins want de Billboard hebben ze geen deuken in geslagen).
[..]
Dat is ook niet waar; hoe de charts precies werken weet ik niet maar het hoeft geen single te zijn om er in te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |